ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ЯКІСНА ОСВІТА – СТАНДАРТ НОВОГО ПОКОЛІННЯ: ДОСВІД, РЕАЛІЗАЦІЯ, ПЕРСПЕКТИВИ"

Про матеріал
Освіта - найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно даремна Редьярд Кіплінг
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Форма проведення: педрада «Пошук істини»

Номер слайду 2

Мета: визначити і обговорити уявлення про нові підходи до розуміння, якою має бути якісна освіта і як оцінювати її результативність. Стратегія якості як основа освітньої політики

Номер слайду 3

Завдання: актуалізація проблеми забезпечення якості освітнього процесу; визначення та засвоєння науково - методичних засад педагогічного моделювання чинників впливу на якість освіти, умов та шляхів забезпечення якості освіти; осмислення кожним педагогом власної діяльності та усвідомлення відповідальності за якість освіти, що надається. Стратегія якості як основа освітньої політики

Номер слайду 4

Очікувані результати: готовність педколективу до реалізації проблеми якості освітнього процесу як однієї з обов'язкових умов реалізації Концепції Нової Української школи та Закону України «Про овіту» (стаття 41, система забезпечення якості освіти) Стратегія якості як основа освітньої політики

Номер слайду 5

Редьярд Кіплінг Освіта - найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно даремна Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти, як основа політики

Номер слайду 6

ЗМІНА СТРУКТУРИ ОСВІТИ ЯКІСТЬ ОСВІТИ РОЗВИТОК НОВА ЯКІСТЬ ОБ’ЄКТА ЗМІНА СКЛАДУ ОСВІТИ РОЗВИТОК ОСВІТИ ЯКІСТЬ ОСВІТИ

Номер слайду 7

Відповідальність за майбутнє

Номер слайду 8

Забезпечення якості освіти НУШ – крок до сучсного освітнього середовища Якість освітнього процесу

Номер слайду 9

ЯКІСТЬ ОСВІТИ РЕЗУЛЬТАТ вказує на відповідність рівня підготовки учнів вимогам діючих освітніх програм. ПРОЦЕС Стан та його здібність, що задовольняють потреби людини

Номер слайду 10

1 ЯКІСТЬ ОСВІТИ РЕЗУЛЬТАТ ПРОЦЕС 2

Номер слайду 11

ЯКІСТЬ ОСВІТИ Якісна освіта сьогодні – це здобуття учнями потрібних для сучасного суспільства знань, умінь, навичок, які вони можуть застосовувати на практиці ( в житті) сукупність показників, що розкривають різноманітні аспекти діяльності навчального закладу: зміст освіти, форми і методи навчання, матеріально-технічну базу, кадровий склад.

Номер слайду 12

ЯКІСНА ОСВІТА САМОСТІЙНО ОТРИМУЄ ЗНАННЯ РОЗВИВАЄ ЗНАННЯ УДОСКОНАЛЮЄ ЗНАННЯ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ

Номер слайду 13

Сутність якісної освіти в контекстах Закон України «Про освіту» (V розділ, ст.41) Якість освіти - це відповідність результатів навчання вимогам, встановленим зако-нодавством, відповідним стандартам освіти. Якість освітньої діяльності - це рівень організації, забезпечення та реалізація освітнього процесу, що гарантує здобуття особами якісної освіти та відповідає вимогам, встановленим законодавством

Номер слайду 14

Забезпечення якості освіти НУШ – крок у майбутнє та час змін у системі освіти

Номер слайду 15

Діяльнісний підхід до забезпечення якості освіти (єдність процесу та результату)

Номер слайду 16

Якими є показники результативності роботи навчального закладу у сучасних умовах за І семестр 2018-2019 навчального року?

Номер слайду 17

Якість шкільного навчання в системі вимог компетентнісної освіти Рівні навчальних досягнень учнів за І семестр 1-4 кл     Клас   Рівні навчальних досягнень учнів   % якості І семестр 2018-2019 % якості   ПІБ класного керівника, вихователя високий достатній середній низький 1А - - - - - Нестеренко Л.І. Решотка Н.А. 1Б - - - - - Галич Н.І. Губар Г.І. 2А 5 14 5 - 75 Кулагіна Н.А. Сташко І.В. 2Б 1 17 5 - 78 Ткачова Н.В. Целобанова З.М. 3А 2 13 8 - 65 60 Іванова Л.С. Чечильницька Ю.В. 3Б 4 10 9 - 61 58 Печерна В.В. Рудчик Ю.С. 4А 1 10 7 - 61 68 Зеркаль Н.В. Вишневська Т.В. 4Б 1 14 7 - 68 70 Марчук Л.В. Диригіна О.М. Всього 1-4 класи - 68

Номер слайду 18

Якість шкільного навчання в системі вимог компетентнісної освіти Рівні навчальних досягнень учнів за І семестр 5-9 кл 5А 1 7 9 - 47 85 Скрипальова Г.Б. Муха Н.М.   5Б - 12 8 - 60 68 Бєднова Т.В. Полякова О.В. 6А 1 3 10 - 29 50 Бабкова Н.А. Грецька Т.С. 6Б 1 7 14 - 36 64 Бобокало І.В. Шкулепова Д.Г. 7 2 3 15 - 25 46 Гласова І.В. Овсієнко А.В. 8 1 4 21 - 19 30 Іванова Г.А. Новокшенова Т.Л. 9 2 4 16 - 27 27 Міцура А.П. Мосолова Є.В. Всього 5-9 класи 8 40 93 - 34 42 Разом 2-9 класи 22 118 134 - 51 54

Номер слайду 19

СП «Діяльнісний підхід в інтегрованому навчанні» Атестація - 2019 СП «Сучасні тенденції у викладанні предметів Майстер клас «Перші кроки вчителів початкової школи до втілення Концепції НУШ» Майстер-клас «Розвиток критичного мислення на уроках як підгрунтя саморазвитку та соціальної активності» Методична робота як умова розвитку професійної компетентності педагогів Єдиний методичний день «Майстерність без меж»

Номер слайду 20

Ріст педагогічної майстерності - необхідний показник якості освітнього процесу В особистій практиці сховані таємниці швидких і надійних успіхів Я.А. Коменський

Номер слайду 21

Вчитель року – 2019 Номінація «Основи здоров’я»

Номер слайду 22

Вчитель року – 2019 Номінація «Географія»

Номер слайду 23

Моніторинг професійного зростання вчителя в умовах НУШ № з/п ПІБ Онлайн – курси (к-ть) Вебінари (к-ть) Друк. Діяльн. (к-ть) Нагороди за творчість Бобокало І.В.  12 7 Талаш Ю.К. 7 Іванова Г.А. 1 Бєднова Т.В. 1 Зеркаль Н.В. 4 Бабкова Н.А. 2 Міцура А.П. 3 8 Сергієнко О.А. - - 1 - 9 Кесь Т.Г. 1 - 1 - 10 Скрипальова Г.Б. - 8 - 2

Номер слайду 24

Компетентнісний підхід як основа якості змісту освітнього процесу

Номер слайду 25

БУТИ КОМПЕТЕНТНИМ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОБУТИХ ЗНАНЬ НАВИЧКИ ДІЯЛЬНОСТІ У РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

Номер слайду 26

ЯКІСТЬ ОСВІТИ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

Номер слайду 27

Новітні технології як засіб підвищення якості освіти

Номер слайду 28

Інтегровано особистісно –орієнтована технологія освітнього процесу як засіб підвищення якості освіти

Номер слайду 29

Міжпредметна інтеграція: урок з міжпредметними зв’язками

Номер слайду 30

Інтегрований урок

Номер слайду 31

Бінарний урок

Номер слайду 32

Створення середовища для розвитку критичного мислення на уроках

Номер слайду 33

Нетрадиційні уроки

Номер слайду 34

Інноваційний урок з фізкультури «Країна м’ячів»

Номер слайду 35

Конкурс на кращий комплекс ЗРВ

Номер слайду 36

Позакласна робота з предмета як засіб підвищення навчання

Номер слайду 37

Позакласна робота з предмету як засіб підвищення навчання

Номер слайду 38

Моніторинг участі учнів у творчих конкурсах - необхідний показник якості освіти Моніторинг участі учнів у творчих конкурсах № з/п Назва конкурсу Кл. К-ть уч. Нагород І ст. ІІ ст. ІІІ ст. ПІБ вчителя 1 Всеукраїнський учнівський конкурс до Дня української писемності і мови «Слово до слова» 5-9 31 7 5 4 Бобокало І.В. 2 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з української мови та літератури 5-9 29 2 4 5 Бобокало І.В. 3 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з історії 5-9 12 - 2 1 Міцура А. П. 4 Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта» із зарубіжної літератури 5-9 12 1 3 1 Іванова Г.А. 5 Міжнародний конкурс «Sunflower» із зарубіжної літератури 5-9 29 Р-ти пізніше Іванова Г.А. 6 Міський юнацький конкурс фото, відеоробіт, друкованої продукції екологічної тематики «Криворізькі кадри – 2018» 6-Б 1 - 1 - Козлова К.М. 7 Всеукраїнський конкурс «Я – козацького роду» 9 8 Р-ти пізніше Міцура А. П. 8 Всеукраїнський конкурс «Фінансова грамотність» 9 9 2 2 1 Бєднова Т.В 9 Всеукраїнський різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» 5-9 Р-ти пізніше Бобокало І.В. 10 Друга Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» (осінь 2018) з інформатики 5-9 14 - - 2 Талаш Ю.К. 11 Всеукраїнський конкурс англійської мови «Гринвіч» 2-9 30 Р-ти пізніше Шкатула Г.В. Сальник Т.Ю. Бондар О.В. 12 Районні творчі конкурси: ялинкових прикрас «Новорічна казка»;, «Зима іде, свята веде» Р-ти пізніше Скрипальова Г.Б.

Номер слайду 39

Моніторинг участі учнів у творчих конкурсах - необхідний показник якості освіти

Номер слайду 40

НУШ: виховна робота Забезпечення якості виховного процесу Завдання та принципи виховання Особистість учня Бібліотекар Керівник гуртків Практичний психолог Адміністрація Вчитель - предметник Класний керівник Педагог- організатор Вихователь Учнівське самоврядування   Батьки Мета виховання

Номер слайду 41

Забезпечення якості виховного процесу шляхом формування в учнів ціннісних орієнтирів

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Відповідальність батьків за якість освіти Закон України «Про освіту» ст. 55 «Права та обов’язки здобувачів освіти»

Номер слайду 45

НУШ: педагогіка партнерства педагоги батьки дитина дитина педагоги батьки (авторитарні відносини) (ліберальні відносини) (у горизонтальній площині)

Номер слайду 46

Якісна освіта - це необхідність як для суспільства, так і для кожного з нас особисто Аналіз анкетування МІРКУЄМО! ПАМ’ЯТАЄМО!

Номер слайду 47

Формула перезавантаження сучасного педагога як гарантія успішної НУШ Успішність учня – якість роботи вчителя і вихователя Особистісно-орієнтовані ефективні урок та виховна година, на які чекають діти ПРОПОНУЄМО!

Номер слайду 48

Моніторинг анкетування учнів 9 класу 10 2 6 6 7 5 11 1 8 4 9 3 7 5 10 2 9 3 1 2 9 3 9 3 7 5 11 1 11 1 6 6 6 6

Номер слайду 49

ЯКІСТЬ ОСВІТИ СТВОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ПІДНЕСЕННЯ СТВОРЕННЯ АТМОСФЕРИ РОЗКУТОСТІ ЗБУДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ, МЕТОДІВ ЗАСТОСУВАННЯ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАХОПЛЕНЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОЗАШКІЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ

Номер слайду 50

«Діти мережевого розуму»

Номер слайду 51

Закон України «Про освіту» (стаття 42) Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та впровадження наукової (творчої) діяльності з метою забеспечення довіри до результатів навчання та наукових (творчих) досягнень. Академічна доброчесність

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Академічна доброчесність Завдання Інформаційна грамотність Антикорупційні заходи  Підвищення мотивації навчання Боротьба з плагіатом Етичні норми академічної спільноти

Номер слайду 54

За порушення академічної доброчесності: 1) здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);  повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;   2) педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання; позбавлення присудженого наукового ступеня чи присвоєного вченого звання;  позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади. Академічна доброчесність

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Система управляння якістю освіти Бобокало І.В., вчитель української мови і літератури Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 57

Внутрішнє забезпечення якості освіти Освітня програма закладу Робочий навчальний план закладу Календарно-тематичне планування викладання предметів індивідуальна та варіативної складової Нормативно-методичне забезпечення якості освітньої діяльності Моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм, підручників Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 58

Контроль виконання умов освітньої діяльності Кадрове забезпечення Академічна доброчесність Інформаційне забезпечення Матеріально-технічне забезпечення Навчально-методичне забезпечення Моніторинг освітньої діяльності Моніторинг рівня якості знань Оцінювання письмових робіт Самоаналіз результатів ДПА, ЗНО, PIZA Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 59

Якою має бути система внутрішнього забезпечення якості освіти в початковій школі Зеркаль Н.В., Печерна В.В., вчителі початкових класів Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 60

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів Бєднова Т.В., вчитель математики Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 61

Інструментарій • діагностичні роботи • тести • шкільна документація • спостереження • анкетування • кваліметричні таблиці   Показники: • успішність учнів • якість засвоєння • коефіцієнт результативності • коефіцієнт якості • середній бал за роботу • середній бал тематичного оцінювання • коефіцієнт об’єктивності   Моніторинг результативності навчання Етапи проміжний (січень) вихідний (травень)   Предметний моніторинг Етапи вхідний (нульовий замір) (вересень) проміжний (контрольний замір)(грудень) вихідний (підсумковий замір) ( травень)   Рейтингове оцінювання рейтинг класів (за середнім балом, рівнями навченості, предметами); рейтинг учнів окремого класу; рейтинг учнів по школі; рейтинг предметів (за середнім балом, рівнями навчальних досягнень); рейтинг циклу   Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 62

Моніторинг стану викладання предметів Бабкова Н.А., вчитель української мови і літератри Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 63

Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 64

Моніторинг стану викладання предметів   Технологічна карта • структурні компоненти вивчення • показники ефективності навчально-виховного процесу • індикатори оцінювання • інструментарій Інструментарій • пам’ятка • анкети • карти спостережень • текти контрольних робіт, тести • таблиці   Етапи моніторингу • підготовчий • практичний • аналітичний   Методи дослідження: • співбесіда з учителем • анкетування • спостереження • аналіз уроку • самоаналіз уроку • контрольні роботи, тестування  Відвідування та аналіз уроку • визначення рівня професійної діяльності вчителя • самоаналіз уроку вчителем   Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 65

Моніторинг професійної компетентності педагога Внутрішня система забезпечення якості освіти Іванова Г.А., вчитель зарубіжної літератури

Номер слайду 66

Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 67

Діагностичний (констатуючий)   Установчий (мотиваційний)   Установчий (мотиваційний)   Рефлексивний (оціночний) Заповнення оцінювальних таблиць • визначення рівня професійної компетентності • формування узагальненої еспертно-діагностичної оцінки • самооцінювання вчителя   Виявлення професійних потреб, їх аналіз • формування мотивації на саморозвиток • прогнозування потенційних можливостей учителя • складання програм самоосвітньої діяльності   • корекційна робота • самовдосконалення   рефлексія особистої діяльності • зіставлення самооцінки з результатами експртної оцінки • планування корекційних заходів з боку адміністрації школи   Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 68

Моніторинг виховної роботи Грецька Т.С., вихователь Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 69

Технологічне забезпечення якості освітнього процесу з фізичного виховання та оздоровчої роботи Семенюк Т.О, вчитель фізичного виховання Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 70

Внутрішня система забезпечення якості освіти

Номер слайду 71

«Якщо ти можеш щось уявити – ти можеш цього досягти» Ziq Zigler

Номер слайду 72

Якість освіти як головний критерій оцінювання діяльності закладу 1 5 4 3 2 6 Концепція школи Керівництво школи Якість педагогів Освітній процес Результати освітнього процесу Підтримка учнів під час освітнього процесу Якісна школа

Номер слайду 73

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хотєнкова Олена Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вайда Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 січня 2019
Переглядів
14211
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку