Тема. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.
Номер слайду 2
Обладнання: листки А4, ручки, книжка «Основи здоров’я», смайлики, клеючі листівки. Тип уроку: урок з елементами тренінгу. Хід уроку. Організаційний момент. Привітання. Кожен має назвати своє ім’я і при цьому зробити певний жест.2. Актуалізація чуттєвого досвіду і мотивація навчальної діяльності учнів. Вправа «Очікування»«Пісочний годинник»Учасники на піщинках пишуть свої очікування і прикріплюють до верхньої частини годинника.
Номер слайду 3
Метод «Гронування» Назвіть позитивні і негативні сторони реклами.
Номер слайду 4
Реклама – це інформація про товари, послуги, організації, ідеї, явища життя, яка поширюється будь-якими засобами і в будь-якій формі, спрямована на те, щоб зацікавити в рекламованому об’єкті чи послузі.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Види реклами Комерційна Соціальна
Номер слайду 8
Комерційна реклама. Інформує про товари або види послуг. Спонукає придбати рекламовані товари, користуватися рекламованими видами послуг. Виробник - рекламодавець прагне продати більше товарів, щоб збільшити прибуток, розширити ринок збуту, забезпечити попит.
Номер слайду 9
Соціальна реклама. Привертає увагу до проблем суспільства. Один із засобів переконати в чомусь людей або змінити їхнє ставлення до певної проблеми. В такій рекламі не повинні згадуватися конкретна продукція та її виробники.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Технологія «Акваріум»Давайте подумаємо,на яку аудиторію розрахована соціальна і комерційна реклама?
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Домашнє завдання Спробуєте самостійно створити рекламу певного продукту: Малину;Молоко;Своє село/місто для іноземців;Здоровий спосіб життя;Своє хобі.