Презентація "Як козаки дієслово вивчали"

Про матеріал
Формування предметної компетентності:поглиблювати знання про дієслово; вчити розрізняти часові форми дієслова, ставити до них питання та правильно їх писати. Формування ключових компетентностей: соціальна – продуктивно співпрацювати з різними партнерами у групі, виконувати різні ролі і функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати інших, здатність досягати компромісів, виховувати почуття відповідальності за успіх команди. спілкування державною мовою -уміння усно та письмово висловлювати власну думку, тлумачити поняття; уміння навчатися впродовж життя – уміння сприймати і аналізувати інформацію, визначати головне, формулювати, складати алгоритм навчальної діяльності та дотримуватися його, організовувати робоче місце, , оцінювати результат своєї роботи та результат роботи однокласників. загальнокультурна грамотність- бережне ставлення до підручників , охайність під час письма. формування компетентностей здоров’язбережувальної і загальнокультурної - фізкультхвилинка(руханка). інформаційно – комунікаційна компетентність- залучення учнів до роботи з різними джерелами інформації; удосконалювати вміння використовувати додаткову літературу Тип уроку : засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Поглибимо знання про дієслово. Навчимося розрізняти часові форми дієслова, ставити до них запитання та правильно їх писати.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Цифра. Буква51335264443342{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Цифра Буква811162 Минулий час.

Номер слайду 5

Дієслова мають властивість змінюватися за часом і вказувати на дію , яка відбувалася чи відбулася колись, відбувається зараз, відбудеться чи буде відбуватися в майбутньому.

Номер слайду 6

Дієслова , що вжиті в минулому часі, означають дію , яка відбувалася чи відбулася раніше , до того, як про неї повідомили. Вони відповідають на питання : Що робив? Що зробив? Що робили? Що зробили ? Що робила? Що зробила? Що робило ? Що зробило ?

Номер слайду 7

У великій шані в козаків перебувало побратимство. Кожен козак віддавав своє життя за волю родичів і побратимів. На знак побратимства вони мінялися хрестами з тіла, а все інше було спільне. Вони дарували один одному коней, зброю. В боях билися поруч й рятували один одного або захищали своїм тілом.

Номер слайду 8

“Побратим – це людина будь-якого віку, яка знаходилась безпосередньо в зоні бойових дій, на якого ти можеш покластися в будь-яку хвилину – і знаєш, що він тебе прикриє і виручить в будь-якій ситуації” 

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дієслова, що вжиті в теперішньому часі , називають дію, яка відбувається тепер, саме коли про неї повідомляється. Вони відповідають на питання: Що роблю? Що робимо?Що робиш? Що робите?Що робить? Що роблять?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Дієслова , що вжиті в майбутньому часі, означають дію, яка буде відбуватися в майбутньому, після того , про неї повідомили. Вони відповідають на питання: Що робитиму? Що зроблю?Що буду робити? Що зробить?Що робитиме? Що робитимуть?Що будуть робити? Що зроблять?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

pptx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку