Презентація розроблена як додатковий матеріал до уроку, а також як допоміжний матеріал для створення власних презентацій чи роздаткових матеріалів під час вивчення та аналізу новели Івана Франка "Сойчине крило"
Блог «Літературна вітальня І. Франка»{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Назватвору. Характеристика образів. Орнітологічна довідка. Фольклорні джерела. Лінгвістична пауза. Створення ейдос-конспектів. Хома. Марія новела «Сойчине крило»
Номер слайду 3
Блог «Літературна вітальня І. Франка»{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Назватвору. Характеристика образів. Орнітологічна довідка. Фольклорні джерела. Лінгвістична пауза. Створення ейдос-конспектів. Хома. Марія новела «Сойчине крило»Чому сойку називають пересмішником та патрулем лісу?
Номер слайду 4
Блог «Літературна вітальня І. Франка»{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Назватвору. Характеристика образів. Орнітологічна довідка. Фольклорні джерела. Лінгвістична пауза. Створення ейдос-конспектів. Хома. Марія новела «Сойчине крило»Підтвердіть думку, що сойка є провісницею щастя.
Номер слайду 5
Блог «Літературна вітальня І. Франка»{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Назватвору. Характеристика образів. Орнітологічна довідка. Фольклорні джерела. Лінгвістична пауза. Створення ейдос-конспектів. Хома. Марія новела «Сойчине крило»Доведіть, що існує зв’язок між словами «сойка», «жолудь», «гланди».
Блог «Літературна вітальня І. Франка»{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Назватвору. Характеристика образів. Орнітологічна довідка. Фольклорні джерела. Лінгвістична пауза. Створення ейдос-конспектів. Хома. Марія новела «Сойчине крило»Об'єднайтесь у дві групи і складіть ейдос-конспекти, які характеризуватимуть головних героїв
Номер слайду 8
Рушії сюжету новели
Номер слайду 9
Бінарні опозиції
Номер слайду 10
Перша частинаейдос-конспекту
Номер слайду 11
Перший виток пір'їн ПСИХОЛОГІЧНИЙПОРТРЕТГЕРОЇВ
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Другий виток пір'їн ЩО В ІМЕНІ ТВОЇМ?
Номер слайду 15
Третій виток пір'їн СИНІ ПЕРА ЩАСТЯ ГЕРОЇВ
Номер слайду 16
Друга частинаейдос-конспекту. У чому полягає модерна оригінальність новели «Сойчине крило» І. Франка?
Номер слайду 17
РЕФЛЕКСИВНА ДОЛОНЬКА
Номер слайду 18
Марія. Мотив дороги. Шляхи героїв до щастя Хома. Башта самітника. Набуття досвіду. Самоусвідомлення «Повернення блудного сина»«смерть – відродження» Ф. Ніцше. Казка про принцесу, яку потрібно звільнити. Боротьба між естетом і живою людиною. Бажання усамітнитися й вивищитися»«духовний сибарит»Оригінальна трансформація міфів. Герої мусять зустрітися й виконати місію – поєднати жінку й чоловіка
Номер слайду 19
Етимологічна хвилинка. Gаrrиlиs glandarius «балакучий, жолудевий (птах)» garrio — балакати, розповідати, балакучий, шумний, крикливий, говіркий, щебетливий, скрекотливий. Аglandarius - від glans, glandis — жолудь, або жолудевий — той, що дає жолуді.
Номер слайду 20
Образ Марії-Сойки. Жіноча доля в новітній інтерпретації
Номер слайду 21
Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком»
Номер слайду 22
Хома-Массіно40 Записки відлюдька. Сонце в душі героя «артиста життя»«Се моє щоденне життя, але піднесене до другого ступня, осяяне подвійним сонцем, наповнене красою й гармонією» Інтер’єр кімнати«жити для себе самого, з самим собою, самому в собі»
Номер слайду 23
Марія-Манюся,донька лісівника
Номер слайду 24
Марія – Хома Гірка, запечалена, відкинута;Чинити опір, вперта;Кохана, бажана. Давньоєврейського походження. Близнюк,Мінливий,Апостол, Хома невірний