Презентація з математики "У світі відсотків"

Про матеріал

Очікувальні результати проекту:

•Сформувати знання про

відсотки та основні задачі на відсотки.

•Вияснити походження слів назв

деяких математичних понять.

•Розвивати вміння і навики

розв'язування задач на відсотки

•Вчитися узагальнювати, систематизувати ,

•Аналізувати, робити висновки

•Розвивати логічне мислення та

інтерес до математики.

•Формувати критичне мислення та

навики самостійної роботи.

•Набути навички проектної діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

У світі відсотків Над проектом працював. Галів Василь. Михайлович

Номер слайду 2

Основні критерії проекту Назва проекту У світі відсотків Тип проекту Навчальний Характер проекту Колективний Матеріальне Комп’ютер, сканер, принтер, довідкова література, забезпечення модем, підручники, газети, журнали, папір формату А 4, папка, файли, Ключове питання Математика – це спосіб називати різні речі своїми іменами Основні питання Відсотки. Основні задачі на відсотки Розв'язування задач на відсотки Цікаві факти Очікувані результати Поглибити знання з теми “Відсотки” Навчитися теоретичний матеріал застосовувати на практиці. Світ відсотків пов’язувати з речами, які нас постійно оточують.

Номер слайду 3

Мета проекту: Побачити математику цікавою і не складною. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати навички мислення. Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Формувати навики дослідницької діяльності на основі спільної праці учнів . Розвивати в учнів уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання. Формувати вміння генерувати ідеї, працювати у групі.

Номер слайду 4

Очікувальні результати проекту: Сформувати знання про відсотки та основні задачі на відсотки. Вияснити походження слів назв деяких математичних понять. Розвивати вміння і навики розв’язування задач на відсотки. Вчитися узагальнювати, систематизувати , Аналізувати, робити висновки. Розвивати логічне мислення таінтерес до математики. Формувати критичне мислення та навики самостійної роботи. Набути навички проектної діяльності.

Номер слайду 5

Механізм реалізації проекту Постановка проблеми. Визначення теми та мети проекту. Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації. Робота із інформаційними ресурсами. Поділ на групи. Постановка завдань, що стосуються кожної групи Ознайомлення із обов’язками та відповідальністю кожного учасника проекту. Вказати очікувані результати. Представлення кінцевих результатів. Графік роботи над проектом1 - й день Формулювання проблеми на певну тему. Поділ на групи (рівноцінних за здібностями та нахилами учнів) та висунення завдань . Перша група «Науковці»Друга група «Дослідники»Третя група «Економісти». Четверта група «Хіміки».2 – 4 день Пошук і збір інформації.5 - 7 день Опрацювання інформації та її структурування.8 – 10 день Створення паперового вигляду презентації та її оформлення електронного вигляду. Виготовлення «продукту» проекту.11 день Презентація проекту. Оцінка проекту.

Номер слайду 6

Для підготовки проекту учасники працювали по групах Кожна з груп отримала завдання

Номер слайду 7

І група. Науковці

Номер слайду 8

Наше завдання: Навести історичну довідку, що стосується відсотків. Дати визначення поняття – відсотки. Вказати основні види задач на відсотки.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Відсоток. Відсотком називається сота частина від цілого (яке береться за одиницю)1% від числа а – це 0,01а

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Основні задачі на відсотки. Складні відсотки. Знаходження числа за його відсотком. Знаходження відсотка від числа. Знаходження відсоткового відношення двох чисел

Номер слайду 14

Знаходження відсотка від числа1. Відсотки записати у вигляді десяткового дробу.2. Помножити число на дріб. Приклад: Знайти 7% від числа 300. Розв'язання:1) 7% = 0,07;2) 300∙0,07=21. Відповідь: 21.

Номер слайду 15

Знаходження числа за його відсотком1. Записати відсотки у вигляді десяткового дробу.2. Число поділити на десятковий дріб. Приклад. Знайти число, 30% якого дорівнюють 24. Розв'язання1) 30%=0,32) 24:0,3=80. Відповідь: 80.

Номер слайду 16

Знаходження відсоткового відношення двох чисел1. Скласти пропорцію.2. Знайти невідомий член пропорції. Приклад. Знайти відсоткове відношення чисел 26 і 65. Розв'язання: 26-х% 65-100% 26∙100% х=------------- =40% 65

Номер слайду 17

Складні відсотки. Задане число щороку (щомісяця, щодня) збільшується (зменшується) на р%А0 – початковий капітал, n - кількість періодів р n Аn=А0 1 + ------- 100

Номер слайду 18

Для того, щоб правильно розв'язати задачі на відсотки, потрібно правильно встановити її тип.

Номер слайду 19

ІI група. Дослідникиr

Номер слайду 20

Наше завдання: Дослідити, з яких речовин складається людський організм. Яке значення для життєдіяльності організму людини має вода. Який відсоток води та інших речовин міститься в нашому організмі. Підготувати презентацію.

Номер слайду 21

Знайомтесь – людина!Що ми знаємо про людину?Наведемо деякі факти, які стосуються життєдіяльності людського організму. Адже сам Платон і семеро давньогрецьких мудреців зробили надпис у храмі Аполлона в Дельфах:“Пізнай самого себе!”style.font. Weight

Номер слайду 22

Людський організм людини складається з: 60% - води, 40% - інші речовини. Розподіл води у організмі в залежності від маси органів20%Води у жирових клітинах25%У кістках70%У печінці75%У м'язах 85%У мозкуІнші речовини по відношенню до маси тіла19%білки15%жири1%вуглеводи5%Мінеральні речовиниrrrrr

Номер слайду 23

Мінеральні речовини-5%Калій, фосфор(кістки)2кг-3%Калій,сірка, натрій, хлор30-40гр – 0,06%залізо6гр – 0,009%(гемоглобін)Кожна з речовин має важливе значення для людини. Зменшення або збільшення кожної з них веде до серйозних змін у організмі.

Номер слайду 24

Чи знаєте ви, що?Відчуття спраги з'являється за нестачі води, що дорівнює 1% маси тіла. Втрата води понад 5% води може призвести до непритомності а понад 10% - до смерті

Номер слайду 25

Значення води в житті людини. Вода необхідна для розчинення більшості хімічних сполук (органічних і неорганічних), що містяться в організмі. За участі води та мінеральних солей відбуваються важливі фізико-хімічні процеси у клітинах та тканинах./побудова тканин, кровотворення, обмін речовин/

Номер слайду 26

Кожного дня в організм людини повинно надходити 2,5-3л води. Вченими доведено, що найкраще пити джерельну воду або із криниці, бо в ній багато потрібних солей і вона має прямий зв’язок із іншими планетами. Мінеральні речовини містяться у звичайній їжіПравильно харчуйтесь!style.text. Decoration. Underlinestyle.colorstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 27

IІІ група Хіміки

Номер слайду 28

Наше завдання: Хімічні розчини і суміші. Визначення відсоткового вмісту однієї речовини в іншій . Навести приклади задач.

Номер слайду 29

Задача 1. Розчин містить 4% солі. Скільки грамів солі містить 350 г розчину?350*0,04=14(г) соліВідповідь: 14г

Номер слайду 30

Задача 2 Сплав містить 21% срібла. Скільки грамів сплаву треба взяти, щоб він містив 63г срібла?63:0,21=300(г) сплаву. Відповідь: 300г

Номер слайду 31

Задача 3 До 10 кг 3-відсоткового розчину солі долили 5л води. На скільки відсотків зменшилася концентрація розчину?1)10*0,3=0,3(кг) солі2)5л=5кг, тому 10+5=15 (кг)-розчину стало3) 0,3:15=0,02=2%4) 3%-2%=1%Відповідь: на 1%

Номер слайду 32

Задача 4 Маємо два сплави міді й цинку. Перший сплав містить 9%, а другий – 30% цинку. Скільки треба взяти кілограмів першого й скільки кілограмів другого сплаву, щоб одержати сплав масою 300 кг, що містить 23% цинку?Розчини %Маса розчину. Маса соліІ9х0.09хІІ30300-х(300-х)0.3ІІІ2330069

Номер слайду 33

Рівняння0.09х+(300-х)*0,3=690,09х+90-0,3х=690.21х=21 Х=100 Відповідь: 100кг і 200кг

Номер слайду 34

Робимо висновки. Математика – це спосіб називати речі одним ім'ям Математика більше подібна до різновиду загальної мови, пристосованої для вираження співвідношень, які або неможливо, або складно викладати словами

Номер слайду 35

Таблиця оцінювання{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}Група. Зміст. Оформлення. Коментар. Оцінка1235-6балів3-4бали1-2бали

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку