Презентація "Перевернуте навчання-одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності для реалізації дистанційного навчання спортсменів в умовах воєнного часу"

Про матеріал
Дана презентація має на меті коротко сформулювати основні аспекти необхідності в застосуванні технологіі "перевернуте навчання" для реалізації дистанційного навчання спортсменів в умовах воєнного часу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доповідь на онлайн-засіданні МО МІФ Підготувала: Конорєзова Олена Олександрівна,вчитель алгебри і геометрії Харків 24.10.2022р. Перевернуте навчання-одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасностідля реалізації дистанційного навчання спортсменів в умовах воєнного часу. ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ

Номер слайду 2

В ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЯХ МОН України (Лист МОН України №1/9530-22 «ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році» Додаток 6. Математична освітня галузь) записано: «Метою математичної освітньої галузі є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті. Реалізація мети ґрунтується на ціннісних орієнтирах.»

Номер слайду 3

Для реалізації змішаного і дистанційного навчання та створення умов для здійснення індивідуальних освітніх траєкторій спортсменів під час воєнного стану засобами технологій дистанційного навчання однією з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності є метод перевернутого навчання.

Номер слайду 4

Філософія освіти ХХІ століття 1. Сучасна школа – школа життєвої компетентності 2. Дитина – суб’єкт власного життя і успіху 3. Основними критеріями якості шкільної освіти є освітня мобільність учасників навчально-виховного процесу, їх готовність самореалізуватися в житті 4. Основу освітнього середовища школи складає розумне, творче поєднання освітніх традицій та інновацій, широке впровадження ІКТ.

Номер слайду 5

Навички ХХІ століття 1. Освітня мобільність 2.ІКТ-компетентність 3. Критичне мислення4. Здатність до розв’язування проблем5. Уміння гармонійно поєднувати творчість і раціональність в процесі роботи 6. Навички ефективної комунікації та співробітництва 7. Активна громадянська позиція

Номер слайду 6

ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Суть поняття « перевернутий клас» Перевернутий клас (англ. Flipped classroom)— це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.

Номер слайду 9

Порівняння Традиційне навчання Підготовка до уроку. Учні читають попередні матеріали На уроці Учні слухають лекцію( або відтворення матеріалу іншими учнями) Вдома, після уроку. Учні намагаються згадати матеріал та виконати домашнє завдання. Перевернуте навчання. Учні вивчають повний модуль матеріалу у відеоформатіУчні на практиці застосовують ключові положення матеріалу. Учні перевіряють розуміння і розширюють знання більш складними завданнями

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Форми і методи впровадження ПН

Номер слайду 12

Інформаційні джерела для ПН1. Підручник 2. Довідники3. Енциклопедії 4. Презентації5. Відеоролики 6. Ютуб відео7. інтернет

Номер слайду 13

Переваги перевернутого навчання. Учні: мають якісний електронний ресурс, підвищення мотивації навчання, працюють у своєму темпі, матеріали уроку доступні всім у будь який час, мають розуміння важливості командної роботи, навчання в зручний час, відповідальність за своє навчання, критично оцінюють джерела інформації. Учитель: виступає в ролі координатора, індивідуальний підхід у навчанні, змінює організацію навчальної діяльності, під час уроку учні активно працюють над завданнями, легкий спосіб діагностики якості знань, можливість залучення батьків до навчального процесу.

Номер слайду 14

Недоліки перевернутого навчання. Учні: більше часу проводять за комп’ютером, нерівні можливості доступу до Інтернету, важко звикнути до такої організації уроку, учень не може задати питання вчителю, якщо щось йому не зрозуміло під час перегляду відео, не завжди може знаходити та критично оцінювати джерела інформації, виконання домашнього завдання - обов’язкова частина уроку. Учитель: має велике первинне навантаження, необхідно добре володіти ІКТ-технологіями, необхідно володіти технологіями групового навчання, пояснювати батькам переваги методики.

Номер слайду 15

Інтернет- ресурсиконструктор www.edpuzzle.com (Edpuzzle - конструктор інтерактивного відео)Платформа «Всеукраїнська школа онлайн» (https://lms.e-school.net.ua/)  — сучасний онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання учнів 5-11 класів з уроками та методичними матеріаламиvseosvita.ua –  Всеосвіта - Національна освітня платформа для дистанційного навчання в школі;Кейс-уроки (edufuture.biz) - Онлайн школа Гранд-Експо;Learning. Apps.org - інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки – платформа для створення та тренування навиків за готовими завданнями. У класі – безкоштовні відеоуроки з математики від 5 до 11 класу (алгебра, геометрія і стереометрія). Формат навчання максимально наближений до реального: вчитель пояснює теми біля дошки. Топ школа - безкоштовні авторські відеоуроки з математики 4-11 класів

Номер слайду 16

Урок за перевернутою формою навчання - це

Номер слайду 17

Якщо хочеш бути щасливим, працюй так, щоб ти відчував себе творцем , майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям-щастям творчості. В. Сухомлинський

Номер слайду 18

Використані джерела: https://mon.gov.ua/uahttps://hfks.org.ua/novini/1/arhiv/https://ed.ted.com/lessons?direction=desc&sor t=featured-positionhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-perevernutiy-urok-matematiki-5-klas-258961.htmlhttps://mon.gov.ua/ua/news/distancijni-platformi-dlya-navchannya-samorozvitku-ta-otrimannya-dopomogi-j-perevirenoyi-informaciyihttps://www.youtube.com/channel/UCugp2 JTHik6cd. Fxs1 Gb. EOGg

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку