Ранок розпочавсь цікаво,Світить сонечко яскраво. У віконце заглядаєІ від усмішки аж сяє. Знає сонечко красиве: День для всіх буде щасливим!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій”Ви пам’ятаєте, що настрій потрібно налаштовувати? Налаштовуємося і ми зараз на усмішку та сонечко в душі. А тепер “беремо” рученятами гарний настрій та намагаємось його “розкидати”, щоб дісталося всім. То який у вас настрій зараз?Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який він за ліком у тижні?Який день був учора? А позавчора?Яке сьогодні число? А місяць?Який місяць прийде після лютого? А який був перед ним?Яка зараз пора року?Яка сьогодні погода?Чи помітили ви сьогодні щось цікаве в природі?Як плануєте провести сьогоднішній день?
Номер слайду 4
Гра “Відгадай за описом” Уважно прочитайте описи та скажіть, про що йде мова. Це велика машина. У неї є два крила і хвіст. Літає в небі, як птах. Ця машина потрібна для того, щоб перевозити вантажі. У неї є кабіна, кузов і колеса. Цей транспорт великий і красивий. Він пливе по воді та перевозить людей і вантажі. Цей транспорт їде по рейках. У нього багато вагонів. Він пихкає: “Чух-чух-чух!”. Цим транспортом люди зазвичай дістаються у школу і на роботу. Як усі ці машини ми називаємо одним словом?
Номер слайду 5
Шукаємо спільні риси. Розгорніть підручник на сторінці 46. Знайдіть вправу 1. Розгляньте малюнки. Назвіть зображені транспортні засоби. Що в них спільного?Назвіть переваги кожного з них. Виконайте вправу 2 на сторінці 46 підручника. Діти обговорювали, який транспорт найкращий. Як ви вважаєте, чия думка є правильною?А як ви гадаєте, який транспортний засіб найкращий?
Номер слайду 6
Гра “Добре — погано”Поміркуйте, чи існує взагалі транспорт, який можна вважати найкращим на всі випадки. Які види транспорту вам подобаються? Чим саме?Що вам не подобається?Що б ви хотіли змінити?Які додаткові можливості транспорту нам потрібні вже зараз? Навіщо?Чи є вони необхідними?Що для функціонування транспорту найважливіше?Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=UK8 Jf6mmf. HA&ab_channel=Co. Comelon. Dance. Party
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Транспорт майбутнього. Погляньте, яким інженери уявляють міський транспорт майбутнього.https://www.youtube.com/watch?v=w. PBAemj. Wk. Oc&ab_channel=Wisdom. Land
Номер слайду 9
А ось таким інженери бачать у майбутньому міжміський транспорт.https://www.youtube.com/watch?v=ON1j2 TJCo. QU&ab_channel=Dahir. Insaat
Номер слайду 10
Що вас найбільше вразило?Чи хотіли б ви, щоб такий транспорт з’явився якнайшвидше?Як ви його назвали б? Чому саме так?Чи схожий він на транспорт, що вже існує? На який саме?Які переваги має цей транспорт?Чи хотіли б ви ним користуватися? Чому?Як цей транспорт оминає мости? Інші перешкоди?Чи заважає він іншому транспорту? А чи заважають йому затори?Як його швидкість відрізняється від швидкості звичайних машин?Чи багато пасажирів він може перевозити? Чи зручно їм у салоні?Як ви думаєте, чи екологічний цей транспорт? Яке джерело енергії він може використовувати?Чи є в цього диво-транспорту недоліки? Які саме?Як ви гадаєте, чи стійкий він? Чому?
Номер слайду 11
Моделюємо транспорт майбутнього. Уявіть себе інженерами — розробниками новітньої техніки. Придумайте і намалюйте транспорт майбутнього, або ж створіть його модель. Розкажіть про особливості своєї новинки. Доведіть її важливість, необхідність, зручність і надійність. Презентуйте свій проєкт друзям або рідним. Виконайте вправу 9 на сторінці 21 зошита.
Номер слайду 12
Вправа “Мікрофон”Візьміть у руки іграшковий або уявний мікрофон та розкажіть про те, що вас найбільше вразило на уроці.