Загальні відомостіМатюша Марія Олександрівна. Дата народження: 13.09.1990р. Освіта: вища, закінчила Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Спеціальність: вчитель початкової школи, вчитель музики початкової школи. Місце роботи: Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Посада: вчитель початкових класів. Стаж роботи: 9 років. Категорія:спеціаліст 2 категорії Курси підвищення кваліфікації:
МОЄ ЗАВДАННЯ Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯРозвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
КРИТИЧНО МИСЛИТИ – ЦЕ: Проявляти допитливість; Використовувати дослідницькі методи; Ставити перед собою питання; Здійснювати планомірний пошук відповідей; Розкривати причини і наслідки фактів; Сумніватися в загальноприйнятих істинах; Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами; Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати
Використання стратегій критичного мислення забезпечує позитивні зміни учнів. Підвищується інтерес до навчання. Розвивається пошукова спрямованість мислення. Зникає боязнь зробити помилку. Виникає прагнення краще зрозуміти інформацію. Беруть відповідальність за своє навчання на себе. Прагнуть самостійно здобувати знання. Вміють самостійно працювати в парі та групі
ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ“Без гри нема і не може бути повноцінного розвитку” В. Сухомлинський Мовознавчі ігри ( “Склади слово”, “Перевтілення” “Урожай”, “Розсели слова в будинки”, “Додай склад”, “Короткі і довгі слова”, “Співаю-не співаю”, “Екскурсія” та ін.) Математичні ігри ( “Збір грибів”, “ Вулик для бджілки”, “ Збери урожай”, “ Склади приклад”, “Сходинки”, “ Числовий будиночок”, “ Зачаровані ялинки” та ін.)Природознавчі ігри ( “Хто де живе?”, “Коли це буває?”, “Що зайве?”, “Знайди пару”, “Впізнай мене”, “Павутинка”, та ін.)
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙТЕМИ ПРОЕКТІВ:• “ Хто живе в моїй оселі?” • “ Добра справа для природи” • “Збережемо життя ялинці”• “Пташина їдальня” • “ Червона книга України” • “ Рослини – символи України”• “ Мандрівка просторами Всесвіту”• “ Кругосвітня подорож за 45 хв” • “ Бережи воду!”
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇВикористовую навчальні відео таких каналів на відеохостингу «Youtube»:• Віртуальна Школа • Нова Школа • Корисні підказки • Уроки тітоньки Сови • Мультипедія тітоньки Сови• З любов’ю до дітей • ТМ Розумники • канал Анни Аксенової Також сама створюю презентації в програмі Power Point
СХЕМА МОЄЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методична робота Навчальна робота. Позакласна робота• методичні розробки уроків, виховних заходів; • виступи на семінарах, педрадах, педчитаннях; • самоосвіта; • постійне оновлення матеріалів на власному сайті.• робота з обдарованими дітьми;• індивідуальні бесіди; • робота з батьками;• позакласні виховні заходи УРОКСТАНДАРТНИЙНЕСТАНДАРТНИЙ
ПРИНЦИПИ РОБОТИ принцип наступності; принцип доступності; принцип науковості; принцип систематичності; принцип єдності вимог; принцип наочності; принцип об’єктивності. принцип наступності; принцип доступності; принцип науковості; принцип систематичності; принцип єдності вимог; принцип наочності; принцип об’єктивності.
ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів Приймати участь в професійних конкурсах Підвищувати професійну категорію