Презентація "Використання тренінгових технологій на уроках біології"

Про матеріал

Виступ на секційному засіданні районого методичного об`єднання вчителів предметів природничого циклу на серпневій учительській конференції. Матеріали зібрані на основі власного вчительського досвіду

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання тренінгових технологій на уроках біології

Номер слайду 2

І. Вступна частина зворотний зв’язок; виявлення очікувань; знайомство; повторення правил. Структура тренінгу

Номер слайду 3

ІІ. Основна частина. Теоретичний блок Практичний блок Допоміжні вправи Структура тренінгуІнтерактивні презентаціїінформаційні повідомленнямозкові штурмиміні-лекції з елементами бесідисамонавчання і взаємонавчаннявідповіді на запитанняопитування думокробота в групахвиконання проектіваналіз історій і ситуаційрольові ігриінсценуваннякеровані дискусії і дебатиоб’єднання в групивправи на зняття м’язового та психологічного напруження-руханки

Номер слайду 4

ІІІ. Заключна частина підведення підсумківзворотний зв’язок за тематикою поточного тренінгурелаксаціяпроцедури завершення тренінгу Структура тренінгу

Номер слайду 5

Тренінгові вправи. Вправа «Знайомство»Мета: зняти психологічне напруження, створити умови для ефективної праці. Вправа «Правила групи»Мета: створити атмосферу відкритого, розкутого й дружнього спілкування, забезпечення демократичної дисципліни. Вправа «Наші очікування»Мета: отримання зворотного зв’язку від учасників тренінгу. Вправа «Інформаційне повідомлення(презентація)»Мета: підвищення активності учасника, його особистий внесок. Вправа «Робота в групах»(колаж, презентації, обговорення)Мета: організація самостійного опрацювання матеріалів уроку. Вправа «Мозковий штурм»(бліц-турнір)Мета: систематизація отриманної інформації, виявлення проблем у дітей при вивченні матеріалу. Вправа «Руханки»Мета: зняття м’язового та емоційного напруження. Вправа «Відкритий мікрофон»Мета: отримання зворотного зв’язку. Вправа «Прощання»

Номер слайду 6

Вправа І. „Знайомство”(Мета: самопізнання і самовираження за допомогою метафоричних засобів)Вправа ІІ. „Правила роботи групи”(Мета: підтримання демократичної дисципліни). Вправа ІІІ. „Зворотний зв’язок”(Мета: актуалізація опорних знань). Вправа ІУ. „Очікування”(Мета: активізувати увагу групи, виявити індивідуальні очікування). Вправа У. „Інформаційна презентація.(Мета: підвищення активності учасника і його особистого внеску). Вправа УІ Головоломка.(Мета: закріплення одержаних знань). Вправа УІІ Руханки (Мета: Зняття м‘язового та емоційного напруження)Вправа УІІІ Колаж.(Мета: активізувати самостійне опрацювання значення молюсків). Вправа ІХ „Бліц - турнир”(Мозковий штурм)Вправа Х. „Очікування”.(Мета: чи виправдалися індивідуальні очікування). Вправа ХІ „Зворотний зв‘язок”. (Мета: домашнє завдання). Вправа ХІІ „Прощання”.   Урок – тренінг„Клас Головоногі. Значення головоногих у природі та житті людини”

Номер слайду 7

1. Організованість.2. Вміння слухати.3. Толерантність.4. Взаємоповага.5. Не критикувати.6. Посмішка.7. Правило піднятої руки.8. Регламент.9. Не запізнюватись.10. Добровільність. 11. Говорити по черзі.12. Бути активним. Правила групи

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 липня 2018
Переглядів
2628
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку