Прийом «Кросенс» можна використовувати на різних етапах уроку: для створення проблемної ситуації або узагальнення здобутих учнями знання, оригінально підвести підсумок. Кроссенс може стати і творчим домашнім завданням.
Підготувала: Домашенко О.В. Вчитель інформатики Новоекономічної ЗОШ І-ІІІ ст. Покровської райради Донецької області
Номер слайду 2
Номер слайду 3
1-2. Команда виконує певні правила та послідовність дій. 2-3. Послідовність дій називається алгоритмом. Алгоритми використовуються в роботі комп’ютера. 3-6. Комп'ютер може виконувати команди та дії, що подаються певними жестами. 6-9. Той, хто виконує команди, називається виконавцем. 9-8. Виконавцем може бути не тільки людина, а й комп’ютер, тварина. 8-7. Тварина (рудий кіт) - виконавець у навчальній мові програмування Scratch. 7-4. Scratch – мова програмування, в основі якої лежить послідовність дій. 4-1. Правильне виконання дій приводить до кінцевих результатів.