Презентація " Використання тренінгів на уроках хімії і біології"

Про матеріал
Тренінг - це навчання,яке не обмежується знаннями, переважно спрямоване на усвідомлення та зміни ставлення та поведінки (прищеплення навичок), де учасники активно діють
Зміст слайдів
Номер слайду 1

біології та хіміїВикористання тренінгів на уроках

Номер слайду 2

«Діти сьогодні хочуть сучасних, креативних учителів, які розуміють їх, в першу чергу» Концепція Нової української школи

Номер слайду 3

Соціальне оточення дитини є основним джерелом її розвитку (усе те, чого навчиться дитина, мають дати їй люди довкола неї)Важливо не те, що дитина вміє робити тут і тепер, а те, що вона сьогодні може виконати за допомогою дорослого або у співпраці з іншими, а завтра - вже самостійно (це і є зоною її найближчого розвитку). Джерело тренінгів – концепції Л. С. Виготського (педагогіка співробітництва і розвивального навчання)

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Традиційне навчання. Навчання переважно спрямоване на надання знань;Слухачі пасивно сприймають матеріал;Місця для учасників розташовані у традиційний спосіб, орієнтовані на центральну особу – викладача. Тренінг. Навчання не обмежується знаннями, переважно спрямоване на усвідомлення та зміни ставлення та поведінки (прищеплення навичок);Учасники активно діють;Розташування місць для учасників змінюється залежно від завдань тренінгу: за колом, півколом, малими групами тощо.

Номер слайду 6

Тренінг (англ. - «to train») – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем. Поняття тренінгу

Номер слайду 7

Поняття тренінгу

Номер слайду 8

ПЗміст. Мета. Результат. Програмовий матеріал. Реалізація навчальних цілей. Створення ситуації успіху. Урок - тренінг

Номер слайду 9

Структура тренінгу. Вступна частина. Основна частина. Заключна частина·   знайомство, очікування;·  створення доброзичливої і продуктивної атмосфери;·   прийняття, уточнення або повторення правил групи. ·   теоретичний блок; ·   практичний блок; ·   допоміжні вправи. ·   підведення підсумків;·   отримання зворотного зв’язку;·   релаксація; ·   процедура завершення.

Номер слайду 10

Зміст тренінгу

Номер слайду 11

Основна частинаробота в групахвиконання проектів;аналіз історій і ситуацій;рольові ігри;інсценування.- об’єднання в групи;- Руханки (енергейзери).презентації;повідомлення;мозкові штурми;міні-лекції;само- і взаємонавчання. Теоретичний блок. Практичний блок. Допоміжні вправи

Номер слайду 12

Тренінгові техніки

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Використання історій і метафор на тренінгу Метафори - міфи, притчі, казки, реальні і вигадані історії, анекдоти, приказки, поезії, пісні. Допомагають зрозуміти те, що важко пояснити словами. Головна думка легше запам’ятовується, тому що викликає асоціації з особистим досвідом. Розслаблюють і створюють позитивну атмосферу Найефективніше використовувати для впливу на рівні цінностей, переконань і морального вибору

Номер слайду 20

Приміщення для тренінгу

Номер слайду 21

Що бажано мати на тренінгу

Номер слайду 22

Руханки (енергайзери)Активізація мислення;Зняття м’язового напруження;Емоційна розрядка. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку