Завдання: актуалізація проблеми забезпечення якості освітнього процесу; визначення та засвоєння науково - методичних засад педагогічного моделювання чинників впливу на якість освіти, умов та шляхів забезпечення якості освіти; осмислення кожним педагогом власної діяльності та усвідомлення відповідальності за якість освіти, що надається. Стратегія якості як основа освітньої політики
Очікувані результати: готовність педколективу до реалізації проблеми якості освітнього процесу як однієї з обов'язкових умов реалізації Концепції Нової Української школи та Закону України «Про овіту» (стаття 41, система забезпечення якості освіти) Стратегія якості як основа освітньої політики
ЯКІСТЬ ОСВІТИ Якісна освіта сьогодні – це здобуття учнями потрібних для сучасного суспільства знань, умінь, навичок, які вони можуть застосовувати на практиці ( в житті) сукупність показників, що розкривають різноманітні аспекти діяльності навчального закладу: зміст освіти, форми і методи навчання, матеріально-технічну базу, кадровий склад.
Сутність якісної освіти в контекстах Закон України «Про освіту» (V розділ, ст.41) Якість освіти - це відповідність результатів навчання вимогам, встановленим зако-нодавством, відповідним стандартам освіти. Якість освітньої діяльності - це рівень організації, забезпечення та реалізація освітнього процесу, що гарантує здобуття особами якісної освіти та відповідає вимогам, встановленим законодавством
Якість шкільного навчання в системі вимог компетентнісної освіти Рівні навчальних досягнень учнів за І семестр 1-4 кл Клас Рівні навчальних досягнень учнів % якості І семестр 2018-2019 % якості ПІБ класного керівника, вихователя високий достатній середній низький 1А - - - - - Нестеренко Л.І. Решотка Н.А. 1Б - - - - - Галич Н.І. Губар Г.І. 2А 5 14 5 - 75 Кулагіна Н.А. Сташко І.В. 2Б 1 17 5 - 78 Ткачова Н.В. Целобанова З.М. 3А 2 13 8 - 65 60 Іванова Л.С. Чечильницька Ю.В. 3Б 4 10 9 - 61 58 Печерна В.В. Рудчик Ю.С. 4А 1 10 7 - 61 68 Зеркаль Н.В. Вишневська Т.В. 4Б 1 14 7 - 68 70 Марчук Л.В. Диригіна О.М. Всього 1-4 класи - 68
Якість шкільного навчання в системі вимог компетентнісної освіти Рівні навчальних досягнень учнів за І семестр 5-9 кл 5А 1 7 9 - 47 85 Скрипальова Г.Б. Муха Н.М. 5Б - 12 8 - 60 68 Бєднова Т.В. Полякова О.В. 6А 1 3 10 - 29 50 Бабкова Н.А. Грецька Т.С. 6Б 1 7 14 - 36 64 Бобокало І.В. Шкулепова Д.Г. 7 2 3 15 - 25 46 Гласова І.В. Овсієнко А.В. 8 1 4 21 - 19 30 Іванова Г.А. Новокшенова Т.Л. 9 2 4 16 - 27 27 Міцура А.П. Мосолова Є.В. Всього 5-9 класи 8 40 93 - 34 42 Разом 2-9 класи 22 118 134 - 51 54
СП «Діяльнісний підхід в інтегрованому навчанні» Атестація - 2019 СП «Сучасні тенденції у викладанні предметів Майстер клас «Перші кроки вчителів початкової школи до втілення Концепції НУШ» Майстер-клас «Розвиток критичного мислення на уроках як підгрунтя саморазвитку та соціальної активності» Методична робота як умова розвитку професійної компетентності педагогів Єдиний методичний день «Майстерність без меж»
Моніторинг професійного зростання вчителя в умовах НУШ № з/п ПІБ Онлайн – курси (к-ть) Вебінари (к-ть) Друк. Діяльн. (к-ть) Нагороди за творчість Бобокало І.В. 12 7 Талаш Ю.К. 7 Іванова Г.А. 1 Бєднова Т.В. 1 Зеркаль Н.В. 4 Бабкова Н.А. 2 Міцура А.П. 3 8 Сергієнко О.А. - - 1 - 9 Кесь Т.Г. 1 - 1 - 10 Скрипальова Г.Б. - 8 - 2
Моніторинг участі учнів у творчих конкурсах - необхідний показник якості освіти Моніторинг участі учнів у творчих конкурсах № з/п Назва конкурсу Кл. К-ть уч. Нагород І ст. ІІ ст. ІІІ ст. ПІБ вчителя 1 Всеукраїнський учнівський конкурс до Дня української писемності і мови «Слово до слова» 5-9 31 7 5 4 Бобокало І.В. 2 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з української мови та літератури 5-9 29 2 4 5 Бобокало І.В. 3 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з історії 5-9 12 - 2 1 Міцура А. П. 4 Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта» із зарубіжної літератури 5-9 12 1 3 1 Іванова Г.А. 5 Міжнародний конкурс «Sunflower» із зарубіжної літератури 5-9 29 Р-ти пізніше Іванова Г.А. 6 Міський юнацький конкурс фото, відеоробіт, друкованої продукції екологічної тематики «Криворізькі кадри – 2018» 6-Б 1 - 1 - Козлова К.М. 7 Всеукраїнський конкурс «Я – козацького роду» 9 8 Р-ти пізніше Міцура А. П. 8 Всеукраїнський конкурс «Фінансова грамотність» 9 9 2 2 1 Бєднова Т.В 9 Всеукраїнський різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» 5-9 Р-ти пізніше Бобокало І.В. 10 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з інформатики 5-9 14 - - 2 Талаш Ю.К. 11 Всеукраїнський конкурс англійської мови «Гринвіч» 2-9 30 Р-ти пізніше Шкатула Г.В. Сальник Т.Ю. Бондар О.В. 12 Районні творчі конкурси: ялинкових прикрас «Новорічна казка»;, «Зима іде, свята веде» Р-ти пізніше Скрипальова Г.Б.
