Презентація власного досвіду (атестація)

Про матеріал
опис власного досвіду, презентація на засідання атестаційної комісії Науково-методична проблема: “Формування національної свідомості шляхом розвитку художньо-естетичних компетентностей учнів на уроках мистецтва”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвіду роботивчителя мистецтва. Черкас Мирослави Петрівни. Підволочиський ліцейімені Івана Франка

Номер слайду 2

Дата народження: 25 червня Освіта: Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Спеціальність за дипломом: “Трудове навчання” Посада: Вчитель мистецтва Стаж роботи: 41 рік Місце роботи: Підволочиський ліцей ім.І. Франка Кваліфікація: Вчитель трудового навчання, Вихователь,методист, учитель етики і психологіїКурси підвищення кваліфікації: 2024 Категорія: вища. Звання: Старший вчитель

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Підвищення кваліфікації

Номер слайду 5

Методична робота

Номер слайду 6

Педагогічне кредо: навчити дітей бачити, відчувати,творити та милуватись красою

Номер слайду 7

Моє життєве кредо: «Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще»

Номер слайду 8

Науково-методична проблема: “Формування національної свідомості шляхом розвитку художньо-естетичних компетентностей учнів на уроках мистецтва”

Номер слайду 9

Публікації, методична робота

Номер слайду 10

Посилання на розміщені публікації,уроки, тести ( вчительський вебсайт “На Урок” )https://naurok.com.ua/uzagalnennya-ta-perevirki-znan-uchniv-z-temi-stili-ta-napryami-mistectva-9-klas-403021.htmlhttps://naurok.com.ua/10-klas-test-mistectvo-afrikanskogo-kulturnogo-regionu-403016.htmlhttps://naurok.com.ua/test-baroko-dlya-uchniv-8-klasu-402927.htmlhttps://naurok.com.ua/rozrobki-urokiv-z-obrazotvorchogo-mistectva-dlya-6-klasu-402916.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-predmetu-mistectvo-8-klas-tema-baroko-arhitektura-skulptura-zhivopis-402346.htmlhttps://naurok.com.ua/konspekti-urokiv-z-obrazotvorchogo-mistectva-5-7-kl-402316.html

Номер слайду 11

Призери ІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади:2019-2020 н.р. Царик Оксана—І місце. Трачук Лілія—IV місце. Шаварин Анастасія—І місце. Джавала Катерина—І місце2020-2021 н.р. Царик Оксана—ІІІ місце. Трачук Лілія—ІІ місце. Шаварин Анастасія—ІІ місце. Джавала Катерина—І місце2021-2022 н.р. Потомська Тереза—І місце. Трачук Лілія—ІІ місце. Шаварин Анастасія—І місце. Джавала Катерина—І місце2023-2024н.р. Федун Тетяна—І місце. Адамян Еріка—ІІ місце. Савка Зоряна—ІІ місце. Рудик Анастасія—ІІІ місце

Номер слайду 12

Призери ІІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади:2019-2020 н.р. Царик Оксана—ІІІ місце2021-2022 н.р. Джавала Катерина—ІV місце2023-2024н.р. Федун Тетяна—ІІІ місце

Номер слайду 13

Конкурс малюнків“Вільна…Незламна…Прекрасна…Моя Україна

Номер слайду 14

Метою освітньої галузі “Мистецтво” є формування і розвиток в здобувачів освіти комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Головне завдання учителя: Створення захоплюючої емоційно піднесеної атмосфери, щоб кожний урок став справжнім уроком мистецтва, надихав на творчість – в особистісній і соціокультурній діяльності.

Номер слайду 17

Учителям мистецтва рекомендується: Проявляти особистісні компетентності, які слід розподілити на: ціннісно-мотиваційні (світоглядні уявлення, ціннісні орієнтації); когнітивні – художньо-естетичні ( художньо-образне мислення); діяльнісні (ментальний естетичний досвід, художньо-творчі здібності, естетичне ставлення).

Номер слайду 18

На кожному занятті дотримуватися структури естетичної компетентності, яка містить такі основні складові: Художньо - естетична активність. Естетичні цінності і мотиви. Естетичний досвід. Естетичне, зокрема мистецьке самовдосконалення (схильність до народної творчості, вияви аматорства).

Номер слайду 19

Пріоритетними напрямками моєї діяльності є:формування навичок творчого саморозвитку;використання ігрової, проблемно–пошукової діяльності для розвитку пізнавального інтересу;робота в мікрогрупах, групах, парах;підбір методів для самовдосконалення, під час пошуку та аналізу інформації;застосування інновацій;виконання практичних завдань.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Інтеграція навчання: фрагментарне прослуховування народної музики; поетичні твори; зразки творів народних майстрів. Інтеграція з іншими мистецькими жанрами, розвиває творчий потенціал учнів, розширюється світосприйняття.

Номер слайду 22

Навчаю дітей відчувати навколишній світ, спираючись на образи уяви як комбінацію набутого досвіду та роботи мислення і пам’яті, навчаю мріяти, фантазувати; Залучаю дітей до техніки творчості створення малюнка, який є цілим, корисним і цікавим. Складовою уроку є емоційне налаштування учнів до уроку. Використовую музичні, поетичні та візуальні асоціації, тренінгові вправи, що збагачують образну уяву дітей та дають піднесення та силу для творення прекрасного, налаштовують їх на творчий урок.

Номер слайду 23

На усіх етапах уроків застосовую ефективні методи, прийоми, способи, шляхи, які дають змогу розвивати здібності учнів, їх творчий потенціал.

Номер слайду 24

Розвиток творчих здібностей учнів може забезпечити особистісно–діяльнісний підхід до вивчення образотворчого мистецтва, який передбачає співвідношення різних видів діяльності на основі принципів: повага до особистості; довіра у відносинах; системність; індивідуалізація; співробітництво; послідовность; перспективність

Номер слайду 25

Наступним кроком є відтворення цих вражень у художніх образах на площині та просторі, з’являються цікаві несподівані за змістом малюнки. Виходячи з уроку, діти вже не можуть забути того, що відчули серцем, почули, побачили і створили самі. Звичайно, винесуть вони з уроку лише добро, красу і любов. На уроках пропоную дітям завдання імпровізувати в кольорі – малювати звуки, музику, погоду, настрій, шепіт листя, звуки птахів. В сучасних умовах інформатизації освітнього процесу використовую комп’ютерні технології. Проводжу уроки з використанням комп’ютера.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Форми організації роботи

Номер слайду 29

Пізнаєм нове, розвиваємося естетично(кл.керівник 6-А класу)

Номер слайду 30

Галерея робіт моїх вихованців

Номер слайду 31

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 6 клас, Презентації
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 6 клас (Масол Л.М.)
Додано
28 березня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку