Презентація "Впровадження педагогічних ідей Сухомлинського в навчально-виховний процес"

Про матеріал

Саме під час уроку виховання дитини та засвоєння нею знань, повність залежит від компетентності вчителя, вміння викласти матеріал так, щоб учень не просто його засвоїв, але й зумів набуті знання використи в повсякденному житті. І тому тільки від вчителів початкових класів залежить, навчання в подальшому, тільки вони можуть привити дитині початкові уявлення про світ, корисне в ньому, ефективність нашого життя, корисні звички, відповідальне ставлення до чогось або когось.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес початкової школи

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Неповторність кожної дитини. У практиці своєї роботи ми виходимо з того, що кожна людина неповторна. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 5

Відсутність нездібних учнів У кожної людини є задатки обдарування, талант до певного виду або кількох видів діяльності. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 6

Урахування розумових здібностей Робота мозку проявляється у дітей по різному: в одного ця робота дуже швидка; в іншого – повільна, звідси – кмітливсть і некмітливість, тямущість і нетямущість. В. О. Сухомлинський.

Номер слайду 7

Індивідуалізація навчання. Щоб розкрити сили і можливості кожної дитини, дати їй радість успіху, в розумовій праці , в навчанні має бути індивідуалізація. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 8

Врахування індивідуальних особливостей. Людська індивідуальність дитини неповторна. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 9

Кожен учень особистість. Жива істота , яка з вашою допомогою пізнає світ, поступово стає особистістю. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 10

Отримання позитивних почуттів. Серед природи, багатої на живі образи, легше думається, краще фантазується, швидше добираються слова з найтоншими відтінками. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 11

Навчання через подолання труднощів. Дитинство не повинно бути постійним святом, якщо немає трудової напруги, посильної для дітей, для дитини залишається неприступним і щастя труда. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 12

Пошуково-дослідницька діяльність Учнів радує, надихає, що вони певною мірою прилучаються до наукових методів розумової праці. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 13

Самостійна розумова праця. Самостійне добування знань породжує зрілість думки. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 14

Оцінка знань – інструмент виховання. Оцінка повинна винагороджувати працелюбство, а не карати за лінощі та нерадивість. Дитина мусить усвідомлювати оцінку як результат розумових зусиль. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Ігрова діяльність в навчально-виховному процесіГра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 17

Засідання ШМО вчителів початкових класів. Круглий стіл“Наступність навчання та виховання в ДНЗ та початковій школіОбмін досвідом. Використання педагогічних ідей Сухомлинського на уроках в початковій школі Доповідь. Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній школіБанк ідей. Наступність початкової і середньої ланки

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новицька Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
3387
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку