Про матеріал
Урок за темою „ Як змінюється взимку життя комах і птахів? Зимуючі та осілі тпахи ” розроблено згідно чинної програми з природознавства в 2 класі для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою за підручником: Гільберг Т.Г. « Природознавство» 2 клас.
Одним з пріоритетним завданням галузі «Природознавство» є розвиток розумових здібностей учнів, пізнавальної активності та самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування. Урок побудовано з елементами гри та ІКТ.
Особливістю даного уроку є використання ІКТ , яка є іноваційною технологією і набула великої популярності в перехід суспільства до інформаційної стадії розвитку. Використовуючи інші інтерактивні технології такі, як «Асоціативний кущ», «Гронування», « Мікрофон», «Робота в групах», ігрову, я прагнула створити умови для повного індивідуального розвитку дитини, задоволення природних потреб кожного учня, актуалізацію можливостей дитини, через цікаві ігрові завдання уроку, їх різноманітність використання. Використання ігрової технології – це спосіб, на мій погляд, зробити серйозну роботу цікавою, а зовсім не спосіб звільнити дитину від неї. Проте потрібно мати на увазі, що ставлення дітей до гри різниться і визначається їх особистісним сприйняттям ролі гри у їх житті. Гра – розвага – це зовсім не гра – навчання. Гра-навчання – це життя в адаптованому для дітей вигляді і тому нам, педагогам треба ставитися до цього серйозно і використовуючи обрану мною інноваційну технологію дозуючи, не переплутати гру – розвагу з грою - навчанням.
Закінчуючи свою думку, хочу навести слова Венгера «Якщо ми хочимо, щоб дитина щось засвоїла, то потрібно це втілити в діяльність самої дитини.» Ця думка повинна червоною ниткою проходити через всі уроки учителя. Пропоную розробку свого уроку природознавства.