презентація з досвіду роботи

Про матеріал
презентація з досвіду роботи Використання ігрових технологій в НУШ Основна ідея дослідження полягає в можливості педагогічного впливу на розвиток молодших школярів та в залежності рівня цього розвитку від обраних педагогом форм і методів навчання та виховання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВХарківської загальноосвітня школа I-III ступенів № 111 Матюші Марії Олександрівни

Номер слайду 2

Загальні відомостіМатюша Марія Олександрівна. Дата народження: 13.09.1990р. Освіта: вища, закінчила Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Спеціальність: вчитель початкової школи, вчитель музики початкової школи. Місце роботи: Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Посада: вчитель початкових класів. Стаж роботи: 9 років. Категорія:спеціаліст 2 категорії Курси підвищення кваліфікації:

Номер слайду 3

ОСВІТА

Номер слайду 4

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО«Робити свою справу професійно і результативно»МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО: «Працювати відповідально і жити по совісті»

Номер слайду 5

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 6

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 7

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 8

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 9

СЕРТИФІКАТИ

Номер слайду 10

Тема самоосвіти: «Використання ігрових технологій в НУШ»

Номер слайду 11

МОЄ ЗАВДАННЯ Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!

Номер слайду 12

МОЯ ПЕДАГОГІЧНА ФІЛОСОФІЯРозвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 13

У роботі дотримуюсь думки: Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант;вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!

Номер слайду 14

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА:«Розвиток критичного мислення молодших школярів»Світ дуже швидко змінюється, тому треба: Вміти орієнтуватися у великому потоці інформації та знаходити необхідне; Вміти осмислити, впорядкувати та використати (застосувати) отриману інформацію.

Номер слайду 15

КРИТИЧНО МИСЛИТИ – ЦЕ: Проявляти допитливість; Використовувати дослідницькі методи; Ставити перед собою питання; Здійснювати планомірний пошук відповідей; Розкривати причини і наслідки фактів; Сумніватися в загальноприйнятих істинах; Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами; Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати

Номер слайду 16

Використання стратегій критичного мислення забезпечує позитивні зміни учнів. Підвищується інтерес до навчання. Розвивається пошукова спрямованість мислення. Зникає боязнь зробити помилку. Виникає прагнення краще зрозуміти інформацію. Беруть відповідальність за своє навчання на себе. Прагнуть самостійно здобувати знання. Вміють самостійно працювати в парі та групі

Номер слайду 17

В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСТОСОВУЮТЬ ТАКІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ігрову проектну інформаційно-комунікативну технологію розвитку критичного мислення технологію створення ситуації успіху ейдотехніку

Номер слайду 18

ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ“Без гри нема і не може бути повноцінного розвитку” В. Сухомлинський Мовознавчі ігри ( “Склади слово”, “Перевтілення” “Урожай”, “Розсели слова в будинки”, “Додай склад”, “Короткі і довгі слова”, “Співаю-не співаю”, “Екскурсія” та ін.) Математичні ігри ( “Збір грибів”, “ Вулик для бджілки”, “ Збери урожай”, “ Склади приклад”, “Сходинки”, “ Числовий будиночок”, “ Зачаровані ялинки” та ін.)Природознавчі ігри ( “Хто де живе?”, “Коли це буває?”, “Що зайве?”, “Знайди пару”, “Впізнай мене”, “Павутинка”, та ін.)

Номер слайду 19

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙТЕМИ ПРОЕКТІВ:• “ Хто живе в моїй оселі?” • “ Добра справа для природи” • “Збережемо життя ялинці”• “Пташина їдальня” • “ Червона книга України” • “ Рослини – символи України”• “ Мандрівка просторами Всесвіту”• “ Кругосвітня подорож за 45 хв” • “ Бережи воду!”

Номер слайду 20

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇВикористовую навчальні відео таких каналів на відеохостингу «Youtube»:• Віртуальна Школа • Нова Школа • Корисні підказки • Уроки тітоньки Сови • Мультипедія тітоньки Сови• З любов’ю до дітей • ТМ Розумники • канал Анни Аксенової Також сама створюю презентації в програмі Power Point

Номер слайду 21

Методики: • Читання в парах, групах • “Мозкова атака” • Гронування • Кубування • Передбачення • Порушена послідовність • Сенкан • Речення з відкритим кінцем • Інтерв’ю та ін.

Номер слайду 22

ХМАРА СЛІВ – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 23

ЗАСТОСОВУЮ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ• Складання і читання асоціативного куща• Робота в групах• Робота в парах • «6 різнокольорових капелюшків» Едварда де Боно• «Кубик Блума»• «Авторське крісло»• «Фішбоун»

Номер слайду 24

СХЕМА МОЄЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методична робота Навчальна робота. Позакласна робота• методичні розробки уроків, виховних заходів; • виступи на семінарах, педрадах, педчитаннях; • самоосвіта; • постійне оновлення матеріалів на власному сайті.• робота з обдарованими дітьми;• індивідуальні бесіди; • робота з батьками;• позакласні виховні заходи УРОКСТАНДАРТНИЙНЕСТАНДАРТНИЙ

Номер слайду 25

ПРИНЦИПИ РОБОТИ принцип наступності; принцип доступності; принцип науковості; принцип систематичності; принцип єдності вимог; принцип наочності; принцип об’єктивності. принцип наступності; принцип доступності; принцип науковості; принцип систематичності; принцип єдності вимог; принцип наочності; принцип об’єктивності.

Номер слайду 26

НАПРЯМКИ РОБОТИЗдійснювати диференційований підхід до навчання. Розвивати творчі здібності Створювати умови для всебічного розвитку дитини Впроваджувати інноваційні методи навчання та виховання

Номер слайду 27

ПРАВИЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Номер слайду 28

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ Ціннісне ставлення до суспільства та держави. Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення до праціЦіннісне ставлення до мистецтва. Ціннісне Ставлення до природи Ціннісне ставлення до людей

Номер слайду 29

РОБОТА З БАТЬКАМИВИВЧЕННЯ СІМЕЙ УЧНІВБАТЬКІВСЬКИЙ ВСЕОБУЧСПІЛЬНА РОБОТАСПОСТЕРЕЖЕННЯАНКЕТУВАННЯБЕСІДИ, ГРУПОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТАЦІЇВІДКРИТІ ЗАХОДИЗАГАЛЬНОШКІ-ЛЬНІ ТРЕНІНГИКЛАСНІ ТРЕНІНГИ,КОНСУЛЬТАЦІЇ, ПРАКТИКУМИСПІЛЬНІ СВЯТАГРОМАДСЬКІ СПРАВИ

Номер слайду 30

ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів Приймати участь в професійних конкурсах Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 31

ДЯКУЮ ЗА ПЕРЕГЛЯД!2022 рік

pptx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку