Формування компетентностей: предметна компетентність: удосконалити вміння розв’язувати ірраціональні рівняння; ознайомити з основними методами розв’язування ірраціональних рівнянь; ключові компетентності:спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;уміння вчитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети.
Готуємось до ЗНОЗнайдіть область допустимих значень 5−х+х+1=2. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГДR(- ∞; - 1][5; + ∞)(- 1; 5)[- 1; 5] 2. Якому з проміжків належить корінь рівняння 32х=−3. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД−30;−20−20;−10−10;00;1010;20{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД
Готуємось до ЗНО5. Яке з наведених рівнянь має корені ? {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГДх+1+1=0х+х−6=−2х−3=−4хх−6= 0{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД1−х+х−3=2 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД62- 6- 24 4. Знайдіть суму коренів рівняння 3х2−32х+2=0. 3. Знайдіть суму коренів рівняння 3х2−2х=2. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД9- 9- 332
При піднесенні обох частин рівняння до непарного степеня, отримаємо …При піднесенні обох частин рівняння до непарного степеня, отримаємо …На занятті ми розглянули такі основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь: …Виявити сторонні корені в ірраціональному рівнянні можна, якщо …?
Сьогодні ми навчилися …Мені було цікаво … Мені захотілось …Для мене було відкриттям те, що …Чи вважаєтте Ви, що ми не даремно провели ці хвилини разом?.. Чи вдалося отримати очікувані результати?.. Які проблеми залишилися не вирішеними?.. На наступному занятті я хочу … Рефлексивний екран