Презентація з предмету методологія та методи науково-педагогічних досліджень.

Про матеріал
Презентація з предмету методологія та методи науково-педагогічних досліджень на тему "Тестування як метод наукового дослідження".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тестування як метод наукового дослідження. Підготувала студентка 11 по/з групи Непочатова Олена

Номер слайду 2

 Тест - стандартизоване завдання, за результатами якого судять про знання, вміння і навички опитуваного.    Тестова технологія допомагає оцінювати свої знання за об’єктивними критеріями. Тестова технологія допомагає отримати дані про кожного, а отже, оперативно корегувати власну діяльність, надати індивідуальну допомогу, виявити особливо обдарованих. 

Номер слайду 3

Технологія тестування відрізняється більш об’єктивним і якісним способом контролю, скорочує час на перевірку, сприяє дотриманню єдиних вимог, унеможливлює випадковість під час оцінювання знань. Позитивність технології тестування сприяє появі великої кількості тестів з різних предметів. Під час запровадження тестової технології необхідно чітко усвідомити основні поняття, методологічні засади тестів.  

Номер слайду 4

 Типи тестіврепродуктивний - розпізнавання ситуації в завданні, згадування і застосування відповідного алгоритму; реконструктивний - побудова стандартного алгоритму для даного завдання; креативний - актуалізація знань і конструювання алгоритму для вирішення завдання в новій, нестандартній або незнайомій ситуації 

Номер слайду 5

ВИМОГИ ДО ТЕСТІВ  

Номер слайду 6

Процес роботи над тестом починається з визначення цілей тестування. Цілями можуть бути: поточний контроль; зріз знань за певний проміжок часу; ступінь засвоюваності; порівняння груп; відстеження динаміки процесу навчання (зокрема і перевірка міцності знань); визначення “складних” тем тощо.

Номер слайду 7

Тестування можна використовувати з різною метою:- прогностичнедіагностичне- орієнтовне на зворотній зв’язок

Номер слайду 8

Вимоги до тестів І. При складанні і використанні тесту необхідно дотримуватись: - чіткої відповідності джерелам інформації, яку використовують (відповідність змісту і обсягу отриманої інформації); - простоти (завдання повинне вимагати відповіді лише на одне запитання); - однозначності завдання (формулювання запитання має досить вичерпно пояснювати поставлене завдання).ІІ. Віддавати перевагу докладному запитанню (завданню) і лаконічній відповіді.

Номер слайду 9

ІІІ. Ідентифікуйте всі відповіді за формою, змістом, обсягом, кількістю наявних пропозицій. ІV. Необхідно дотримуватись грамотної і логічної відповідності відповідей запитанню (завданню).

Номер слайду 10

Навчальна функція тесту збільшується, якщо треба знайти неправильну чи негативну відповідь, а також у разі, якщо всі відповіді правильні, але одна має переваги за тими або іншими критеріями.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
12 березня 2023
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку