Про матеріал
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: продовжити вчити дітей здобувати знання, бути активними, допитливими, творчими;
загальнокультурної: вчити відповідально застосовувати набуті знання, уміння, навички під час виконання соціальних ролей;
соціальної: виховувати людяність, довіру, формувати толерантні норми і правила у співпраці з партнерами, вміння та готовність прийти на допомогу;
інформаційно-комунікативної: на основі практичних дій з’ясувати якою буває вода, значення води в природі, продовжити формувати навички дослідницької роботи, спостережливість, мислення, вміння робити висновки;
формування предметних компетентностей: формувати в дітей уявлення про цілісність природи, сформувати уявлення про властивості води, про зміни станів води, збагачувати активний словниковий запас учнів, розвивати їх зв’язне мовлення, дрібну моторику рук, образне мислення, уяву, фантазію, естетичний смак;
громадянської: виховувати гуманні стосунки, відкритість, бажання бути справжнім другом не лише для однокласників, а й для природи, дбайливо ставитись до найбільшого багатства на Землі – води;
здоров’язбережувальної: необхідність вживати прісну воду та користуватись нею для побутових потреб.
Очікувані результати: учні вмітимуть проводити досліди, узагальнювати, робити висновки, знатимуть і називатимуть властивості води, зможуть пояснити зміни станів води, колообіг води в природі, учні зрозуміють значення води для живої природи, необхідність економії та охорони води.