2 бали |
Жанр, який не входить до скарбнички симфонічної музики, — це: а) увертюра; б) симфонічна сюїта; в) романс. Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що став основою симфонічного твору, — це: а) тарантела; б) болеро; в) танго. Симфонію, відому під назвою «Патетична», написав: а) Л. ван Бетховен; б) Ф. Ліст; в) П. Чайковський. Український композитор-симфоніст, автор 11 симфонічних поем: а) С. Людкевич; б) Б. Лятошинський; в) К. Стеценко. Симфонічну сюїту «Шехеразада» написав відомий російський композитор: а) П. Чайковський; б) М. Му- соргський; в) М. Римський-Корсаков. |
3 бали |
Музична форма, що містить декілька частин (варіацій), які представляють собою змінену першу частину (тему), — це: а) варіаційна форма; б) сонатна форма; в) сонатний цикл. Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи — двох-трьох) з оркестром у формі тричасгинного сонатного циклу — це: а) симфонія; б) симфонічна поема; в) концерт. Музика, започаткована появою жанру симфонії і призначена для виконання симфонічним оркестром, — це: а) камерна музика; б) симфонічна музика; в) вокальна музика. |
4 бали |
Інструментальний вступ до театральної вистави або одночастинний концертний твір сонатної форми, часто програмний, зі складними образами та композиційними якостями — це: а) увертюра; б) соната; в) болеро. Великий симфонічний твір, що має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр, — це: а) симфонічна сюїта; б) симфонія; в) увертюра. Одночастинний твір для симфонічного оркестру з програмою літературного, живописного або (рідше) філософського чи історичного походження — це: а) симфонічна поема; б) увертюра; в) симфонічна сюїта. |
1. Частина симфонії, яка написана в повільному русі, у формі рондо, рідше у формі сонати або варіаційній формі:
2. Інструментальний вступ до театральної вистави з музикою (опери, балету, оперети), кантати або ораторії, кінофільму:
3. Великий симфонічний твір, де в музичних образах втілений конкретний сюжет, має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр:
4. Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що виник наприкінці XVIII століття і став основою симфонічного твору:
5. Прототипом симфонії можна вважати:
6. Жанр, який не входить до скарбнички симфонічної музики:
7. Український композитор-симфоніст, автор 11 симфонічних поем:
8. Автор симфонії та вислову «Так доля стукає у двері»:
9. Перша частина симфонічної сюїти М. Римського-Корсакова має назву:
10. Жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру:
11. Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи двох-трьох) з оркестром у формі тричастинного сонатного циклу:
12. Твір для оркестру, спочатку задуманий як музика для балетної постановки: