В презентації представлено дієві і цікаві ігри, вправи, методи для того, щоб допомогти дитині пережити важкі часи, відволіктися, подолати тривогу та стрес.
Ігри та вправ. И для дітей під час психотравмуючих подій. Для молодшої та середньої школи. Шкільна психологічна служба
Номер слайду 2
Ме. ТА: розвиток навичок керування стресом, РОЗВИТОК навичок ефективної навчальної діяльностіВ процесі тренінгу ми засвоємо прості і ефективні методи рухової діяльності, інтелектуальних ігор, нейропсихологічних вправ, які сприяють розвитку мисленнєвої сфери, уваги, креативності.2
Номер слайду 3
Вправи на розслаблення різних груп м’язів тіла. Дуже корисно починати заняття з дво-трьох невеликих вправ, руханки, зарядки, для того, щоб діти мали хороший настрій, заряд енергії на заняттях.
Номер слайду 4
Обличчя -Наморщіть ніс і лоб, ніби нюхаєте щось з різким запахом, а потім розслабте мязи обличчя. Повторіть три рази4 ВПРАВА 1
Номер слайду 5
Вправа 2 ЩЕЛЕПИ – Щільно стисніть щелепи, наче собака, яка гарчить, а потім ослабте напругу й розслабте м’язи щелеп. Повторіть три рази.5
Номер слайду 6
Руки та плечі -Витягніть руки перед собою, потім підніміть їх над головою потягніть якомога вище. Після цього опустіть вниз і розслабте руки. Повторіть три рази6 ВПРАВА 3
Номер слайду 7
Вправа 4 КИСТІ РУК – Уявіть, ніби щосили стискаєте апельсин однією рукою,… а потім кидаєте його на підлогу і розслабляєте кисть і руку. Повторити три рази.7
Номер слайду 8
Живіт -Ляжте на підлогу і максимально напружте (втягніть) живіт. Потім розслабте живіт. Ви можете виконати цю вправу сидячи, або стоячи. Повторіть три рази8 ВПРАВА 5
Номер слайду 9
Вправа 6 НОГИ І СТУПНІ – Стоячи необхідно втиснути пальці ніг у підлогу, ніби пісок на пляжі чи м’яч на підлозі. Почергово необхідно вдавлювати кожен палець у підлогу й розставляти їх настільки, щоб відчувати напругу в ногах, а потім розслабитися. Повторити три рази.9
Номер слайду 10
ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ УВАГИ, ВЕРБАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ, МОВЛЕННЯ Успіх навчальної діяльності дитини взаємоповязаний з розвтком психічних процесів: уваги, мовлення, памяті, мислення10 Приділяте увагу не тільки темам основних предметів, а займайтеся розвитком особистості, і ви значно підвищите свій рівень досягнень !РОЗДІЛ 1 Розділ 2
Номер слайду 11
ПЕРЕДАЄМО ДУМКУ НА ВІДСТАНІ (крокодил) Спробуйте вгадати, про що подумав інший. Для кращого розуміння у вигляді підказок використовуйте міміку, жести, різні пози…Гра спрямована на формування символічного та критичного мислення
Номер слайду 12
Flora@contoso.comhttp://www.contoso.com/ДИРИГЕНТДля цієї гри вам знадобляться підручні інструменти (можна використати підручні матеріали ). Коли музиканти будуть готові до концерту, диригент змахує рукою вгору – і це сигнал для музикантів грати голосніше, рукою вниз – знижують гучність, збирає в кулак – зупинити гру. Гра форму вміння працювати в команді, брати ьна себе.
Номер слайду 13
ВЕСЕЛА ІСТОРІЯВигадайте історію про:собаку, який жив в холодильнику;березу, яка хотіла навчитися плавати4- хруща, що дуже боявся висоти. Гра спрямована на розвиток фантазії, логічно-смислових вмінь
Номер слайду 14
Flora@contoso.comhttp://www.contoso.com/ПО-ОДНОМУ-СЛОВУДвоє (і більше) учасників по черзі кажуть по одному слову так, щоб разом вони склали цілу історію. Вибуває з гри той, хто повториться, або буде мовчати більше ніж 2 секунди. Гра спрямована на розвиток навичок усного і письмового мовлення, інтелекту
Номер слайду 15
ЕМПАТІЙНА РОЗПОВІДЬДітям пропонують придумати розповідь від імені будь-якого предмета, явища, живої чи неживої істоти. Теми для монологів: “Історія з життя старого черевика”, “Життя зелених дверей”, тощо…Гра спрямована на розвиток фантазії, логічного мислення
Номер слайду 16
Flora@contoso.comhttp://www.contoso.com/СКРИНЬКА З КАЗКОЮПриготуйте скриньку з різними речами. Той, хто починає, витягує з скрині першу річ і придумує, ким вона буде в казці. Далі, другий гравець витягує другу річ і продовжує своє речення, продовжуючи казку. І так, далі…Гра спрямована на розвиток навичок усного і письмового мовлення, інтелекту
Номер слайду 17
ВИКОНАЙТЕ НЕЙПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ 17 Для розвитку творчих та аналітичних здібностей. Место для раздела 02
Номер слайду 18
ВИКОНАЙТЕ НЕЙПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ 18 Для розвитку творчих та аналітичних здібностей. Место для раздела 02
Номер слайду 19
використайте вільний час для читання скоромовок – це весело і корисно 19 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna. Афанасий Быков. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna. Светлана Коновалова. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna. Никита Жданов. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna. Марта Артемьева. Використай
Номер слайду 20
Дякую за увагу! Бажаю успіху!Драгоманова Тетяна0961320739 tdragomanova@gmail.com20