Презентація з досвіду роботи вчителя Назва закладу. ПІП
Номер слайду 2
Анкетні дані ПІПДата народження: Освіта: вища. Спеціальність: Місце роботи: Посада: вчитель зарубіжної літератури. Педагонічний стаж: 3 роки. Підвищення кваліфікації: рік.
Номер слайду 3
Рецепт вчительського щастя. Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові. Вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору. Посипте добром, додайте якомога більше віри.І все це перемішайте. Потім намажте на шматочок відпущеного вам життя.І пропонуйте всім кого зустрінете на своєму шляху
Номер слайду 4
Моє педагогічне кредо: Навчати з любов’ ю,з душею, з терпінням. Докласти зусилля,додати уміння,бажання й старання.І все – залюбки!
Номер слайду 5
МОЯ ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ Навчаючи дітей , щоразу навчаюся від них сама . Тому успіх педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у вмінні «запалити» дітей до роботи . Але найважливішим є любов і повага до дитини . Найвища цінність особистість учня.
Номер слайду 6
Тема, над якою працюю:“Виховання читацьких інтересів учнів з використанням інноваційних технологій”Актуальність теми:забезпечує умови для розвитку креативної особистості здобувачів освіти;сприяє позитивній мотивації здобувачів освіти до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;стимулює до самостійного пошуку нової інформації здобувачів освіти;сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті.
Номер слайду 7
Шляхи досягнення високих результатів
Номер слайду 8
Впроваджую інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури. Вважаю, що інтерактивні методимають переваги: у роботі задіяні всі учні класу;кожна дитина має можливість пропагувати свою думку;за короткий час опановується багато нового матеріалу;формується доброзичливе ставлення до опонента;учні вчаться працювати в команді.
Номер слайду 9
ІКТ на уроці зарубіжної літератури
Номер слайду 10
Мультимедійні ресурси які використовую:відеоролики;фільми;музичні файли;мультфільми;інтернет ресурси;анімації;фізкультхвилинки.
Номер слайду 11
Вирішила спробувати: Сформуватикреативну особистість Інноваційні технології навчання. Творчу співпрацювчителя та учнів.
Номер слайду 12
Впроваджую:Інтерактивних технологійІнтеграцію. Проектних технологій
Номер слайду 13
Вважаю, що ІНТЕРАКТИВНІТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: У роботі задіяні всі учні класу;Формування на-вички толера-нтного спілкування, вміння аргуме-нтувати свою точку зору, знахо-дити альтерна-тивне рішення проблеми;
Номер слайду 14
Працюю, впроваджуючи:
Номер слайду 15
Я використовую:ігрові прийоми (наприклад, перепусткою на урок є слово-код: пропонується назвати імена героїв грецьких міфів, якщо про них говорили на попередньому уроці, або перелічити цінності, які Скрудж вважав головними у житті. Якщо в класі є діти, котрі не можуть швидко зорієнтуватись, знаходиться безліч бажаючих назвати слово-перепустку для них, що формує почуття взаємодопомоги);
Номер слайду 16
прийоми «Гронування», «Вільне письмо»;проблемні запитання;- пошук ключових слів у формулюванні теми;- прийом відновлення порушеної послідовності; літературні диктанти;розгадування кросвордів
Номер слайду 17
переказ ланцюжком;читання у ролях;формулювання запитань літературному герою (письменнику);переказ від імені…«Мозковий штурм»;«Дерево рішень»«Обери позицію»зіставлення аргументів;
Номер слайду 18
зіставлення твору з іншими творами;зіставлення твору з екранізацією, постановкою на сцені;створити сенкан;узагальнити знання за допомогою гронування;закінчити речення;прийом «Лови помилку»;«Вільне письмо».
Номер слайду 19
Впроваджую на уроках: ХМАРИ СЛІВХмара тексту або хмара слів — це візуалізація частоти слів у тексті у вигляді зваженого списку. Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації, який успішно можна використати в навчальній роботі.
Номер слайду 20
Кросенс. Кроссенс – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається 9 зображень, кожен з яких пов'язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт.
Номер слайду 21
Анаграма - це літературний прийом, який полягає в перестановці місцями складів, букв або звуків слова або словосполучення для отримання іншого слова або словосполучення, співзвучного вихідного. Щоб було зрозуміліше, як утворюються слова-анаграми, наведемо приклад: апельсин - спаніель- переставивши місцями літери з слова "апельсин" ми отримали співзвучне йому слово "спанієль" - це і є анаграма. Анаграма
Номер слайду 22
Сенкан. Сенкан – це вірш, що складається з п'яти рядків. А ще це один з найвідоміших та найдієвіших навчальних прийомів, який дуже подобається учням.
Номер слайду 23
QR - коди. QR-коди в ігровому форматі роботи. • Інструмент для прискорення поширення інформації. • Елемент домашнього завдання. • Додатковий інструмент для опрацювання літератури.
Номер слайду 24
Пазли. Пазл — гра-головоломка, що виглядає як мозаїка, яку потрібно скласти з безлічі фрагментів малюнка різної форми.
Номер слайду 25
Пантбук. Пантбук - це спеціальний прийом, що полегшує запам'ятовування матеріалу і значно збільшує обсяг сприйняття інформації, шляхом утворення асоціацій.
Номер слайду 26
Розмальовки із завданнями. Розфарбовування картинок – процес творчий і дуже захоплюючий, він є яскравим прикладом того, як можна розважити дитину з користю. А якщо ще виконати якесь творче завдання, це дасть дитині краще запамятати матеріал.
Номер слайду 27
Сертифікати про проходження курсів
Номер слайду 28
Участь у вебінарах
Номер слайду 29
Підвищувати свій професійний рівень. Не зупинятися на досягнутому. Сприяти розвитку обдарованих здобувачів освіти. Підвищувати зацікавленість здобувачів освіти уроками зарубіжної літератури. Упроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методи навчання. Продовжувати виховувати в здобувачів освіти почуття патріотизму. Плани на майбутнє
Номер слайду 30
У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.