Урок літературного читання Як давно в Україні з»явився жовто-блакитний прапор ?
Номер слайду 2
Швидко прочитати слова, намагаючись запам’ятати якомога більше. ПІСНЯ ДЕРЖАВА ВЕРБА КАЛИНА ПОЕЗІЯ ПРАПОР ТРИЗУБ СИМВОЛ ОБЕРІГ
Номер слайду 3
Вимовити, чітко промовляючи кожен звук. Ай-ай-ай – де б ти не був, але знай, Ай-ай-ай – що наймиліший – твій рідний край, На-на-на – твоя хата та родина, На-на-на – і наша рідна Україна.
Номер слайду 4
Вивчимо скоромовку. Землі цій, Боже, щастя дай, Бо це мій любий рідний край!
Девіз уроку. Ми всі діти українські,Український славний рід. Дбаймо, щоб про нас маленьких. Добра слава йшла у світ. Все, що рідне, нехай буде. Найдорожче і святе,Рідна віра, рідна мова,Рідний край наш над усе!
Стаття – науковий або публіцистичний твір невеликого розміру в збірнику, журналі, газеті
Номер слайду 11
Знамено. Символ. Губернія. Верховна Рада. З давніх-давен. Гайдамаки. Християнство
Номер слайду 12
Губернія – це основна адміністративна одиниця колишньої Росії. Гайдамаки - учасники народно-визвольного руху на Правобережній Україні. Християнство - Віра в Ісуса Христа як втілення і прояв Бога заради спасіння всього людства і людського суспільства і настанови в істині.
Номер слайду 13
Відповіді – в стаття- а національний символ держави- б перемогу- в герба- б синій та жовтий - а 28 січня 1992 року
Номер слайду 14
Яке речення, що зустрічали в тексті, можна скласти з поданих слів?стяготримативорогазахопитиозначалоперемогу
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Знайдіть і дочитайте речення « Жовто-блакитне знамено — це...» «З давніх-давен стяг...» «Учені вважають, що...» «Пізніше ці кольори...» «Вважається, що у гербах...» «28 січня 1992 року...» « Ним став прямокутний...»
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Для своєї Батьківщини ні сил, ні життя не шкодуй. Тільки тому шана буде, хто Батьківщину не словом, а ділом любить.
Номер слайду 19
-Який за жанром твір читали сьогодні?-Що ви дізналися про історію нашого Державного Прапора? -Що символізують його кольори?-Як треба ставитись до державних символів України?-Про що з прочитаного ти вже знав?-Про що на уроці ти почув вперше?