Методичні рекомендації "Використання сервісу Jigsawplanet на уроках історії"

Про матеріал
Для тих, хто прагне урізноманітнити уроки, додати їм загадковості, а ти самим зацікавити учнів, пропоную використовувати хмарний сервіс Jigsawplanet - безкоштовний онлайн-ресурс для створення власних пазлів або збирання пазлів-головоломок, зроблених іншими користувачами.
Перегляд файлу

Використання сервісу Jigsawplanet на уроках історії

    Урізноманітнити уроки, додати їм загадковості, а ти самим зацікавити учнів, можливо за допомогою хмарного сервісу Jigsawplanet . Це безкоштовний онлайн-ресурс для створення власних пазлів або збирання  пазлів-головоломок, зроблених іншими користувачами.

   Ключові переваги Jigsawplanet:

  • велика бібліотека різноманітних пазлів різного ступеня складності;
  • налаштування рівнів складності відповідно до кількості пазлів та необхідності обертання фрагментів зображення;
  • можливість створення власних пазлів із будь-якого зображення (можна обрати кількість пазлів від 1 до 300, форми пазлів та необхідність їх обертання);
  • наявність плагінів, які дозволяють вбудувати створений пазл на сторінку власного сайту чи блогу;
  • можливість відправити пазл-головоломку в соціальні мережі;
  • створення власного профілю, де можуть зберігатися власноруч розроблені пазли та ігри (джерело).

   Для роботи з сервісом вам необхідно зареєструватися. Щоб згрупувати певний матеріал, існує функція створення альбомів. Наприклад, в мене 2 альбоми: історія України та всесвітня історія. Кількість частинок пазлу рекомендую робити до 30, тоді вправа не забере багато часу на уроці. Наводжу приклади використання сервісу на своїх уроках:

 

  1. Перевірка домашнього завдання (всесвітня історія, 8 клас) Які загарбання здійснили турки-османи у XVI-XVIIст.?
  2. Актуалізація опорних знань (історія України, 8 клас) На основі схеми та портрету впізнати подію.
  3. Закріплення знань (історія України, 8 клас). Склавши пазл, доповніть речення: ”Запорозька… - …..”
  4. Систематизація, узагальнення вивченого по темі (всесвітня історія, 6 клас). Співвіднесіть малюнок з країною.
  5. Мотивація навчальної діяльності (історія України, 7 клас). Що за подія
  6. Перевірка домашнього завдання (всесвтня історія, 7 клас) Впізнай та охарактеризуй героя
  7. Перевірка домашнього завдання (історія України, 5 клас) Хто зайвий? Чому?
  8. Узагальнення вивченого матеріалу (історія України, 7 клас) Дай назву карті

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коновалова Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
2888
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку