Інноваційні технології в роботі вчителя-філологаІвент як один із інструментів креативного вчителя
Номер слайду 2
«Я не пригадаю заходу, що не став би подією. Інші я забув усі»Дані слова вдало відображають взаємозв'язок між заходом і виключною подією, або event. Перетворення заходу в справжню подію, що визиває особливі переживання, сприяє тривалому збереженню ефекту впливу.
Номер слайду 3
«Захід − це унікальний відрізок часу, що проводиться з використанням ритуалів і церемоній для задоволення особливих потреб» Д-р Джо Голдблатт. Категорія «івент» ще не зафіксовано в україномовних етимологічних словниках, адже вона з'явилася в українській мові порівняно недавно. Вона походить від англійського event – «подія»Існує декілька визначень цього терміну: Перше належить Роберту Ф. Джані, одному з керівників парку розваг Уолта Діснея: «Заходи - це те, що відрізняється від звичайного життя»
Номер слайду 4
Івент (від англ. Event − подія)розважальна або рекламна вистава,здійснювана на театральній сцені, кіно або телеекрані з використанням різного роду сюжетних ходів, образотворчих прийомів, світлової техніки, комп'ютерної графіки
Номер слайду 5
Запорука успіху − ретельна організація та сплановане інсценування. В основу успіху івент-технології покладено ретельне планування та бездоганна організація кожного заходу. Поняттю event властиві такі стійкі характеристики:• цей захід сприймається як виняткова подія;• він є винятковою подією з точки зору відвідувачів;• позитивне сприйняття спонукає відвідувачів до активності
Номер слайду 6
У порівнянні з іншими завданнями аналогічного порядку для заходів типові наступні особливості:• результатом зусиль є сам захід, і його не можна ні відстрочити, ні виправити («пройшло як пройшло»);• результат є унікальним («таке трапляється лише раз і вже ніколи неповториться»), успіх залежить від суб'єктивного сприйняття Відвідувачів («уявіть собі: це виняткова подія, а ніхто її не помічає»)
Номер слайду 7
Підготовка та планування вкрай важливіРезультат неможливо зберегти незмінним; він повністю знецінюється, якщо учасників занадто мало («уявіть собі: цевиняткова подія, а ніхто сюди не йде»);порівняно з результатом підготовка набагато масштабніша завитратами часу та зусиль
Номер слайду 8
Підготовка ця зводиться до розробки плану, що є ключем до успіху. Незалежно від того, задіяні в події сто чи сто тисяч учасників, з моменту визначення строків та до затвердження проєкту на плечі організаторазаходу лягає величезний обсяг роботи з плануваннята підготовки
Номер слайду 9
Відмінна риса event. Полягає в тому, що ця подія має позитивно сприйматися і переживатися учасниками. Таким чином, для event характерна наявність двох наступних аспектів:• активна участь, включеність, активність;• позитивне сприйняття, емоційність, символіка, задоволеність
Номер слайду 10
Мозковий штурм як технологія колективної креативної творчості в івент. Це найбільш типовий підхід до творчої розробки. Основна технологія зібрати разом людей, здатних генерувати ідеї, поставити їм проблему і сподіватися, що спільна робота буде підтримувати творчий дух кожного з членів команди, і в результаті буде отримано безліч ідей для івент заходу. У більшості випадків це працює. Дійсно, ідеї, висловлені одним з членів команди, хтось може підхопити і розвинути в зовсім новому напрямку. Справа в тому, що у кожного є свій унікальний індивідуальний досвід, тому одні й ті ж події або предмети можуть викликати зовсім різні асоціації, а отже, ідеї
Номер слайду 11
Для успішної генерації ідей висловлені ідеї не можна критикувати,тобто заборонено будь-яку критику (не лише словесну, а й у виглядіскептичних усмішок чи іронічних жестів). Це просто Закон. Завдання мозкового штурму − тільки створювати
Номер слайду 12
Атмосфера. Правило п'яти почуттів. Приділіть достатньо увагистворенню атмосфери заходу. Це той образ, те загальне враження, яке відзначать і запам'ятають учасники. Подумайте, як сприймається ваш захід.І тут варто задуматися про те, скільки у людини органів почуттів − їх п'ять − зір, слух, дотик, нюх і смак
Номер слайду 13
Зір. Кольоровеоформлення залу. Учасники (наприклад, загальний елемент одягу)
Номер слайду 14
Слух. З органами слуху ми взаємодіємо, використовуючи мову. Звук і акустика. Музичний супровід
Номер слайду 15
Дотик. Подумайте, яким має бути ваш захід на дотик. Людина сприймає дотик кінчиками пальців, пам'ятайте про це: Відповідність іміджу;Уречевлення послуг
Номер слайду 16
Нюх. Нюх, як ніяке інше наше почуття, взаємодіє з пам'яттю. Врахуйте і використовуйте це. Відтепер нюх для вас - орган пам'яті
Номер слайду 17
Смак. У деяких випадках смак може стати головною сполучноюланкою всього заходу, його символом
Номер слайду 18
Ключ до успіху – це розуміння того, що ми бачимо світ не таким, яким він є, а таким, якими є ми. Це визнання того, що ми бачимо події крізь власні ментальні фільтри…Французька письменниця Анаїс Нін
Номер слайду 19
З досвіду роботи вчителя української мови та літератури Левченко Л. Г. Дякую за увагу