Девіз уроку: Не просто слухати, а чути,не просто дивитися , а бачити,не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.
Номер слайду 3
Вправа “Синоптик”Яка зараз пора року?Який місяць?Яке число?Тепло чи холодно надворі?Який стан неба?Чи дує вітер?Чи були сьогодні протягом дня опади?
Номер слайду 4
Торбинка запитань
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Які ознакимають. Рослини?
Номер слайду 7
-довести, що рослини - це диво Землі;-ознайомитись з різноманітністю груп царства рослин;-з’ясувати значення органів рослини;-вчитись висловлювати свою думку;- вчитися бути друзями і охоронцями природи;-Повторити вивчені пісні про природу;-почати вивчати нову пісню. Завдання уроку:
Номер слайду 8
Дивимось навчальний фільм “Будова рослин”
Номер слайду 9
Повторимо будову рослини. Квітка. Плід з насінням. Стебло. Листок. Корінь
Номер слайду 10
Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 11
Роздивися і розкажи!Де тобі траплялося бачити зображені рослини?Мохи ростуть у вологих лісах,на болотах,стовбурах старих дерев. Хвощі ростуть на зволожених місцях. Більшість водоростей ростуть у воді. Квіткові рослини мають квітки й утворюють плоди. Папороті ростуть у лісах Хвойні рослини – це відомі вам ялина, сосна,ялівець. Запам’ятай: Царство рослини дуже різноманітне. Учені розподіляють його на декілька груп. Серед них: водорості, мохи, хвоші, папороті, хвойні та квіткові рослини. Кожна група рослин складається з багатьох видів.
Номер слайду 12
Запам’ятай!Рослини – це живі організми, яким властиві: живлення, дихання,розмноження,ріст і розвиток та відмирання. Рослини постачають у повітря кисень, необхідний для дихання. Рослини створюють умови для життя на землі.
Номер слайду 13
Робота в зошиті (с.27)Працюємо в парах
Номер слайду 14
Інсценізація « Хто найголовніший»
Номер слайду 15
Що ви навчились на уроці?(Продовжити речення)Я знаю…Я вмію… Я можу…Мене здивувало…
Номер слайду 16
— У народі кажуть, що кожна людина у своєму житті повинна посадити дерево. Де б ви не були, ви повинні завжди пам'ятати, що не можна топтати траву, ламати дерева, зривати квіти. Слова цього вірша повинні надихати вас на добрі справи.«Он повзе мурашка, ось хлюпоче річка. Не ламай ромашку, не топчи травичку. В зелені діброва, в китицях калина, Глянь, яка чудова наша Україна!»Домашнє завдання1) Опрацювати статтю підручника на с. 82-84.2) Дібрати загадки про рослини.3)Підготувати рецепт лікарського чаю (за допомогою батьків).