Тестування як метод наукового дослідження. Підготувала студентка 11 по/з групи Непочатова Олена
Номер слайду 2
Тест - стандартизоване завдання, за результатами якого судять про знання, вміння і навички опитуваного. Тестова технологія допомагає оцінювати свої знання за об’єктивними критеріями. Тестова технологія допомагає отримати дані про кожного, а отже, оперативно корегувати власну діяльність, надати індивідуальну допомогу, виявити особливо обдарованих.
Номер слайду 3
Технологія тестування відрізняється більш об’єктивним і якісним способом контролю, скорочує час на перевірку, сприяє дотриманню єдиних вимог, унеможливлює випадковість під час оцінювання знань. Позитивність технології тестування сприяє появі великої кількості тестів з різних предметів. Під час запровадження тестової технології необхідно чітко усвідомити основні поняття, методологічні засади тестів.
Номер слайду 4
Типи тестіврепродуктивний - розпізнавання ситуації в завданні, згадування і застосування відповідного алгоритму; реконструктивний - побудова стандартного алгоритму для даного завдання; креативний - актуалізація знань і конструювання алгоритму для вирішення завдання в новій, нестандартній або незнайомій ситуації
Номер слайду 5
ВИМОГИ ДО ТЕСТІВ
Номер слайду 6
Процес роботи над тестом починається з визначення цілей тестування. Цілями можуть бути: поточний контроль; зріз знань за певний проміжок часу; ступінь засвоюваності; порівняння груп; відстеження динаміки процесу навчання (зокрема і перевірка міцності знань); визначення “складних” тем тощо.
Номер слайду 7
Тестування можна використовувати з різною метою:- прогностичнедіагностичне- орієнтовне на зворотній зв’язок
Номер слайду 8
Вимоги до тестів І. При складанні і використанні тесту необхідно дотримуватись: - чіткої відповідності джерелам інформації, яку використовують (відповідність змісту і обсягу отриманої інформації); - простоти (завдання повинне вимагати відповіді лише на одне запитання); - однозначності завдання (формулювання запитання має досить вичерпно пояснювати поставлене завдання).ІІ. Віддавати перевагу докладному запитанню (завданню) і лаконічній відповіді.
Номер слайду 9
ІІІ. Ідентифікуйте всі відповіді за формою, змістом, обсягом, кількістю наявних пропозицій. ІV. Необхідно дотримуватись грамотної і логічної відповідності відповідей запитанню (завданню).
Номер слайду 10
Навчальна функція тесту збільшується, якщо треба знайти неправильну чи негативну відповідь, а також у разі, якщо всі відповіді правильні, але одна має переваги за тими або іншими критеріями.