НУШ: виховна робота Забезпечення якості виховного процесу Завдання та принципи виховання Особистість учня Бібліотекар Керівник гуртків Практичний психолог Адміністрація Вчитель - предметник Класний керівник Педагог- організатор Вихователь Учнівське самоврядування Батьки Мета виховання
Закон України «Про освіту» (стаття 42) Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та впровадження наукової (творчої) діяльності з метою забеспечення довіри до результатів навчання та наукових (творчих) досягнень. Академічна доброчесність
За порушення академічної доброчесності: 1) здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо); повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми; 2) педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання; позбавлення присудженого наукового ступеня чи присвоєного вченого звання; позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади. Академічна доброчесність
Внутрішнє забезпечення якості освіти Освітня програма закладу Робочий навчальний план закладу Календарно-тематичне планування викладання предметів індивідуальна та варіативної складової Нормативно-методичне забезпечення якості освітньої діяльності Моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм, підручників Внутрішня система забезпечення якості освіти
Контроль виконання умов освітньої діяльності Кадрове забезпечення Академічна доброчесність Інформаційне забезпечення Матеріально-технічне забезпечення Навчально-методичне забезпечення Моніторинг освітньої діяльності Моніторинг рівня якості знань Оцінювання письмових робіт Самоаналіз результатів ДПА, ЗНО, PIZA Внутрішня система забезпечення якості освіти
Інструментарій • діагностичні роботи • тести • шкільна документація • спостереження • анкетування • кваліметричні таблиці Показники: • успішність учнів • якість засвоєння • коефіцієнт результативності • коефіцієнт якості • середній бал за роботу • середній бал тематичного оцінювання • коефіцієнт об’єктивності Моніторинг результативності навчання Етапи проміжний (січень) вихідний (травень) Предметний моніторинг Етапи вхідний (нульовий замір) (вересень) проміжний (контрольний замір)(грудень) вихідний (підсумковий замір) ( травень) Рейтингове оцінювання рейтинг класів (за середнім балом, рівнями навченості, предметами); рейтинг учнів окремого класу; рейтинг учнів по школі; рейтинг предметів (за середнім балом, рівнями навчальних досягнень); рейтинг циклу Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів Внутрішня система забезпечення якості освіти
Моніторинг стану викладання предметів Технологічна карта • структурні компоненти вивчення • показники ефективності навчально-виховного процесу • індикатори оцінювання • інструментарій Інструментарій • пам’ятка • анкети • карти спостережень • текти контрольних робіт, тести • таблиці Етапи моніторингу • підготовчий • практичний • аналітичний Методи дослідження: • співбесіда з учителем • анкетування • спостереження • аналіз уроку • самоаналіз уроку • контрольні роботи, тестування Відвідування та аналіз уроку • визначення рівня професійної діяльності вчителя • самоаналіз уроку вчителем Внутрішня система забезпечення якості освіти
Діагностичний (констатуючий) Установчий (мотиваційний) Установчий (мотиваційний) Рефлексивний (оціночний) Заповнення оцінювальних таблиць • визначення рівня професійної компетентності • формування узагальненої еспертно-діагностичної оцінки • самооцінювання вчителя Виявлення професійних потреб, їх аналіз • формування мотивації на саморозвиток • прогнозування потенційних можливостей учителя • складання програм самоосвітньої діяльності • корекційна робота • самовдосконалення рефлексія особистої діяльності • зіставлення самооцінки з результатами експртної оцінки • планування корекційних заходів з боку адміністрації школи Внутрішня система забезпечення якості освіти