Розробка уроку до інтегрованого курсу "Вчимося жити разом" ( Тренінг 2 "Ми - особливі").Як стати толерантним? Як стати командою? Слайди 2,3,6,15-активні при натисканні F5. Посилання на відео:https://www.youtube.com/watch?v=NvfzlGu0jTs
— хибна думка, яка складається про когось або про щось наперед, без ознайомлення, та пов'язане з нею ( з думкою ) відповідне ставлення. Упере́дження. Наведіть відомі вам приклади упередженого ставлення.
Номер слайду 3
( розрізнення ) - обмеження прав людини за певною ознакою. ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер слайду 4
Номер слайду 5
«Люди в усьому світі можуть мати різний вигляд, належати до різних віросповідань, мати різну освіту і перебувати на різних щаблях соціальної драбини, але усі вони однакові. Усі вони — люди, яких треба любити». Матір Тереза 26 серпня 1910 — 5 вересня 1997
Номер слайду 6
— це здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того, чи збігаються вони з твоїми. Толерантність
Номер слайду 7
Номер слайду 8
У містах і селах живуть люди різних національностей: українці, білоруси, росіяни, болгари, греки, євреї, татари, вірмени. Вони мають різні традиції, відзначають різні свята, сповідують різну віру, ходять чи не ходять до церкви, мають різні політичні погляди і по різному голосують на виборах. Але ніхто не почувається через це зверхнім або приниженим. Коли таке правило панує у суспільстві, у ньому нема місця для ворожнечі й війн.
Номер слайду 9
Так і в нашому щоденному житті. Кожен може мати різні смаки й уподобання, інакше висловлюватися, вдягатися, вболівати за іншу футбольну команду, вважати найкращою ту чи ту естрадну зірку. Та цене перешкоджає вам бути друзями, любити і поважати одне одного
Номер слайду 10
1. Згадайте когось зі своїх друзів, хто відрізняється від вас. Можливо, він любить собак, а ви віддаєте перевагу котам?2. Що станеться, коли наполягати, щоб ваші друзі були такими, як ви?3. Разом із сусідом по парті знайдіть п’ять відмінностей і п’ять спільних рис, про які можна було б поговорити, замість того щоб сперечатися про відмінності.
Номер слайду 11
ПРОЧИТАЙ ОПОВІДАННЯ І ДАЙ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ НА НАСТУПНИХ СЛАЙДАХ
Номер слайду 12
Горбатенька дівчинка. Клас розв’язував задачу. Учні схилились над зошитами. Коли це у двері хтось тихо постукав.— Відчини двері й подивись, хто там стукає, — мовив учитель. Чорноокий хлопчик, що сидів за першою партою, живенько відчинив двері. До класу зайшов директор школи з маленькою дівчинкою. Тридцять п’ять пар очей впилися в незнайому дівчинку. Вона була горбатенька. Учитель затамував подих і повернувся до класу. Він дивився у вічі пустотливих школярів і мовчки благав: хай не побачить дівчинка у ваших очах ні подиву, ні насмішки.
Номер слайду 13
У їхніх очах була тільки цікавість. Вони дивилися на незнайому дівчинку й лагідно всміхалися. Учитель полегшено перевів дух.— Цю дівчинку звуть Оля, — сказав директор. — Вона приїхала до нас здалеку. Хто поступиться їй місцем на першій парті? Бачите, яка вона маленька?Усі шість хлопчиків і дівчаток, що сиділи за передніми партами, піднесли руки:— Я…Учитель був тепер спокійний: клас витримав іспит. Василь Сухомлинський
Номер слайду 14
1. Як почувається людина, коли потрапляє туди,де вона «не така, як усі»?2. Що ми можемо зробити для такої людини?Обговоріть:
Номер слайду 15
Як стати командою. Клас, спортивна команда, компанія друзів, родина — все це групи людей. Але чому одні групи успішніші за інші? Команда — це об’єднання людей, які діють разом для досягнення спільної мети. Чи можна людей на фото назвати командою? Чому?
Номер слайду 16
Перегляд відео
Номер слайду 17
Обговорення відео: Що допомогло героям мультфільму подолати небезпеки?
Номер слайду 18
Вправа «Відкритий мікрофон» По черзі продовжте фразу: «Я думаю, що наш клас — дружна команда, тому що...»