Очікувальні результати проекту:
•Сформувати знання про
відсотки та основні задачі на відсотки.
•Вияснити походження слів назв
деяких математичних понять.
•Розвивати вміння і навики
розв'язування задач на відсотки
•Вчитися узагальнювати, систематизувати ,
•Аналізувати, робити висновки
•Розвивати логічне мислення та
інтерес до математики.
•Формувати критичне мислення та
навики самостійної роботи.
•Набути навички проектної діяльності.
Основні критерії проекту Назва проекту У світі відсотків Тип проекту Навчальний Характер проекту Колективний Матеріальне Комп’ютер, сканер, принтер, довідкова література, забезпечення модем, підручники, газети, журнали, папір формату А 4, папка, файли, Ключове питання Математика – це спосіб називати різні речі своїми іменами Основні питання Відсотки. Основні задачі на відсотки Розв'язування задач на відсотки Цікаві факти Очікувані результати Поглибити знання з теми “Відсотки” Навчитися теоретичний матеріал застосовувати на практиці. Світ відсотків пов’язувати з речами, які нас постійно оточують.
Мета проекту: Побачити математику цікавою і не складною. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати навички мислення. Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Формувати навики дослідницької діяльності на основі спільної праці учнів . Розвивати в учнів уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання. Формувати вміння генерувати ідеї, працювати у групі.
Очікувальні результати проекту: Сформувати знання про відсотки та основні задачі на відсотки. Вияснити походження слів назв деяких математичних понять. Розвивати вміння і навики розв’язування задач на відсотки. Вчитися узагальнювати, систематизувати , Аналізувати, робити висновки. Розвивати логічне мислення таінтерес до математики. Формувати критичне мислення та навики самостійної роботи. Набути навички проектної діяльності.
Механізм реалізації проекту Постановка проблеми. Визначення теми та мети проекту. Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації. Робота із інформаційними ресурсами. Поділ на групи. Постановка завдань, що стосуються кожної групи Ознайомлення із обов’язками та відповідальністю кожного учасника проекту. Вказати очікувані результати. Представлення кінцевих результатів. Графік роботи над проектом1 - й день Формулювання проблеми на певну тему. Поділ на групи (рівноцінних за здібностями та нахилами учнів) та висунення завдань . Перша група «Науковці»Друга група «Дослідники»Третя група «Економісти». Четверта група «Хіміки».2 – 4 день Пошук і збір інформації.5 - 7 день Опрацювання інформації та її структурування.8 – 10 день Створення паперового вигляду презентації та її оформлення електронного вигляду. Виготовлення «продукту» проекту.11 день Презентація проекту. Оцінка проекту.
Людський організм людини складається з: 60% - води, 40% - інші речовини. Розподіл води у організмі в залежності від маси органів20%Води у жирових клітинах25%У кістках70%У печінці75%У м'язах 85%У мозкуІнші речовини по відношенню до маси тіла19%білки15%жири1%вуглеводи5%Мінеральні речовиниrrrrr
Значення води в житті людини. Вода необхідна для розчинення більшості хімічних сполук (органічних і неорганічних), що містяться в організмі. За участі води та мінеральних солей відбуваються важливі фізико-хімічні процеси у клітинах та тканинах./побудова тканин, кровотворення, обмін речовин/
Кожного дня в організм людини повинно надходити 2,5-3л води. Вченими доведено, що найкраще пити джерельну воду або із криниці, бо в ній багато потрібних солей і вона має прямий зв’язок із іншими планетами. Мінеральні речовини містяться у звичайній їжіПравильно харчуйтесь!style.text. Decoration. Underlinestyle.colorstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Задача 4 Маємо два сплави міді й цинку. Перший сплав містить 9%, а другий – 30% цинку. Скільки треба взяти кілограмів першого й скільки кілограмів другого сплаву, щоб одержати сплав масою 300 кг, що містить 23% цинку?Розчини %Маса розчину. Маса соліІ9х0.09хІІ30300-х(300-х)0.3ІІІ2330069