5 клас. Вікторина «Узагальнення розділу «Пізнаємо світ науки»»
Номер слайду 2
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}История. Философия. Экономика. Психология. Иностранный язык200200200200200400400400400400600600600600600{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Як наука змінює світ200400600800 Як стати винахідником200400600800 Як шукати відповіді на запитання200400600800 Що таке фізичні величини та як їх вимірювати200400600800
Номер слайду 3
Що таке Наука?Дізнатися відповідь
Номер слайду 4
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 5
Дізнатися відповідь. Розподіли, що відноситься до наукового терміну, а що до наукового факту: Вода на землі перебуває в трьох станах; горіння; землетрус; залізо – це метал.
Номер слайду 6
Повернутися до выбору тем→ до наукового терміну відноситься: горіння; землетрус до наукового факту: Вода на землі перебуває в трьох станах; залізо – це метал.
Номер слайду 7
Дізнатися відповідь Якими двома термінами можна описати зображене?
Номер слайду 8
Вернуться к выбору тем→Відкриття та техніка
Номер слайду 9
Дізнатися відповідь. Згадайте прізвища відомих українських науковців.
Номер слайду 10
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 11
Дізнатися відповідь. Корисний у господарській діяльності пристрій (речовина, технологія), який можна використати на практиці - …
Номер слайду 12
Повернутися до выбору тем→Винахід
Номер слайду 13
Дізнатися відповідь. Патент – це виключне ___ на винахід. Щоб отримати патент, винахід треба ___, оприлюднити і подати ___ на патент. Встав пропущенні слова
Номер слайду 14
Повернутися до выбору тем→Патент – це виключне право на винахід. Щоб отримати патент, винахід треба описати, оприлюднити і подати заявку на патент.
Номер слайду 15
Дізнатися відповідь. Якщо ви удосконалите, якийсь пристрій, як вас будуть називати?
Номер слайду 16
Повернутися до выбору тем→Раціоналізатор
Номер слайду 17
Дізнатися відповідь. Що ми запозичили у природи?
Номер слайду 18
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 19
Дізнатися відповідь. Ким є Жорж де Местраль? Який метод він використав?Оббираючи собаку від реп’яхів, швейцарський інженер Жорж де Местраль зацікавився – чому вони такі липучі? Местраль розглянув плоди рослини під мікроскопом і помітив, що колючки реп’яхів на кінчиках загнуті, наче малесенькі гачки. Саме вони і чіплялися до шерсті собаки. І тут інженера осяяла думка створити липучку за принципом реп’яха і використати її як застібку.
Номер слайду 20
Повернутися до выбору тем→Дослідник, дослідницький метод
Номер слайду 21
Дізнатися відповідь. Який метод дослідження використовується?
Номер слайду 22
Повернутися до выбору тем→Спостереження
Номер слайду 23
Дізнатися відповідь Чим відрізняється експеримент від спостереження?
Номер слайду 24
Повернутися до выбору тем→Людина може втручатись в процес, який досліджується лише під час експерименту.
Номер слайду 25
Дізнатися відповідь. Які етапи дослідницького методу ви знаєте? Розкрийте їх.
Номер слайду 26
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 27
Дізнатися відповідь. Що означає «виміряти величину»?
Номер слайду 28
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 29
Дізнатися відповідь. Яка ціна поділки зображеного вимірювального прилада? Як ти це визначив?
Номер слайду 30
Повернутися до выбору тем→10,кількість рисочок між двома найближчими цифрами
Номер слайду 31
Дізнатися відповідь. Чим вимірювали довжину наші предки?
Номер слайду 32
Повернутися до выбору тем→
Номер слайду 33
Дізнатися відповідь. Визнач, які види (І,ІІ,ІІІ) приладів використовує дослідник?