STEAMзабезпечення розвитку базових потенційних компетенцій і особистісних якостей школярів, що сприяють формуванню творчих і технічних здібностей, продуктивного та критичного мислення дітей;формування пізнавальних дій, становлення свідомості; розвиток уяви і творчої активності;розвиток сенсорних, інтелектуальних здібностей, інтересів дітей,допитливості та пізнавальної мотивації;формування сенсорної культури та культури пізнання, цінностейпізнання;формування уявлень про себе, інших людей, про властивості й відносини об’єктів довкілля, про час й простір, Всесвіт, про особливості природи, різноманіття країн і народів світу, тощо….
Особливості реалізації елементів STEM-освіти у навчання хімії. Модернізація професійної діяльності вчителя – основна складова нової парадигми навчання в сучасному освітньому просторі. Завдання сучасної школи полягає у формуванні особистості творчої, конкурентоспроможної, здатної самостійно здобувати знання і застосовувати їх, приймати нестандартні рішення. Завдання педагога – допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів
Спеціалісти майбутнього матимуть в результаті: Креативне, інноваційне, аналітичне мислення;Уміння ефективно вирішувати проблеми, приймати рішення;Ефективну комунікацію, співробітництво, роботу в команді, участь в проектах;Інформаційна грамотність, ефективні моделі використання ІКТ;Життєві навички;Опанування різних професій;Знання не лише державної, а й інших іноземних мов;Глобальне громадянство, персональна та соціальна відповідальність.
Список використаних джерел1. Безіна О. В., Казакова Л. Л. Використання елементів STEM-технологій на уроках природничо-математичного циклу. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/58197/2. Іванюк Т. STEM як освітній ресурс ХХІ століття. STEM-освіта та шляхи її впровадження в навчально-виховний процес. Тернопіль, 2017. С. 14–18.3. Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017-2018 навчальний рік.(Лист ІЗМО № 21. 1/10-1470 від 13.07.17 року).4. Наказ МОН України №188 від 29.02.2016 р. «Про створення робочої групи з питань впровадження STEM- освіти в Україні».[Електронний ресурс].-Режим доступу: https://mon.gov.ua5. Пометун О.І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. метод. посіб. – К.: Видавництво А. С. К., 2004. – 192 с.6. STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 9–10 листопада 2017 року, м. Київ. – К.: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017 – 160 c.