Презентація (з досвіду роботи)

Про матеріал
дана презентація містить визначення поняття "евент", що є складовою успіху при плануванні як уроків, так і заходів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційні технології в роботі вчителя-філологаІвент як один із інструментів креативного вчителя

Номер слайду 2

«Я не пригадаю заходу, що не став би подією. Інші я забув усі»Дані слова вдало відображають взаємозв'язок між заходом і виключною подією, або event. Перетворення заходу в справжню подію, що визиває особливі переживання, сприяє тривалому збереженню ефекту впливу.

Номер слайду 3

«Захід − це унікальний відрізок часу, що проводиться з використанням ритуалів і церемоній для задоволення особливих потреб» Д-р Джо Голдблатт. Категорія «івент» ще не зафіксовано в україномовних етимологічних словниках, адже вона з'явилася в українській мові порівняно недавно. Вона походить від англійського event – «подія»Існує декілька визначень цього терміну: Перше належить Роберту Ф. Джані, одному з керівників парку розваг Уолта Діснея: «Заходи - це те, що відрізняється від звичайного життя»

Номер слайду 4

Івент (від англ. Event − подія)розважальна або рекламна вистава,здійснювана на театральній сцені, кіно або телеекрані з використанням різного роду сюжетних ходів, образотворчих прийомів, світлової техніки, комп'ютерної графіки

Номер слайду 5

Запорука успіху − ретельна організація та сплановане інсценування. В основу успіху івент-технології покладено ретельне планування та бездоганна організація кожного заходу. Поняттю event властиві такі стійкі характеристики:• цей захід сприймається як виняткова подія;• він є винятковою подією з точки зору відвідувачів;• позитивне сприйняття спонукає відвідувачів до активності

Номер слайду 6

У порівнянні з іншими завданнями аналогічного порядку для заходів типові наступні особливості:• результатом зусиль є сам захід, і його не можна ні відстрочити, ні виправити («пройшло як пройшло»);• результат є унікальним («таке трапляється лише раз і вже ніколи неповториться»), успіх залежить від суб'єктивного сприйняття Відвідувачів («уявіть собі: це виняткова подія, а ніхто її не помічає»)

Номер слайду 7

Підготовка та планування вкрай важливіРезультат неможливо зберегти незмінним; він повністю знецінюється, якщо учасників занадто мало («уявіть собі: цевиняткова подія, а ніхто сюди не йде»);порівняно з результатом підготовка набагато масштабніша завитратами часу та зусиль

Номер слайду 8

Підготовка ця зводиться до розробки плану, що є ключем до успіху. Незалежно від того, задіяні в події сто чи сто тисяч учасників, з моменту визначення строків та до затвердження проєкту на плечі організаторазаходу лягає величезний обсяг роботи з плануваннята підготовки

Номер слайду 9

Відмінна риса event. Полягає в тому, що ця подія має позитивно сприйматися і переживатися учасниками. Таким чином, для event характерна наявність двох наступних аспектів:• активна участь, включеність, активність;• позитивне сприйняття, емоційність, символіка, задоволеність

Номер слайду 10

Мозковий штурм як технологія колективної креативної творчості в івент. Це найбільш типовий підхід до творчої розробки. Основна технологія зібрати разом людей, здатних генерувати ідеї, поставити їм проблему і сподіватися, що спільна робота буде підтримувати творчий дух кожного з членів команди, і в результаті буде отримано безліч ідей для івент заходу. У більшості випадків це працює. Дійсно, ідеї, висловлені одним з членів команди,  хтось може підхопити і розвинути в зовсім новому напрямку. Справа в тому, що у кожного є свій унікальний індивідуальний досвід, тому одні й ті ж події або предмети можуть викликати зовсім різні асоціації, а отже, ідеї

Номер слайду 11

Для успішної генерації ідей висловлені ідеї не можна критикувати,тобто заборонено будь-яку критику (не лише словесну, а й у виглядіскептичних усмішок чи іронічних жестів). Це просто Закон. Завдання мозкового штурму − тільки створювати

Номер слайду 12

Атмосфера. Правило п'яти почуттів. Приділіть достатньо увагистворенню атмосфери заходу. Це той образ, те загальне враження, яке відзначать і запам'ятають учасники. Подумайте, як сприймається ваш захід.І тут варто задуматися про те, скільки у людини органів почуттів − їх п'ять − зір, слух, дотик, нюх і смак

Номер слайду 13

Зір. Кольоровеоформлення залу. Учасники (наприклад, загальний елемент одягу)

Номер слайду 14

Слух. З органами слуху ми взаємодіємо, використовуючи мову. Звук і акустика. Музичний супровід

Номер слайду 15

Дотик. Подумайте, яким має бути ваш захід на дотик. Людина сприймає дотик кінчиками пальців, пам'ятайте про це: Відповідність іміджу;Уречевлення послуг

Номер слайду 16

Нюх. Нюх, як ніяке інше наше почуття, взаємодіє з пам'яттю. Врахуйте і використовуйте це. Відтепер нюх для вас - орган пам'яті

Номер слайду 17

Смак. У деяких випадках смак може стати головною сполучноюланкою всього заходу, його символом

Номер слайду 18

Ключ до успіху – це розуміння того, що ми бачимо світ не таким, яким він є, а таким, якими є ми. Це визнання того, що ми бачимо події крізь власні ментальні фільтри…Французька письменниця Анаїс Нін

Номер слайду 19

З досвіду роботи вчителя української мови та літератури Левченко Л. Г. Дякую за увагу

pptx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку