Презентація "Вплив на творчість Г.О. Довженка художньої школи М. Бойчука "

Про матеріал
Дослідження-презентація на тему "Вплив на творчість Григорія Довженка художньої школи Михайла Бойчука"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мар’ївська ЗОШ І-ІІІ ступенів відділу освіти,молоді і спорту Баштанської РДА Дослідження виконала: учениця 10 класу Степанюк Поліна Керівник: вчитель історії, правознавства та інформатики Степанюк С.С.

Номер слайду 2

Фундатори Української державної академії мистецтв Засновники Української академії мистецтв. Сидять (зліва направо): Абрам Маневич, Олександр Мурашко, Федір Кричевський, Михайло Грушевський, Іван Стешенко, Микола Бурачек; стоять: Георгій Нарбут, Василь Кричевський, Михайло Бойчук. Листопад 1917 р., Київ.

Номер слайду 3

Миха́йло Льво́вич Бойчу́к (30 жовтня 1882, Романівка, Теребовлянський повіт, Королівство Галичини та Володимирії — 13 липня 1937, Київ) український художник, маляр-монументаліст, засновник самобутньої школи українського мистецтва «бойчукізм», лідер групи «бойчукістів». Член НТШ (1912), УНТ (1917). Один із засновників монументального мистецтва України 20 ст. Представник Розстріляного відродження.

Номер слайду 4

Бойчукізм М.Бойчук. «Українка»,поч.1910-их років. М.Бойчук. Мозаїка Святий Іоанн, 1910 М.Бойчук «Урожай». Початок 1910-х. М. Падалка. Ескіз ілюстрації до «Слова о полку Ігоревім» В.Седляр «У школі лікнепу», межа 1920–1930-х рр.

Номер слайду 5

Бойчукізм

Номер слайду 6

Григо́рій Овксе́нтійович Довже́нко (10 [22] квітня 1899, Полтавка — 21 квітня 1980, Київ) — український художник-монументаліст. Заслужений художник УРСР (з 1979 року), член Спілки художників України. Батько заслуженого архітектора України Тараса Довженка та художниці Лесі Довженко.

Номер слайду 7

Навчаючись на початку 1920-х років в Одеському художньому інституті, Григорій часто їздив до Києва. Познайомився з творчою практикою монументальної майстерні професора Михайла Бойчука. У 1925 році вступив до Асоціації революційного мистецтва України. Це було творче об’єднання радянських художників, у якому провідне місце займали прихильники та учні Бойчука. Вони обстоювали перевагу монументального мистецтва на станковим. Академія Революційного Мистецтва України мала свої філії, студії і гуртки на місцях, влаштовувала художні виставки. До Асоціації раніше входив Давид Бурлюк – поет і художник, якого називали «батьком російського футуризму». Його родина до революції жила у Чорнянці Каховського району. Давид Бурлюк – поет і художник, якого називали «батьком російського футуризму»

Номер слайду 8

Винайшов оригінальний рецепт тиньку Здобувши перемогу в конкурсі ескізів, молодий художник, разом із професором Г. Комарем, взяв участь у розписах Східної торгової палати в Одесі (1927). Орнаментально-декоративні композиції та вісім сюжетних панно було виконано у техніці яєчної темпери по сухому тиньку. Графічна чіткість постатей вирізнялись барвистою колористикою українського народного мистецтва, вдало поєднаної з ритмікою східної мініатюри.

Номер слайду 9

Монументальні розписи Селянського санаторію на Хаджибеївському лимані

Номер слайду 10

Був звільнений з роботи за «бойчукізм» У 1930 році художника запросили на викладацьку роботу до Києва - проводити заняття по малюнку і живопису на архітектурному факультеті Київського художнього інституту. Невдовзі почалося гоніння на «бойчукістів». У інституті створилася напружена атмосфера. У 1936 році Довженка звільнили з посади. Група скульпторів Григорія Довженка

Номер слайду 11

«Кам’яні вишиванки»

Номер слайду 12

Туроператори Херсона, Одеси, Запоріжжя, Кривого Рогу, Львова включили маршрут «Кам’яні вишиванки Нової Каховки» до програм подорожей по країні.

Номер слайду 13

ppt
Додано
22 квітня 2019
Переглядів
1926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку