Кредо: « Навчити дитину — це створити йому умови для повного оволодіння власними особистими здібностями» Розвиток критичного та творчого мислення, соціальної компетентності учнів шляхом впровадження проектної діяльності з використанням методик STEM - освіти на уроках трудового навчання, технологій
ВИДИ ПРОЕКТІВ рекламний ролик, інформаційний стенд; телепередача каталог, буклет, запитальник, інформаційний стенд, рекламна продукція сценарій свят, спортивні змагання, інтелектуальні змагання реферат, доповідь, Web-сайт, альбом, енциклопедія показ мод, відеофільм виставка, мультимедійна презентація Практико-орієнтований Дослідницький Інформаційний Рольовий Творчий
Формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учнів, його інтересів та природних здібностей Кількість годин - без змін Поділ на групи (без змін) – хлопці, дівчата, змішані Розподіл навчального матеріалу – немає поділу на складові Розподіл матеріалу за темами – Розділ1 і Розділ 2 Формування змісту навчальної діяльності – на основі об'єктів проектної діяльності Календарне планування - кількість годин на опанування проекту вчитель визначає самостійно. Складання матриці. Результат діяльності учнів – ПРОЕКТ
Важливі аспекти нової програми Кількість проектів, що мають виконати учні Основні методи проектування 5-6 класи-6-10+2 з технології побутової діяльності; 7-8 класи - 4-6+2 з технології побутової діяльності; 9 клас – 2 +1 з технології побутової діяльності 5 клас – метод фантазування; 6 клас – метод біоформ; 7 клас – метод фокальних об'єктів; 8 клас – метод комбінаторики; 9 клас – метод біоніки Основні технології - не можна обирати одну й ту саму технологію більше, ніж двічі на рік. Додаткові - можуть виходить за межі рекомендованих технологій Завдання вчителя – реалізація очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів відповідно до знаннєвого, діяльнісного, ціннісного компонентів. Провідний засіб діяльності учнів – МЕТОД ПРОЕКТІВ