Презентація "Як використовувати LEGO на уроках"

Про матеріал
У презентації подані ігри з лего для групової і індивідуальної роботи.Під час гри діти вчаться мислити, комунікувати один з одним, співпрацювати в команді, домовлятися,шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікаво навчаємось у гріМайстер-клас « Як використовувати LEGO на уроках»

Номер слайду 2

Однакові-різні Діти вчаться:співпрацювати в команді, бути ініціативними, бути уважними і не відволікатися. Основні завдання:1. Діти об’єднуються у групи по 6-8 осіб.2. Кожна дитина зі своїх цеглинок будує будь-які фігурки, але при цьому група має домовитись, щоб дві фігурки були однакові.3. Коли всі фігурки побудовані, команда виставляє їх на одній площині та пропонує іншій команді знайти однакові фігурки.

Номер слайду 3

Домовляємося, міняємо, збираємо  Діти вчаться: Асоціативно мислити, комунікувати один з одним, вирізняти головне, домовлятися. Основні завдання: Діти отримують завдання зібрати цеглинки одного уподобаного кольору при цьому вони мають рухатись по кімнаті, підходити один до одного, домовлятися, обмінюватися цеглинками.

Номер слайду 4

Кольорові завдання. Діти вчаться: Утримувати інформацію у пам’яті, бути уважними і не відволікатися, бути фізично активними. Основні завдання:1. Діти обирають двох ведучих, один з яких повертається спиною до інших гравців, а другий – обличчям.2. Кожен гравець бере собі одну цеглинку будь-якого кольору.3. Ведучий, який стоїть обличчям до гравців, бере усі шість цеглинок та, показуючи по одній гравцям, запитує у другого ведучого: «Що зробити цьому кольору?» (присісти/пострибати/заспівати/ розповісти вірш).4. Коли усі кольори отримали завдання, обидва ведучі повертаються до гравців та по черзі піднімають один з шести кольорів, а учасники, які мають такий колір, виконують завдання.                                                          

Номер слайду 5

художники. Діти вчаться Уявляти і творчо мислити, вигадувати та описувати, експериментувати, генерувати оригінальні ідеїОсновні завдання. Діти розкладають цеглинки на аркуші паперу. Використовуючи олівці, фломастери, фарби діти домальовують до цеглинок різні деталі, перетворюючи їх на частину малюнка. Запитання до дітей:• На що перетворилась ваша зелена/жовта/червона цеглинка?• За допомогою чого ви перетворили вашу цеглинку?• Що ви додали до цеглинки, щоб перетворити її?• Чи є у нас схожі малюнки?• На що ще ви хотіли б перетворити вашу цеглинку?                                                                                                                                        

Номер слайду 6

Літературні скарбнички                             Діти вчаться: Розуміти художні твори, виділяти основну проблему, аналізувати її, пропонувати свій варіант вирішення, письмово, стисло викладати думки, розкладати текст на важливі складові, розуміти композицію і знаходити літературні прийоми, використані автором, усно і письмово висловлювати свої думки. Основні завдання:1. На аркуші паперу діти обводять цеглинки відповідними кольорами. Отримані кольорові прямокутники і будуть «скарбничками».2. Дітям пропонується згадати літературний твір, який вони читали напередодні. Отриману інформацію і знання пропонується розкласти по скарбничках: в червону скарбничку записати імена головних героїв твору, в жовту — записати, які чарівні, незвичайні речі були використані, в зелену — записати основну проблему твору, в синю — який варіант вирішення був запропонований автором, в блакитну — записати власний варіант вирішення проблеми.3. Спочатку дітям пропонується вправа з двома цеглинками-«скарбничками».                                                                                           

Номер слайду 7

               Театр тіней              Діти вчаться:домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентаціїОсновні завдання: Діти розкладають на аркуші паперу цеглинки або будують з цеглинок фігуру та розміщують її так, щоб тінь від неї падала на аркуш паперу. Дитина обводить тінь від цеглинки або фігури та перетворює її на те, що підкаже фантазія. Запитання до дітей:• Коли ми можемо побачити тінь?• Чим би ще могла бути ця тінь?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Будуємо цифри із кубиків LEGO

Номер слайду 10

Домовляємося,міняємо,збираємо

Номер слайду 11

Складаємо речення. Визначаємо кількість слів у ньому.

Номер слайду 12

Гра «Я-конструктор» Техніка майбутнього

pptx
Додано
28 березня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку