4 Педагогічне кредо. Педагогічний девіз. Учитель сьогодні - це той, хто усвідомлює відповідальність перед суспільством за процес навчання, за майбутні результати, за того учня, який вийде зі стін школи, бо від цього залежить доля кожного випускника і українського суспільства в цілому. Знати дитину. Вірити в дитину. Творчо працювати, захоплюватися улюбленою справою, щоб знайти шлях до серця дитини.
6 Активізація пізнавальної діяльності учнів через використання педагогічних технологій для формування ключових компетентностей та підвищення рівня досягнень учнів. Провідна ідея обраної теми. Підвести учнів до розуміння того, що людина має відповідати за інших, і діяти разом у напрямку досягнення мети.
7щоб дітям було цікаво, зрозуміло, корисно, знадобилося в житті. Створювати ситуацію успіху для кожної дитини, атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці. Постійно зацікавлювати, дивувати, вчити відчувати успіх, віру в свої сили, створювати гарний настрій, вчити дітей працювати в команді, цінувати і любити життя, свою Батьківщину. Моє бажання,Принципи моєї педагогічної діяльностіПринцип віри – вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант. Дітей завжди треба підтримувати. Принцип розвитку особистості – головне – це пам'ятати, що кожна дитина індивідуальність, талановита особистість. Принцип цілеспрямованості – можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності
Обгрунтування проблемної теми Людина живе в суспільстві, в якому відбуваються постійні зміни явища. Тож знати історію так само потрібно, як уміти писати, читати, рахувати. І для ефективного її вивчення треба враховувати, що це один із тих навчальних предметів, при вивченні якого надзвичайно важливу роль відіграють інтерактивні методи, комп’ютерна підтримка і, особливо, застосування мультимедійних технологій, що забезпечує ефективніше формування в учнів цілісного уявлення про сучасні історичні процеси, вироблення у школярів ключових компетенцій, яких потребує сучасне життя8
9 Основні завдання Розширення пізнавальних можливостей, зокрема у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел. Перенесення отриманих умінь і навичок на різні предмети. Формування внутрішньої мотивації. Аналіз сучасних інноваційних технологій і шляхів їх реалізації. Активне використання інноваційних педагогічних технологій в своїй роботі.
Розв’язання проблеми. В своїй роботі я намагаюся моделювати життєві ситуації, використовувати рольові ігри, які передбачають різноманітні дослідницькі завдання, семінари. Єфективність роботи досягається за допомогою взаємного, сумісного навчання і співпраці у групі, команді. Саме впровадження роботи в команді можна віднести до популярних інноваційних технологій . Сьогодні в різних сферах діяльності відчувається нестача фахівців, здатних самостійно і в команді вирішувати проблеми, що виникають, робити це за допомогою мережі Internet . Тому робота учнів в такому варіанті діяльності глибоко змінює процес навчання, робить його живим і цікавим.10
11 Слово <<Інновація>> походить від лат. Inovatis(новий),і в перекладі означає новинка, зміни, нововедення. Навчання з використанням інноваційних технологій - це специфічна форма організації пізнавальної діяльності учнів, МЕТОЮ ЯКОЇ ЄСтворення комфортних умов навчання. Відчуття учнем своєї успішності, інтелектуальної досконалості. Побудова продуктивного освітнього процесу відповідно до вимог НУШ.
13Інноваційні технології, які використовую в навчально - виховному процесіІНТЕРАКТИВНІПрезентації, платформи. ПРАКТИЧНІІКТДослідницькі, ігрові, творчі проекти. Робота в парах, групах, створення ситуації успіху, мозковий штурм. Власні міні-технології, апробовані на уроках історіїТехнологія блоку-єднання. Технологія історичної каруселіТехнологія зібраного кошика
Впровадження роботи в команді15такий досвід принесе свої плоди в майбутньому, тому що при роботі в команді над проектом розвивається ряд компетенцій: використання ІКТ для вирішення професійних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп'ютерних презентацій, веб-сайтів, флеш-роликов, баз даних тощо); самонавчання і самоорганізація; робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль); уміння знаходити декілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір; навичка публічних виступів
16 Моя професійна діяльність. Вчитель історії та правознавста. ЗНО(інструктор)Керівник РМО вчителів історіїУчасник семінарів і конференцій. МАН, олімпіади. Голова журі районних та член журі обласної олімпіади з історіїКласний керівник. Школа ‘’Нове Ім’я’’Конкурси, історичні турніри. Міжшкільний факультатив з історії Керівник гуртка ‘’МАН.Історія’’Голова профспілки Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
17 Школа ‘’Нове ім’я ‘’Участь у роботі ШМО вчителів суспільно-природничого циклу. Засідання РМО вчителів історіїНа обласній конференції ‘’З думкою про рідний край’’Використання інноваційних тенологій на уроціНа осінній сесії учнів-членів МАНКоманда Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ст. на турнірі юних істориків у м. Миколаєві
Сформовані життєві компетенції( за НУШ)Модель випускника22 Результат професійної діяльностіУчитель. Учень. Становлення особистостіМоральні якостіСоціальна активність. Результат випускник -громадянин Вмію жити разом. Живу в цілому. Маю знання. Вчуся вчитися все життя. Застосовую практичні навички в житті