Дана презентація формує в учнів вміння мати свій власний смак і вибір правильного захоплення. Виховує любов і повагу до своїх однокласників, засудження негативних вчинків.
Смаки і захоплення. Білушенко Леся Олександрівна, вчитель початкових класів Орловецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенської районної ради
Номер слайду 2
Смаки і захоплення
Номер слайду 3
Мама любить вишивати,татко – вправно майструвати,Смаки в родині
Номер слайду 4
сестричка Юля – танцювати,я ж люблю вірші писати
Номер слайду 5
Захоплення однокласників
Номер слайду 6
Негативні захоплення
Номер слайду 7
Плавання. Футбол. Вживання алкоголю. Рухливі ігри. Гра на бандуріКвітникарство. Тривалі ігри на комп’ютеріГРА “Корисно – шкідливо”
Номер слайду 8
Фізична праця. Зміцнення здоров’ясадівництвоквітникарство
Номер слайду 9
Загартовування. Зміцнення здоров’я
Номер слайду 10
Заняття спортом. Зміцнення здоров’я
Номер слайду 11
А чим займаєшся ти?
Номер слайду 12
Намалюйте своє захоплення
Номер слайду 13
Виділіть захоплення, які зміцнюють здоров’я. Завдання 1 Куріння. Фізична праця. Комп’ютерні ігри. Заняття фізкультурою. Загартовування
Номер слайду 14
Виділіть захоплення, які шкодять здоров’ю. Завдання 2 Куріння. Фізична праця. Комп’ютерні ігри. Заняття фізкультурою. Загартовування
Номер слайду 15
Виконай вправи з Їжачком. Фізкультхвилинка
Номер слайду 16
Що тобі подобається?1. Музика2. Живопис3. Театр4. Кіно5. Скульптура6. Художня література. Тест?
Номер слайду 17
Любить живопис, музику, літературу. Людина з гарним смаком
Номер слайду 18
«Так одягається, що й корова лякається»Прислів’я
Номер слайду 19
«Мати гарний смак»?Що означає вислів:
Номер слайду 20
Здорові захоплення переходять у звички та зміцнюють організм
Номер слайду 21
Шкідливі звички руйнують організм. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ!
Номер слайду 22
Дякую за увагу
Номер слайду 23
1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. К.: “Освіта”. – 2012. –с.3222. Основи здоров'я: Підруч. для 2 кл./ О. В. Гнатюк. – К.:”Генеза”, 2012. 98-100сІнтернет ресурси:- http://uk.wikipedia.org/wiki Список використаних джерел: Література: