Презентація (з досвіду роботи)

Про матеріал
Головним скарбом життя є здоров’я, щоб його зберегти, треба багато знати Авіцена
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇГоловним скарбом життя є здоров’я,щоб його зберегти, треба багато знати Авіцена. Пасічняк Л. Я.

Номер слайду 2

Здоров’язберігаючі освітні технології поділяються. Даючи знання, не відбирай здоров’я. Організаційно-педагогічніПсихолого-педагогічніНавчально-виховніПасічняк Л. Я.

Номер слайду 3

Процес навчання в умовах здоров’язберігаючої компетентностіЕтап. Початкового ознайомлення з основними поняттями та уявленнями. Поглибленого вивчення. Закріплення знань, умінь і навичок збереження та зміцнення здоров'я та їх подальшого вдосконалення. Мета. Сформувати в учнів уявлення про основні поняття здорового способу життя. Сформувати повноцінне розуміння основ здорового способу життя. Вміння зберігати здоров'я та перевести це в навичку, що буде використовуватися в повсякденному житті. Завдання1. Сформувати уявлення про правила збереження здоров'я.2. Досягти виконання правил здоров'язбереження (на рівні первісного вміння). 3. Створити мотивацію до ведення здорового способу життя1. Уточнити уявлення про правила здоров'язбереження.2. Досягти свідомого виконання правил збереження та зміцнення здоров'я.3. Сформувати практичні знання, уміння, навички, необхідні у повсякденному житті.1. Досягти стабільності та автоматизму при застосуванні правил збереження здоров'я.2. Досягти виконання правил збереження здоров'я відповідно до вимог їх практичного застосуваання.3. Забезпечити варіативне використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних практичних умов

Номер слайду 4

Для їх формування використовую:

Номер слайду 5

Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров’я не можливе без реалізації всіх складових здоров’я. Складові здоров’яфізичнасоціальнапсихічнадуховна

Номер слайду 6

Технологія впровадження досвіду. Реалізаціяфізичної складовоїздоров’я. Вправи для очей та фізкультхвилинки. Методика В. П. Базарного. Вправа «Встав потрібну цифру»

Номер слайду 7

Технологія впровадження досвіду. Реалізаціясоціальної складовоїздоров’я. Реалібітаційна вправа«Зоряне дихання»Практичні роботи. Рольові ігри

Номер слайду 8

Технологія впровапдження досвіду. Реалізаціяпсихічної складовоїздоров’я. Метод кольоротерапіїМетод фольктерапіїМетод сміхотерапії

Номер слайду 9

Технологія впровадження досвіду. Реалізаціядуховної складовоїздоров’я

Номер слайду 10

Результативність впровадження досвіду

Номер слайду 11

Участь у реалізації заходів:

Номер слайду 12

НА УРОЦІ БІОЛОГІЇ

Номер слайду 13

Cпектакль на тему:«Подорож у країну Здоров’я»

Номер слайду 14

Акція ”Чисті руки”

Номер слайду 15

«Ц І Н У Й Ж ИТТЯ!!!І знов життя диктує свій мотив -Чому і як, коли, куди і скільки,І ми живем, лиш, змінюючи шлях,Щоб знов іти у звичному нам ритмі. Долаєм грози, листопади і вітри,Всі перешкоди, стіни і бар’єри, І іноді, дивуючись собі,Відкриє доля нам потрібні двері !

Номер слайду 16

Висновок. Тому я, як вчитель, як вчитель біології, маю всі можливості:1. Виховувати в учнів почуття відповідальності замайбутнє нашої нації;2. Дати розуміння важливості здоров'я для людини і для нації в цілому;3. Формувати вміння цінувати життя, здоров'я в усіх його аспектах.

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку