Презентація " Використання зорової наочності на уроках іноземних мов" допоможе вчителям пояснити учням що таке наочність, які є засоби наочності та як їх можна використовувати.
безпосереднє сприймання учнями явищ, процесів , засобів дії або їхніх зображень, які вивчаються
ПАМ’ЯТЬ МИСЛЕННЯ ВІДЧУТТЯ
Я.А.Коменський К.Д.Ушинський І.Г.Песталоцці НАД ПРОБЛЕМОЮ ПРАЦЮВАЛИ:
ПОЛОЖЕННЯ ПЕСТАЛОЦЦІ Правильно бачити й слухати; Істина в спостереженні; Пізнання предмета через органи чуття
КАРТИНИ ВІДЕО КАРТИ МОДЕЛІ ТАБЛИЦІ КАРТКИ ЗАСОБИ НАОЧНОСТІ
МОДЕЛІ І МУЛЯЖІ
РОЗДАВАЛЬНИЙ ОБРАЗОТВОРЧИЙ МАТЕРІАЛ
ДЕМОНСТРАЦІЙНІ КАРТКИ
ВІДЕОФІЛЬМИ Зоровий ряд, що відображає природну ситуацію, показує середовище, обставини дії
НАОЧНІСТЬ СПРИЯЄ: Індивідуалізації навчання; Збільшує час для мовної практики учнів
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект