Презентація "Впровадження інтерактивних моделювань на уроках фізики"

Про матеріал

Презентація "Впровадження інтерактивних моделювань на уроках фізики" - це презентація мого виступу на конференції в ІІТЗН АПН України, Я розповідала про те, як інтерактивні симуляції використовують вчителі фізики в школі на уроках при проведенні демонстраційного експерименту, лабораторних робіт і для виконання учнями самостійних домашніх досліджень.

Більше можна дізнатися за посиланням:

http://ukrainepthet.blogspot.com/2015/04/blog-post.html

http://conf.iitlt.gov.ua/Conference.php?h_id=10 (програма конференції)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження інтерактивних моделювань на уроках фізики 2015 Впровадження інтерактивних моделювань на уроках фізики

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Процес навчання фізики полягає в послідовному формуванні нових для учнів фізичних понять і теорій на основі фундаментальних положень, що опираються на експеримент.

Номер слайду 4

PhET (Physics Education Technology) – вільний програмований пакет з відкритими джерелами під ліцензією GNU/GPL. Метою цього пакету є інтерактивне моделювання фізичних явищ для демонстрації їх у процесі навчання. Сайт проекту: http://phet.colorado.edu Phet надає безкоштовно цікаві, інтерактивні, науково-обгрунтовані моделювання фізичних явищ, дозволяє учням робити зв'язки між реальними явищами і основами науки, поглиблює їх розуміння й пояснення фізичного світу.

Номер слайду 5

2015 4 3 5 1 2 Урізноманітнення видів та характеру навчальної діяльності школяра Посилення інтересу учнів до вивчення фізики Індивідуалізація навчання Моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи Формування дослідницько-експериментальних навичок

Номер слайду 6

Номер слайду 7

2015 Фотоефект Чи буде впливати зміна інтенсивності і частоти світла на фотострум ? Як зміна інтенсивностісвітла буде впливати на енергію електронів? Чи впливає на фотострум зміна довжини хвилі світла? Як?

Номер слайду 8

Фотоефект Чи буде впливати на струм і енергію електронів зміна матеріалу мішені? Як зміна напруги між пластинами при сталій довжині хвилі світла буде впливати на струм і енергію електронів?

Номер слайду 9

Визначення фокусної відстані та оптичної сили збиральної лінзи 7 клас 1 етап. Підготовка до лабораторної роботи На уроці: пояснення теми; демонстрація зображень, які утворює збиральна лінза; демонстрація моделювання з сайту Phet. Домашнє завдання. Використовуючи дане моделювання (на блозі) дослідити: 1. Як змінюється зображення, утворене збиральною лінзою, якщо рухати предмет:      - в напрямку до/від лінзи? - перпендикулярно до оптичної осі лінзи? 2.   Від чого (яких змінних параметрів лінзи) залежить величина зображення, якщо воно не рухається? 3.     Коли (за яких умов) лінза може давати збільшене і зменшене зображення?

Номер слайду 10

7 клас 2 етап. Виконання лабораторної роботи у класі 1. Перевірка виконання домашнього завдання (експерименту з моделюванням) 2. Обговорення теми, мети і завдань ЛР №11. 3. Реальний експеримент з лінзами. 4. Виконання ЛР за допомогою моделювання.

Номер слайду 11

3 етап. Самооцінювання Обговорення результатів роботи. Виставлення оцінок за виконання лабораторної роботи, використавши адаптовану «Форму оцінювання проведення експериментальної роботи. Середні класи» 7 клас

Номер слайду 12

9 клас Лабораторія електромагнетизму Переміщуйте штабовий магніт спочатку північним, а потім південним полюсом поблизу котушки, щоб світилася лампочка. Розгляньте силові лінії магнітного поля і напрям руху електронів у витку. Змініть швидкість руху магніту відносно котушки. Які зміни відбулися ? Змініть кількість витків. Опишіть свої спостереження.

Номер слайду 13

Моделювання з ППЗ Моделювання з сайту Phet 2015 Безкоштовні. Наявність Інтернету. Можна записати на флешку . Зрозумілий інтерфейс і схематичні зображення. Відрізняється від реального досліду(лампочка - гальванометр). Видно рух електронів і лінії магнітного поля. Наявність комп’ютера. Потрібен диск (за кошти). Повторює реальний дослід. Не видно ліній магнітного поля і руху електронів.

Номер слайду 14

2015

Номер слайду 15

2015 Моделювання

Номер слайду 16

. 2015 Віртуальні моделі і симуляції ніколи не замінять дослідів, проведених за допомогою приладів Здійснення експериментів, які неможливі в реальності або відсутні прилади Симуляції доступні учням та їхнім батькам Можна використовувати як на уроці так і дома

Номер слайду 17

2015

Номер слайду 18

2015 Не завжди є можливість провести заняття у кабінеті інформатики у потрібний час Не всі учні мають дома Інтернет (65%) Не всі батьки розуміють навчальну цінність Інтернету Частина дітей не вміє описувати свої спостереження Діти соромляться залишати коментарі під дописами у блозі Відсутній мультимедійний проектор у кабінеті фізики 2015 Проблеми

Номер слайду 19

Фастівська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 14
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Лілія Станіславівна
    Уявляю виступ колеги на такому рівні! Так тримати!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Койкова Галина
    Презентація варта уваги.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фігурна Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Figyrniy Sergii
    Сподобалось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Figyrniy Sergii
    Сподобалось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Багнюк Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Федоренко Алла
    Змістовна презентація!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Москаленко Наталія Анатоліївна
    Дізналась багато нового, і вчителям і учням буде в нагоді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Биковець Вікторія
    корисні посилання,дуже потрібні,цікаві.Дякую за зібрану інформацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мудрик Євгенія
    Обов"язково використаю в навчанні моєї доньки ...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Науменко Майя Василівна
    Оригінально і цікаво!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Куделя Людмила
    Змістовно. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Павленкo Людмила Петрівна
    Дуже змістовна, оригінальна та цікава.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Архипов Дима
    Супер презентация!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 11 відгуків
ppt
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1691
Оцінка розробки
5.0 (14 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку