Процес навчання в умовах здоров’язберігаючої компетентностіЕтап. Початкового ознайомлення з основними поняттями та уявленнями. Поглибленого вивчення. Закріплення знань, умінь і навичок збереження та зміцнення здоров'я та їх подальшого вдосконалення. Мета. Сформувати в учнів уявлення про основні поняття здорового способу життя. Сформувати повноцінне розуміння основ здорового способу життя. Вміння зберігати здоров'я та перевести це в навичку, що буде використовуватися в повсякденному житті. Завдання1. Сформувати уявлення про правила збереження здоров'я.2. Досягти виконання правил здоров'язбереження (на рівні первісного вміння). 3. Створити мотивацію до ведення здорового способу життя1. Уточнити уявлення про правила здоров'язбереження.2. Досягти свідомого виконання правил збереження та зміцнення здоров'я.3. Сформувати практичні знання, уміння, навички, необхідні у повсякденному житті.1. Досягти стабільності та автоматизму при застосуванні правил збереження здоров'я.2. Досягти виконання правил збереження здоров'я відповідно до вимог їх практичного застосуваання.3. Забезпечити варіативне використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних практичних умов