Презентація "Використання теорії множинного інтелекту на уроках фізики" розкриває суть множинного інтелекту.
У зв'язку з індивідуалізацією освітнього процесу та його основною метою - допомогти дитині пізнати самого себе, самовизначитися і надати їй можливість для самореалізації - важливого значення набуває теорія множинності інтелекту американського психолога Г. Гарднера, яка була вперше опублікована у 1983 році у роботі «Структура розуму: теорія множинного інтелекту».
У зв'язку з індивідуалізацією освітнього процесу та його основною метою - допомогти дитині пізнати самого себе, самовизначитися і надати їй можливість для самореалізації - важливого значення набуває теорія множинності інтелекту американського психолога Г. Гарднера, яка була вперше опублікована у 1983 році у роботі «Структура розуму: теорія множинного інтелекту».
Візуально-просторовий інтелект Мислить зоровими образами; легше, ніж тексти, читає карти, схеми, діаграми; любить віддаватися фантазіям і займатися мистецтвом; добре малює; конструює цікаві тривимірні моделі; при читанні більше інформації отримує з ілюстрацій, аніж зі слів. Цей тип залежить від почуття зорового уявлення, сприйняття і здатності уявити предмети, зображення.
Міжособистісний інтелект Любить спілкуватися з однолітками; є лідером в різних ситуаціях; любить грати з іншими дітьми і повчати їх; уміє співпереживати, піклуватися про інших, інші діти прагнуть до його компанії. Цей тип має на увазі здатність працювати в колективі на умовах співпраці, а також здатність до вербального або невербального спілкування з іншими людьми
Школа великою мірою сприяє (або заважає) прояву, розкриттю індивідуальних рис , здібностей людини. Отже, піклуючись про збереження і розвиток дитячої індивідуальності, ми повинні визнавати всі типи інтелекту однаково значущими і надавати можливості для прояву і розвитку кожного з них. Це є ще однією вимогою до індивідуалізованого освітнього процесу.