Співвідношення поведінки підлітків та реклами можна розподілити за двома основними напрямками:реклама як носій інформації про навколишній світ (тут виконується функція поширення знань, в даному випадку без урахування їх якості);реклама як «зразок» міжособистісних відносин (між протилежними статями, різними поколіннями і т.п.)
Негативний вплив сучасної реклами Реклама перериває цікавий фільм і цим порушує його сприйняття;Сприймаючи рекламу, діти доходять висновку, що запорука комфортного й щасливого життя – володіння дорогими речами;Часто дитина сприймає негативні, а не позитивні сторони реклами;Виробник пропагує нездорове харчування;Яскраве гламурне життя в рекламі веде до втрати зв'язку з реальністю;Приклади поганої поведінки(брехня, лицемірство) говорить про її допустимість