ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА» Автор. Людмила ГНАТЮК
Номер слайду 2
Після цього уроку ви зможете… (очікувані результати, яких ви повинні досягти разом з вашими однокласниками протягом уроку)
Номер слайду 3
Розмовляй українською. Виконуй всі завдання вчителя. Будь уважним, ввічливим, толерантним. Власні побажання. Вчасно готуй домашнє завдання. Дотримуйся правил. Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставились до тебе. Поважай себе і опонента. Як працювати на уроці
Номер слайду 4
Давайте поміркуємо завдання для виконання на уроці
Номер слайду 5
Справа про … аналіз правових ситуацій, задач, завдань
Номер слайду 6
Мовою документів витяги з міжнародних документів, Конституції, законів та підзаконних актів України
Номер слайду 7
До наступного уроку це завдання, які ви маєте виконати вдома, готуючись до наступного уроку
Номер слайду 8
ФОРМИ РОБОТИ НА УРОКАХ
Номер слайду 9
Критикуйте ідеї, а не особу, що її висловила ДИСКУСІЯНе перебивайте того, хто говорить. Ваші власні пропозиціїГоворіть по черзі, а не всі одночасно. Намагайтеся заохочувати до участі в дискусії інших. Не змінюйте тему дискусіїНе смійтеся, коли хтось говорить, за винятком, якщо хтось жартуєПоважайте всі висловлені думки (точки зору)
Номер слайду 10
АНАЛІЗ ПРАВОВОЇ СИТУАЦІЇ1. ФАКТИ3. АРГУМЕНТИ2. ПРОБЛЕМИ4. РІШЕННЯЩо відбулося?Хто є учасниками справи?Які є другорядними?Які факти є важливими?Що ми про них знаємо?Якими нормами закону регулюється ситуація?Якими є ваші аргументи на захист кожної із сторін ситуації?В чому полягає конфлікт?Яке питання ми повинні вирішити для розв'язання ситуації? Яким буде ваше рішення?Якими є причини вашого рішення?Якими можуть бути його наслідки?
Номер слайду 11
КОЛО ІДЕЙПісля того, як вичерпався час на обговорення, кожна група висуває лише один аспект того, що вони обговорювали. Складається список зазначених ідей і записується на дошціГрупи висловлюються по черзіУчитель висуває дискусійне питання та пропонує обговорити його в групах
Номер слайду 12
ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮНІ ТАК НЕ ЗНАЮ
Номер слайду 13
РОБОТА В ПАРАХ (ГРУПАХ)1. Прочитайте надане завдання та інформацію до його виконання2. Визначте, хто буде говорити першим3. Висловте свої думки, погляди на проблему по черзі4. Визначте, хто буде очолювати результати роботи класу та підготуйтесь до нього
Номер слайду 14
1. Всі учасники пропонують ідеї, щодо розв’язання висунутої проблеми4. Після того як майже всі ідеї зібрані, вони групуються, аналізуються, розвиваються групою3. Коли група вважає кількість поданих ідей достатньою, їх подання припиняється2. Учень або учениця записує на дошці всі ідеї, що пропонуються5. Вибираються ті, що, на вашу думку, допоможуть вирішити поставлену проблему. МОЗКОВИЙ ШТУРМ