Фрагмент освітнього тренінгу для батьків "Діалог батьків та дітей"

Про матеріал

Мета: сприяти становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім`ї.

Перегляд файлу

 

Робота з батьками

Фрагмент освітнього тренінгу для батьків «Сімейне виховання»

Відкриття

Мета: сприяти становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім`ї.

Вчитель вітає учасників, презентує мету, завдання, програму тренінгу, актуалізує тему даної просвітницької програми.

Час: 15 хв.

Ресурси: комп`ютер з проектором, роздаткові матеріали, інформація на фліпчарті.

Хід проведення

Привітання учасників, презентація програми. Ознайомлення учасників з регламентом роботи. Заповнення анкет.

Вправа «Привітання» 

Мета: сприяти встановленню контакту між учасниками команд та налаштуванню на роботу.

Один з учасників каже привітання приблизно в такій формі: «Привіт усім, у кого в цей момент хороший настрій!» Ті, кого стосуються ці слова, разом відповідають: «Привіт!» Вправа повторюється кілька разів.

Вправа «Очікування» 

Мета: допомогти учасникам усвідомити особисті очікування від заняття.

Учасники записують очікування від роботи, обговорюють їх.

Вправа на знайомство «Інтерв`ю»

Мета: познайомити учасників, сприяти згуртованості групи та створенню комфортної атмосфери для успішної роботи.

Час: 25 хв.

Ресурси: бланк для інтерв`ю

Хід проведення

Етап 1 Учасники обєднуються в пари і по черзі беруть один в одного інтерв`ю за такими запитаннями:

-Ім`я;

-Відомості про сім`ю;

-Три реч, які Ви найбільше любите в житті;

-Життєве кредо;

-Найцікавіший спогад з дитинства;

-Портрет співбесідника (потрібно зобразити співбесідника за допомогою малюнка; можна використовувати будь-які асоціації та образи).

Тривалість виконання завдання: 7 хв.

Етап 2 Кожен з учасників презентує свого співбесідника. Після того, як всі учасники та вчитель у запропонованій спосіб представили один одного, всі бланки прикріплюються на стіні для створення символічної галереї портретів учасників, що сприятиме позитивному налаштуванню.

Запитання для обговорення:

-Які ваші враження від знайомства?

-Як ви думаєте. Чому в інтерв`ю ми включили питання, що стосувалися відомостей про сім`ю та спогади з минулого?

-Чи допомогли спогади з дитинства актуалізувати ваш дитячий досвід? Як це може нам допомогти у роботі треннінгу?

Вправа «Видиранка» 

Мета: сприяти позитивному самооцінюванню, усвідомленню унікальності кожної людини.

Учасники команд отримують папір, заплющують очі й виконують завдання ведучого: зігнути навпіл, відірвати правий кутик, зігнути навпіл, відірвати лівий кутик, зігнути навпіл, відірвати правий кутик. Звертають увагу на неповторність кожної видиранки.

Висновок: усі ми різні, але це чудово, бо можемо щось для себе запозичити один в одного.

Вправа «Коло рук» 

Мета: завершити роботу на емоційному піднесенні.

До вправи залучають учасників семінару. Учасники беруться за руки, уявляють у своїх грудях вогник добра, ніжності, любові, як він збільшується, його сила переходить у праву руку й вливається в долоню того, хто стоїть праворуч, збагачується його любов'ю й рухається далі по колу.

Враження: учасники записують та висловлюють враження від заняття, побажання

 

Інтерактивні методи та форми роботи з батьками

Рольова гра

Групова дискусія

Творчі завдання

Мозкова атака

Інтерактивна мінм-лекція

Колаж

Лепбук

Рефлексивні коментарі

Повчальні історії, яскраві метафори, казкові розповіді

Психогімнастичні, ігрові, тренувальні вправи на активізацію, рефлексію тощо.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Батьківські збори
Інкл
Додано
23 березня 2021
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку