Візитна картка. Дата народження: 27 квітня 1970р. Освіта: вища, закінчила Вінницький педагогічний інститут у 1994 роціСпеціальність: вчитель початкових класів. Місце роботи: Ладижинська загальноосвітня школа І-ІІІ №2 Посада: вчитель початкових класів. Стаж роботи:27 років2 Категорія: вища. Рік атестації: 2020-2021рр. Курси підвищення кваліфікації: 12.01.2021 року
Тема, над якою працюю: «Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів НУШ». Актуальність теми:12345-сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в почтакових класах; -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; -стимулює до самостійного пошуку нової інформації
Початкова освіта є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі. На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі. Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю критичне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.
Що таке критичне мислення?Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості. Це - прояв кмітливості - здатність досягати мети, знаходити вихід з безвихідної ситуації. П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".
Критерії критичного мислення. Абстрактність - розуміння суті проблеми. Гнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегіїОригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеїСприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч. Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей. Опір - це здатність не слідувати стереотипам
Відкриті уроки: Відкриті уроки:1. Обласний сермінар “Інтегрований та діяльнісний підходи в роботі з учнями НУШ .“ ЯДС (ПРО) «Тварини» 2019р.2. ЯДС Мовно-літературна галузь. “Дитячі твори іноземних авторів. Сюжет. Створення власного висловлювання.” 2020р.3. Інтегрований урок “Взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи. Національні природні парки України” (ПРО) 2021р.
Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
Вважаю, що Кожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку;Створюється “ситуація успіху”;За короткий час опановується багатонового матеріалу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Учні вчаться працювати у команді;Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;У роботі задіяні всі учні класу;ІННОВАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ:
Виступ на ММК «Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови» 2018р. Виступ на ММК «Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках в початковій школі» 2019р. ММК Практичний семінар «Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання» Фрагмент уроку “ Читання і письмо для розвитку критичного мислення ”(ЧПКМ) 2020р. Виступ на ММК «Творчі проекти-засіб виховання соціально активної особистості» 2021р. Виступ на педраді «Зустрічайте п'ятикласника» 2017р. Виступ на педраді «Вправи на гармонізацію півкуль головного мозку» 2017р. Виступ на педраді «Розвиток логічного мислення та просторової уяви на уроках математики у першому класі» 2019р. Виступ на педраді «Мотивація навчальної діяльності в процесі пізнавальних ігор та ігрових ситуацій» 2021р. Виступ на ШМО Майстер клас «Ефективність ранкових зустрічей» 2021р. Виступ на батьківських зборах «Співпраця батьків зі школою для ефективного навчання»2018р. Виступ на МК класних керівників «Формування активної життєвої позиції учнів в умовах НУШ» 2021р.
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням беруть участь у позакласних виховних заходах, проявляючи зацікавленість та активність при цьому.
Плани на майбутнєСприяти участі здобувачів освіти у шкільних конкурсах, олімпіадах,вікторинах;Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань;З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;Поповнювати персональний блог матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів;Брати участь в професійних конкурсах;Підвищувати професійну категорію.
Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.