Мета: Ознайомитися з особливостями понять «інтерпретація», «естрадний оркестр», «аранжування в популярній музиці», ознайомитися з сучасним естрадно-симфонічним оркестром та його інструментами, зробити порівняння музичних творів в оригіналі та їхньому аранжуванні, ознайомитися з творчістю композиторів Й.- С. Баха, Дж. Россіні, Т. Альбіноні та творчістю сучасного аранжувальника П. Моріа,- виконувати в характері пісню “Музика слова”;- розучити колядку “На Різдво Христове”
Актуалізація опорних знань. Переклад музичного твору, написаного для певного інструмента (голосу, співака чи ансамблю), для його виконання в іншому складі інструментів (голосів) – це (а - - - - - - - - - я)2. Кого з відомих італійських композиторів вважають віртуозом-скрипалем? (П - - - - - - і)3. Які обробки музичних творів вам запам’яталися?
На Різдво Христове1. На Різдво Христове ангел прилетів!Як зійшов із неба, людям голосив:«Ви, люди, святкуйте, в той день торжествуйте -День Христового Різдва»!2. Як приніс із неба радісную вість,Що Христос Спаситель вже прийшов у світ. Весело співали - Христа прославлялиІ Святу Матір Його!3. Як почув це Ірод -дуже в злість упав,І по всьому світу військо розіслав. Всіх дітей побили, мечі поломили,А Христос живий зоставсь!4. Всі ми, люди земні, грішні пред Тобой!Всі ми люди – грішні, ти один – святий!Прости прогрішення, дай нам обновлення. В день Христового Різдва!
Узагальнення вивченого матеріалу:- Що нового про сучасне аранжування класичних творів ви дізналися?- Що вам відомо про композитора-аранжувальника Поля Моріа?- Які з прослуханих на уроці творів вам сподобалися найбільше?- Як ви гадаєте, чи часто аранжування використовують сьогодні?- Розкажіть про свої враження від уроку.