«Захід − це унікальний відрізок часу, що проводиться з використанням ритуалів і церемоній для задоволення особливих потреб» Д-р Джо Голдблатт. Категорія «івент» ще не зафіксовано в україномовних етимологічних словниках, адже вона з'явилася в українській мові порівняно недавно. Вона походить від англійського event – «подія»Існує декілька визначень цього терміну: Перше належить Роберту Ф. Джані, одному з керівників парку розваг Уолта Діснея: «Заходи - це те, що відрізняється від звичайного життя»
Запорука успіху − ретельна організація та сплановане інсценування. В основу успіху івент-технології покладено ретельне планування та бездоганна організація кожного заходу. Поняттю event властиві такі стійкі характеристики:• цей захід сприймається як виняткова подія;• він є винятковою подією з точки зору відвідувачів;• позитивне сприйняття спонукає відвідувачів до активності
У порівнянні з іншими завданнями аналогічного порядку для заходів типові наступні особливості:• результатом зусиль є сам захід, і його не можна ні відстрочити, ні виправити («пройшло як пройшло»);• результат є унікальним («таке трапляється лише раз і вже ніколи неповториться»), успіх залежить від суб'єктивного сприйняття Відвідувачів («уявіть собі: це виняткова подія, а ніхто її не помічає»)
Мозковий штурм як технологія колективної креативної творчості в івент. Це найбільш типовий підхід до творчої розробки. Основна технологія зібрати разом людей, здатних генерувати ідеї, поставити їм проблему і сподіватися, що спільна робота буде підтримувати творчий дух кожного з членів команди, і в результаті буде отримано безліч ідей для івент заходу. У більшості випадків це працює. Дійсно, ідеї, висловлені одним з членів команди, хтось може підхопити і розвинути в зовсім новому напрямку. Справа в тому, що у кожного є свій унікальний індивідуальний досвід, тому одні й ті ж події або предмети можуть викликати зовсім різні асоціації, а отже, ідеї
Атмосфера. Правило п'яти почуттів. Приділіть достатньо увагистворенню атмосфери заходу. Це той образ, те загальне враження, яке відзначать і запам'ятають учасники. Подумайте, як сприймається ваш захід.І тут варто задуматися про те, скільки у людини органів почуттів − їх п'ять − зір, слух, дотик, нюх і смак