Викладання української мови і читання у початкових класах згідно Концепції НУШПідготувала вчитель початкових класів Калинчук В. В.
Номер слайду 2
В основі Концепції НУШ-перехід від школи знань до школи компетентностей.
Номер слайду 3
У Концепції НУШ прописані результати навчання мовно-літературної освітньої галузі, які відповідають видам мовленнєвої діяльності: слухання, говоріння, читання і письма:
Номер слайду 4
«взаємодіє з іншими особами усно, сприймає і використовує інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях;сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовує її для збагачення свого досвіду;висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови;досліджує індивідуальне мовлення для власної мовної творчості, спостерігає за мовними явищами, аналізує їх».
Номер слайду 5
«Щоб любити-треба знати, а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну, величну й багатогранну річ, як мова, треба її любити.» В. Сухомлинський
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
«Мозковий штурм»:за класифікацією,-альтернатива. На етапі мотивації навчальної діяльності учнів: