Про матеріал
• дитина звертається до інших, вітається тощо, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
• об’єднується з іншими дітьми у групи, в пари для спільної діяльності;
• висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
• підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
• зіставляє почуте з власним досвідом;
• ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
• систематизує та узагальнює необхідну інформацію;
• наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
• висловлює власні думки й почуття щодо прочитаних простих медіатекстів;
• розуміє зміст поняття “Голодомор”, знає причини його виникнення, основні факти про Голодомор і його наслідки.