Комунікативна компетентність«Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром»Способи формування:- при проведенні нестандартних уроків, уроків-змагань;- при рецензуванні та доповненні відповідей учнів; - при роботі в групах, парах; - при висловлюванні власної думки;- при застосуванні взаємоопитування та взаємоперевірки з можливим подальшим коментуванням.
Соціальна компетентність. Способи формування: - при розв’язанні задач різними способами; - при наданні учням можливості проявити ініціативу;- при проведенні самооцінки та взаємооцінки; - при розв’язуванні завдань різного рівня;при виконанні індивідуальних творчих завдань; - при залученні учнів до роботи в групах з урахуванням індивідуальних можливостей школярів. «Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь»
ЗБІРКА ЗАДАЧ З ЕКОЛОГІЧНИМ ЗМІСТОМЯкщо учень нашої школи збереже за чверть один зошит, країна збереже від вирубування 45 га лісу. Яка площа лісу буде збережена, якщо кожний учень за рік збереже 6 зошитів? У школі навчається 123 учні. Цівка води товщиною в сірник дає за добу втрату 0,5 м.куб води. Скільки води буде втрачено, якщо 8 чоловік не до кінця закрутять крани? які кошти витратить школа за таке недбале ставлення за 1 день, якщо куб води коштує 33,32 грн? а за 7 днів?
Компетентність продуктивної творчої діяльностіСпособи формування:- при створенні на уроках проблемних ситуацій на основі сучасного життя;- при розв’язуванні задач підвищеної складності;- при розв’язуванні прикладів та задач різними способами;- при складанні та розв’язуванні учнями задач, кросвордів, тестів.«Поганий учитель підносить істину, хороший – учить її знаходити»
ВЕБІНАРИ«Стандартизація та індивідуалізація навчання: вибір методики відповідно до потреб учнів»«Інтерактивний урок: творимо разом із учнями» «Використання кейс-уроків для формування ключових компетентностей в основній та старшій школі»«Формування глобальної компетентності школярів як запоруки успішності молоді в сучасному світі»naurok.com.ua