Презентація "Взаємодія вчителя і учнів у формуванні ключових компетентностей"

Про матеріал
Мета навчання іноземної мови: Формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом спілкування в межах визначених комунікативних сфер і тематики ситуативного мовлення на основі вивченого мовного й мовленнєвого матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ У ФОРМУВАННІ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З досвіду роботи вчителя англійської мови

Номер слайду 2

Формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом спілкування в межах визначених комунікативних сфер і тематики ситуативного мовлення на основі вивченого мовного й мовленнєвого матеріалу. Мета навчання іноземної мови

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ Роль вчителя організатор навчально – комунікативної діяльності в класі; активний учасник навчального процесу; експерт; дослідник; джерело інформації; новатор у галузі навчання й оволодіння мовою.

Номер слайду 16

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ Це ідеальна можливість для учнів використати свої знання англійської мови творчо. Діти вчаться висловлювати свою думку, аналізувати, обгрунтовувати, узагальнювати.

Номер слайду 17

РОБОТА В ГРУПАХ. РОЛЬОВА ГРА. Стимулює творче мислення й інтенсивний обмін ідеями. Учні приділяють більше часу, коли висловлюють свою власну точку зору. Учні вчаться розглядати питання з різних сторін. Сприяє пізнанню про процеси та почуття інших учасників гри; Створює умови, коли учні розв’язують певну проблему, обігруючи ролі; Створює сприятливі умови для обговорення.

Номер слайду 18

ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ Розвивають Комунікативну компетенцію Говоріння Аудіювання Читання Письмо

Номер слайду 19

Навчання англійської мови - взаємопов'язана система початкового, середнього та старшого ступенів , тому перехід з одного ступеня на інший не є для дитини стресом. На кожному ступені навчання вибудовується навчальний процес так , щоб дати дітям можливість реалізувати себе.Таким чином, уроки англійської мови мають велику можливість враховуючи інтеракцію вчителя та учнів для реалізації компетентнісного підходу, а саме для формування ключових компетентностей.  

Номер слайду 20

ppt
Додано
8 серпня
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку