Ярмарок педагогічних ідей. Вчитель української мови та літератури Народицької гімназії Третяк Неля Миколаївна
Номер слайду 2
Сучасні підходи до конструювання компетентнісного уроку української мови та літератури
Номер слайду 3
Актуальність: Методи навчання спрямовані на формування компетентного школяра
Номер слайду 4
Мета: На прикладах довести ефективність компетентнісного уроку української мови та літератури
Номер слайду 5
Завдання: Визначити методичні умови конструювання компетентнісного уроку української мови та літератури
Номер слайду 6
компетентність. Це відповідність до пред’явлених вимог, критеріїв та стандартів в певній сфері діяльності для вирішення певних задач, володіння необхідними знаннями, здатністю отримувати результати та володіти ситуацією.
Номер слайду 7
Вимога до сучасного компетентнісного уроку - інтеграція знань з різних предметів
Номер слайду 8
Методика конструювання сучасного компетентнісного уроку. Мотивація. Завдання уроку. Передумови. Ресурси та час. Організація діяльності здобувачів освіти
Номер слайду 9
Етапи сучасного уроку. Організація роботи на уроціАктуалізація Усвідомлення змісту. Рефлексія. Підведення підсумків
Номер слайду 10
Технології сучасного урокуІнтерактивне навчанняІнноваційні технологіїПроблемне навчання. Проектне навчання. Технології критичного мисленняІКТІгрові технології
сторітелінг. Ефективний метод донесення інформації до аудиторії шляхом розповіді цікавих, зворушливих або повчальних історій з реальними або вигаданими персонажами
Номер слайду 13
Ромашка блума. Метод актуальний у когнітивній сфері за 6 принципами: знання- розуміння – застосування – аналіз – синтез - оцінка
Номер слайду 14
Ментальні карти. Спосіб вільної візуалізації думок
Номер слайду 15
фішбоун«Риб’яча кістка» або «Скелет риби», схематична діаграма дозволяє провести швидкий та точний аналіз певної проблеми, виявивши її причини та наслідки
Номер слайду 16
сенкан. Вірш, що складається з п’яти рядків. Допомагає узагальнити інформацію, формулювати щось складне декількома словами.
Номер слайду 17
пізнавальні ігри« Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий вогник уявлень про навколишній світ…» - писав В. О. Сухомлинський.