План
роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми
№ засідання |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Вересень
|
1. Встановити контакт між учасниками команди психолого-педагогічного супроводу. Визначити обсяг роботи та послідовність всього процесу. 2. Ознайомитися з нормативно-правовою базою в організації інклюзивного навчання. Опрацювати: Закон України «Про освіту», Лист МОН від 15.06.2022 р. «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами». 3. Ознайомитися з планом роботи команди психолого-педагогічного супроводу. 4. Надати рекомендації педагогам щодо організації освітнього процесу в інклюзивному класі в умовах дистанційного формату навчання. 5. Підготувати необхідну документацію: розробити та ухвалити розклад навчальних занять. 6. Розробити та затвердити індивідуальний робочий навчальний план з урахуванням освітніх потреб учениці. 7. Обговорити можливості корекційно-розвиткової роботи з ученицею. Створити умови для організації корекційних занять. 8. Розробити та затвердити індивідуальну програму розвитку учениці з особливими освітніми потребами, узгодити її з батьками. 9. Інформувати батьків про особливості побудови освітнього процесу в інклюзивному класі в умовах дистанційного формату навчання. |
Команда супроводу |
Січень |
1. Провести моніторинг навчальної діяльності учениці за І семестр. 2. Визначити наскільки ефективною є індивідуальна програма розвитку. 3. Внести корективи та доповнення в індивідуальну програму розвитку. 3.Звітувати перед батьками щодо ефективності розвитку учениці. |
Команда супроводу |
Травень |
1. Провести аналіз досягнень розвитку учениці за ІІ семестр. 2. Провести моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку. 3. Обговорити результати корекційно-розвиткової роботи з ученицею. 4. Підсумки роботи команди психолого-педагогічного супроводу в кінці навчального року. |
Команда супроводу |