Презентація "Як зробити урок цікавим"

Про матеріал
Презентація може бути використана для проведення методичних заходів з педагогічними кадрами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як зробити урок цікавим. Перевірені Лайфхаки. Підготувала: Гринько І. М. керівник МПНМК учителів Лиманського району

Номер слайду 2

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

«Ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи компетентностей (поінформованість, обізнаність. Сompetentia — у перекладі з латинської означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід» Лілія Гриневич

Номер слайду 4

Чинники впливу на розвиток уроку як форми організації навчального процесу. Урок. Особистість учня. Особистість учителя. Педагогічні концепції, технології, методикиІнтеграція, інтеграційні зв’язки. Особливості розвитку суспільства. Замовлення суспільства. Стандарти,програми,навчальна література

Номер слайду 5

Сучасний урок, зорієнтований на реалізацію компетентнісного підходу в навчанні. Має вирішувати ряд завдань. Це зокрема:підвищення рівня мотивації учнів;використання суб’єктивного досвіду набутого учнями;ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці;формування у учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку;підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів;створення умов для інтенсифікації освітнього процесу;наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання;формування моральних цінностей особистості;розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів;створення ситуації успіху.

Номер слайду 6

Добавьте первый пункт списка. Добавьте второй пункт списка. Добавьте третий пункт списка

Номер слайду 7

Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.

Номер слайду 8

Ознаки сучасного уроку. Моніторинг навчального процесуІнформаційно-комунікаційні технологіїСпрямованість на соціалізацію учнів. Компетентнісний підхід. Особистісно орієнтовані педагогічні технологіїІнтерактивні методики навчання. Учитель-фасилітатор

Номер слайду 9

Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу. Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова

Номер слайду 10

Типологія уроків№Автор. Класифікація1 Ю. Зотов. Комбінований урок. Урок засвоєння нових знань. Урок закріплення нових знань, їх систематизації, формування умінь, навичок. Урок контролю та оцінювання знань учнів.2 В. Онищук. Урок засвоєння нового матеріалу. Урок засвоєння навичок і умінь. Урок використання знань, умінь, навичок. Урок узагальнення та систематизації. Урок контролю, корекції знань, умінь, навичок.3 М. Махмутов. Урок вивчення нового матеріалу. Урок удосконалення знань, умінь, навичок. Комбінований урок. Урок контролю та корекції знань, умінь, навичок.r

Номер слайду 11

4І. Лернер, М. Скаткін,В. Краєвський. Урок, у якому наявні всі етапи засвоєння знань (комбінований). Урок, у якому випущені один або декілька етапів засвоєння знань.5 Ю. Конаржев-ський. Комбінований урок. Урок засвоєння нових знань. Урок закріплення вивченого матеріалу. Урок повторення. Урок узагальнення та систематизації навчального матеріалу. Урок перевірки та оцінки знань.6 О. Савченко. Урок вивчення нового матеріалу. Урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок. Урок повторення та узагальнення знань, умінь. Урок перевірки та контролю результатів навчання. Комбінований урок.

Номер слайду 12

Типи уроків за компетентностями:1. Урок формування компетентностей2. Урок розвитку компетентностей: А. Урок розвитку компетентностей (використання на уроці теоретичного матеріалу)Б. Урок розвитку компетентностей (Лабораторна, практична робота)3. Урок корекції основних компетентностей4. Урок перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей5. Комбінований урок(урок перевірки раніше засвоєного матеріалу й засвоєння нових знань)6. Комбінований урок(Урок засвоєння знань, навичок і умінь, творче застосування їх на практиці в нестандартних умовах)

Номер слайду 13

Етап орієнтації. Мотивація навчальної діяльностіЕтап Цілепокладання. Етап цілереалізаціїМодель компетентнісно зорієнтованого уроку. Етап рефлексійно-оцінюючий. Етап перевірки домашнього завдання. Етап повідомлення домашнього завдання. Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Алгоритм компетентнісного уроку. Вибір форм організації навчальної діяльностіРефлексія. Конкретизація мети. Визначення компетентностей. Вибір методів навчання. Поділ змісту уроку на навчальні ситуаціїМотивація навчадбної д-тіФормулювання цілей і очікуваних результатів. Алгоритм компентнісного уроку

Номер слайду 15

Цікавий урок. Ефективний урок. Продуктивний урок

Номер слайду 16

Яким повинен бути цікавий урок? ОЧИМА ВЧИТЕЛЯОЧИМА УЧНІВКоли діти добре відповідали;Коли було багато опрацьовано матеріалу. Якщо він не нудний; Якщо здається, що він швидко закінчується.

Номер слайду 17

Цікавість і її роль у навчальному процесі розглядається і вчителями, і вченими по-різному. М. А. Данилов, бачив у цікавості роль збудника школяра до навчання; М. І. Гамбург використання цікавості вважав спорідненістю підвищенні якості навчання. Г. І. Щукіної цікавість виступає важливим стимулом порушення безпосереднього інтересу до предмету

Номер слайду 18

Номер слайду 19

В навчальному процесі елементи цікавої фізики використовують при 1. Поясненні нового матеріалу;розв’язуванні задач (експериментальні задачі, поставлені в цікавій формі; нетрадиційна подача умови задачі; задачіпарадокси) Повторенні і узагальненні; Виконанні лабораторних робіт;  В домашньому завданні.

Номер слайду 20

«Застосування ефективних методів навчання: Сторітеллінг, Бріколаж, Челендж, Квести при вивченні фізики»Підготувала;Култк С. О., учитель фізики ЗОШ №3 м. Лиман

Номер слайду 21

«Використання LEGO на уроках фізики»Підготувала;Федоренко Н. О., учитель фізики Ямпільського НВК

Номер слайду 22

«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів через яскравий фізичний експеримент»Підготувала;Скрипник О. М., учитель фізики ЗОШ №2 м. Лиман

Номер слайду 23

«Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності уроку»Підготувала;Туфатуліна Р. П., учитель фізики Торського НВК

Номер слайду 24

«Використання мобільних додатків у вивченні фізики»Підготувала;Івашенко А. О., учитель фізики Торського НВК

Номер слайду 25

«Прийоми активізації діяльності учнів при перевірці теоретичних знань та домашнього завдання»Підготувала;Ісакова І.І., учитель фізики НВК №1

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 червня 2020
Переглядів
2010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку