Рецепт вчительського щастя. Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові. Вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору. Посипте добром, додайте якомога більше віри.І все це перемішайте. Потім намажте на шматочок відпущеного вам життя.І пропонуйте всім кого зустрінете на своєму шляху
Тема, над якою працюю:“Виховання читацьких інтересів учнів з використанням інноваційних технологій”Актуальність теми:забезпечує умови для розвитку креативної особистості здобувачів освіти;сприяє позитивній мотивації здобувачів освіти до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;стимулює до самостійного пошуку нової інформації здобувачів освіти;сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті.
Впроваджую інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури. Вважаю, що інтерактивні методимають переваги: у роботі задіяні всі учні класу;кожна дитина має можливість пропагувати свою думку;за короткий час опановується багато нового матеріалу;формується доброзичливе ставлення до опонента;учні вчаться працювати в команді.
Я використовую:ігрові прийоми (наприклад, перепусткою на урок є слово-код: пропонується назвати імена героїв грецьких міфів, якщо про них говорили на попередньому уроці, або перелічити цінності, які Скрудж вважав головними у житті. Якщо в класі є діти, котрі не можуть швидко зорієнтуватись, знаходиться безліч бажаючих назвати слово-перепустку для них, що формує почуття взаємодопомоги);
Анаграма - це літературний прийом, який полягає в перестановці місцями складів, букв або звуків слова або словосполучення для отримання іншого слова або словосполучення, співзвучного вихідного. Щоб було зрозуміліше, як утворюються слова-анаграми, наведемо приклад: апельсин - спаніель- переставивши місцями літери з слова "апельсин" ми отримали співзвучне йому слово "спанієль" - це і є анаграма. Анаграма
Підвищувати свій професійний рівень. Не зупинятися на досягнутому. Сприяти розвитку обдарованих здобувачів освіти. Підвищувати зацікавленість здобувачів освіти уроками зарубіжної літератури. Упроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методи навчання. Продовжувати виховувати в здобувачів освіти почуття патріотизму. Плани на майбутнє
У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.