Національний ринок — це сукупність соціально-економічних відносин, що виникають у сфері обміну внаслідок купівлі-продажу товарів, послуг, капіталу, землі, робочої сили.
Номер слайду 3
Структура національного ринку. Структура національного ринку
Номер слайду 4
Суб’єкти національного ринку. Домашні господарства. Фірми. Закордонний сектор. Держава
Номер слайду 5
Основним механізмом ринку товарів і послуг є торгівля. Це така господарська діяльність, яка спрямована на організацію та здійснення продажу благ.-за територіальною ознакою розрізняють: внутрішню і зовнішню торгівлю, -за стадіями товарообігу:оптову й роздрібну торгівлю.
Номер слайду 6
Внутрішня торгівля-це організація та продаж товарів коли товар не виходить за межі країни. Зовнішня торгівля — відбувається вивезення товару в інші країни (експорт) або його ввезення з-за кордону (імпорт).
Номер слайду 7
Оптова торгівля-це організація та продаж товарів для виробничого використання або подальшого перепродажу. Роздрібна торгівля — це продаж товарів безпосередньо кінцевим споживачам поштучно для їх власного некомерційного використання.
Номер слайду 8
Питання для самоконтролю:1. Дайте визначення поняття Національний ринок.2. Назвіть суб’єкти національного ринку.3. Наведіть приклади ринку товарів.4. Наведіть приклади ринку послуг.5. Як поділяється ринок за територіальною ознакою?6. Як поділяється ринок за стадіями товарообігу?ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!!!