Тип урок: Урок-гра. Збагачений навчальними та ігровими завданнями, що допоможе вчителю ефективно провести урок. рекомендую вигитовити замок та 10 ключів, щоб мати змогу фіксувати виконані завдання.
УРОК-ГРА З МАТЕМАТИКИ В 4 КЛАСІ
КЛЮЧІ ВІД ФОРТУ БУАЙАР
Тема: Закріплення вмінь ділити багатоцифрове число на число що закінчується нулями. Розв'язування задач на вартість.
Мета: Закріплювати вміння ділити письмово багатоцифрове число на числа, що закінчуються нулями, формувати обчислювальні навички, навички швидкої лічби при повторенні вивченого матеріалу, розвивати вміння розв'язувати приклади та задачі на знаходження вартості, складати обернені, виховувати увагу, зосередженість, самостійність, інтерес до предмету.
Обладнання: Картки з завданням, малюнки, таблиця для усного рахунку, ключі, цифри (літери), „сходинки", „квадрати", короткий запис задач.
Тип уроку; урок-гра, узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
- Ми будемо закріплювати вивчений матеріал, розв'язувати приклади та задачі.
ІІ. Пояснення умов гри.
Умови гри:
Урок наш буде незвичайний, урок-гра. Ми будемо збирати ключі від форту Буайар. Для того, щоб дістати всі ключі (а їх 10), треба швидко і точно виконати завдання, які вказані. За кожну відповідь отримуєте ключ. Коли всі ключі, будуть у вас, їх треба вставити до цих «кишеньок». І двері „відчиняться". Там за „дверима" зашифроване слово, яке можна прочитати тільки коли вирахувати усно всі приклади. Дізнавшись, яке слово зашифроване - відкривається клітка і ви отримаєте «буайари» за свою роботу. Будь ласка, починаємо, у вас є 38 хвилин. Почнемо гру.
ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1.Запис дати.
3. Робота з перфокартками.
4. Усний рахунок. Розминка
а) гра „Хто швидше"
№ 792
27600:60= 32560:80= 5760:60=
20160:70= 20400:50= 268800:700=
б) квадрати
900 2100 30
90
180
120 360
3000
в) розв’язування рівняння
№794
х*90=36810 х:90=990
х=36810:90 х=990*90
х=409 х=89100
5. Математичний диктант.
- знайти і записати суму чисел: 155 і 45 ;
- збільшити 150 на 50;
- знайти різницю чисел 300 і 100;
Відповідь: 110, 200, 313, 200
6. Розв’язування віршованих задач
№795
Першого дня меблевий магазин продав 18 стільців, по 50 грн. Кожний, другого дня продали 30 таких стільців. На скільки більше грошей вторгував магазин за стільці другого дня, ніж першого?
Розвязання
Вираз: (30*50)-(18*50)=600
Відповідь:на 600стільців більше продадуть 2 дня.
Задача №796
Перше число в, друге-у к раз менше. Знайди суму цих чесел. За умовою задачі склади вираз. Знайди його значення, якщо в=9870, к=30.
Вираз: 9870+9870:30= 10199
ІV. Розвиток математичних знань учнів. Повторення матеріалу.
1. Самостійна робота (№803)
2. Розв'язування задачі ( з підручника№804)
Розвязання
Відповідь: маса 1 мішка 50кг.
Фізхвилинка
3. Перетворення біля дошки№802
4. Розв'язування задачі 807.
Робота біля дошки (ост.стовпчик)
V. Підсумок уроку.
Молодці! Ви справилися із завданням і зібрали всі 10 ключів.
А тепер виконайте приклади, знайдіть цифру відповідь на картках, з другої сторони якої - літера, складіть їх та прочитайте слово. ( літери по алфавіту)
1)8+8; 2) 100-99; 3) 5+17; 4) 48:8; 5) 4*4; .6) 1*1; 7) 108-86; 8)1000:100; 9) 7*2. 10)164-163.
16, 1, 22, 6, 16, 1, 22, 10, 14, 1.
М А Т Е М А Т И К А.
2. Нагородження учасників. Оцінювання учнів.
VІ. Домашнє завдання
№798,799,808,809.