Презентація допоможе вихователю довести школярам негативний вплив телереклами на психіку і поведінку . Містить цифрові результати опитування щодо реакції старшокласників на рекламу.
Вплив телевізійної реклами на психіку підлітків. Виконала: Шабашова Єлизавета учениця 9-го класу
Номер слайду 2
Мета: вивчити вплив реклами на психіку і поведінку підлітків Об ‘єкт: реклама Предмет: підліток
Номер слайду 3
Перша, виявлена в давньоєгипетському місті Мемфісі реклама являла собою камінь з висіченим на ньому написом: «Я, Ріно, з острова Крит, з волі богів тлумачу сновидіння».
Номер слайду 4
Торговці, ремісники зазивали голосно і розхвалювали свої товари на древніх ринках і вулицях, залучаючи, таким чином, покупців і відвідувачів. Будь який торговець знав, що реклама – це кращий засіб знайти нових клієнтів для своєї торгової лавки.
Номер слайду 5
Реклама - інформація, поширена будь-яким способом, в будь-якій формі і з використанням будь-яких засобів, адресована невизначеному колу осіб.
Номер слайду 6
Реклама в інтернеті Головна мета – розвиток бізнесу
Номер слайду 7
Реклама на ТВ - найдорожчий, масовий і престижний вид реклами.
Номер слайду 8
Майже 30 років поспіль "Ніч пожирачів реклами" тріумфально крокує в світі, підкоривши 50 країни. Це шоу, яке перетворює маркетинг в високе мистецтво. Кожної "Ночі пожирачів реклами" демонструється кілька сотень смішних і добрих роликів
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Вплив реклами на дітей та підлітків мало кого цікавить
Номер слайду 11
Реклама може мати і позитивний, і негативний вплив на дітей. Це залежить від змісту, якості реклами й того, як у ній подається той чи інший товар.
Номер слайду 12
Співвідношення поведінки підлітків та реклами можна розподілити за двома основними напрямками:реклама як носій інформації про навколишній світ (тут виконується функція поширення знань, в даному випадку без урахування їх якості);реклама як «зразок» міжособистісних відносин (між протилежними статями, різними поколіннями і т.п.)
Номер слайду 13
З 11 до 13 років відбувається процес статевого дозрівання, який фактично тримає підлітків заручниками.
Номер слайду 14
Підліток замикається в собіА оточуючий світ бомбардує його психіку Реклама надзвичайно притягує увагу. Великі корпорації щорічно витрачають мільярди доларів на рекламу для дітей: рекламу продуктів харчування, іграшок, одягу, косметики. Діти — улюблена аудиторія виробників
Номер слайду 15
Також нерідко в рекламних роликах показують ризиковані трюки. Наприклад, герой стрибає зі скелі в пошуках адреналіну. Спроба наслідувати улюбленому героєві може призвести до травми.
Номер слайду 16
Реклама може містити корисну інформацію й допомагати робити необхідний вибір. Але водночас вона чинить потужний вплив на дітей, їх уподобання й навіть характер
Номер слайду 17
Позитивний вплив реклами джерело корисної інформації;сприяє розвитку навичок здорового харчування; заохочує дитину дбайливо ставитися до природи тощо; формує емпатію, почуття громадянського обов'язку ;містить попередження (наприклад, про шкоду алкоголю, куріння )
Номер слайду 18
Негативний вплив сучасної реклами Реклама перериває цікавий фільм і цим порушує його сприйняття;Сприймаючи рекламу, діти доходять висновку, що запорука комфортного й щасливого життя – володіння дорогими речами;Часто дитина сприймає негативні, а не позитивні сторони реклами;Виробник пропагує нездорове харчування;Яскраве гламурне життя в рекламі веде до втрати зв'язку з реальністю;Приклади поганої поведінки(брехня, лицемірство) говорить про її допустимість
Номер слайду 19
Результати опитування учнів школи
Номер слайду 20
Чи дивишся ти телевізор?
Номер слайду 21
2. Чи дивишся ти рекламу на ТВ?
Номер слайду 22
3. Як ти відносишся до реклами?
Номер слайду 23
4. Что не нравится тебе в рекламе?
Номер слайду 24
5. Скільки хвилин повинна тривати реклама?
Номер слайду 25
6. Чи користуєшся ти інформацією з реклами?
Номер слайду 26
7. Чи потрібна тобі реклама?
Номер слайду 27
З результатів цього опитування видно, що не всі підлітки здатні сприймати рекламу критично, а значна кількість витрачає час, дивлячись роліки
Номер слайду 28
На захисті вразливої і ще несформованої психіки дітей стоїть закон. Статтею 20 («Реклама і діти») Закону України «Про рекламу» визначені певні вимоги до рекламних сюжетів. Про це повинні знати батьки і вчителі
Номер слайду 29
Наші підлітки хочуть сказати шкідливій рекламі «НІ»